Când ajungem în curtea liceului, suntem întâmpinați de "fanele" celor doi băieți noi, pe care, imediat cum i-au văzut le-au sărit în brațe.
Când observ că Cristi nu le îndepărtează am simțit cum nervii se plimbă pe creierul meu.
Alerg spre întrarea liceului și mă îndrept spre baie închizându-mă acolo.
~POV Cristi ~
Mi-a luat câteva minute să mă trezesc la realitate și să observ că Maria nu mai este. Le îndepărtez pe fete și mă duc țintă la baia fetelor.
Când vreau să deschis ușa, nu reușesc deoarece era închisă.
—Deschide, Maria!! strigam eu, dar nimic
—Maria, te rog, iertama.strig ignorând privirile curioase ale copiilor iar după le vad pe Ali, Ruth și Cristina alergând spre mine
—Unde este Maria? mă întreabă Ruth
—În baie, nu vrea să deschidă.
—Maria, deschide! Sunt eu, Cristina. spune iar atunci ușa se deschide.
~POV Maria ~
Deschid ușa și observ cum Cristi pleacă spre ieșirea din liceu.
—Îmi pare rău, Maria, îmi spune Ruth și mă îmbrățișează
—O să se întoarcă, sper. spune Ali ultimul cuvânt mai mult pentru ea
~POV Ali~
......
Au trecut doua ore de când a plecat Cristi și nu s-a m-ai întors. Nu răspunde la telefon iar nimeni nu știe nimic de el. Maria a plecat acum o ora acasă. Știu că o iubește dar nu-mi dau seama de ce a plecat.Sunt întreruptă din gândurile mele de către Nick care se reazeamă de dulapul care se afla lângă al meu.
—La 18:00 vin să te iau! spune și pleacă.
....
Este 17:00iar acum sunt acasă.
Am ales să mă îmbrac așa :Voiam să deschid ușa pentru a ieșii, dar sunt întreruptă de vocea fratelui meu nervos.
—Unde te duci?
—La o cafea.
—Cu cine? întreabă el tot mai nervos
Nu am de gând să îi zic ca mă duc cu Nick.
—Cu Naty.
—Cine??
—E colegă, trebuie să plec, pa! spun și ies afară așteptându-l pe Nick.Nu după mult timp văd mașina prietenului meu parcând în fața casei.
Văd ieșind din mașină un băiat cu tricou alb si blugi negri, și pot să spun cu certitudine că este destul de drăguț cu parul ciufulit.
—Sper că nu mi-am făcut prințesa să aștepte prea mult timp pune el, eu râzând la spusele lui
—Ești pregătită pentru cea mai tare seară din viața ta? mă întreabă încrezător
—Normal! Dar cum poți fi atât de sigur? îi adresez și eu întrebarea la fel de încrezătoare
El doar îmi zâmbește evitând întrebarea pe care tocmai i-am adresat-o.
CITEȘTI
Dramă Și Inexistentă
Genç KurguUneori trebuie sa trecem prin întuneric că sa ajungem la lumina