~12~

6 0 0
                                    


~POV. Kevin~
Când să ies din apartament,o aud pe Noelle în spatele meu.
--Unde te duci?mă întreabă ea somnoroasa,cu ursuletul ei în brațe.
--Mă întâlnesc cu Ali.Tu de ce esti trează la ora asta?
--Nu îmi mai este somn.
--Vrei să mai stau cu tine?o întreb si mă las pe vine pentru a fii la acelasi nivel cu ea
--Nu,distracție plăcută. Să o saluți pe Ali din partea mea.spune si plecă țopăind ca si un iepuras.
E prima mea întâlnire. Nu stiu de ce,dar Ali îmi este mai mult decat o simplă fată. Nu este ca si celelalte.Nu este genul care merge prin cluburi si si-o trage cu cine apucă. Si în preajma ei nu mă mai pot comporta cum mă comport de obicei.Nu pot să mai fiu cel mai rău băiat din liceu.Si nu stiu de ce ,dar simt nevoia de a fi lângă ea.
Ajung în fața apartamentului ei si bat la usă,cu un buchet de trandafiri.
Îmi deschide chiar ea.Era îmbrăcată intr-o rochie roz si un avea un machiaj simplu dar drăguț.
--Bună, acestea sunt pentru tine.spun şi îi inmanez florile
--Mulțumesc, spune şi lasă trandafiri pe o măsuță in spatele ei.
--Mergem?o întreb iar ea dă din cap în semn aprobator.

Ajungem la restaurantul Mercadona.Pe drum nici unul din noi nu a scos nici un sunet.
Intrăm înăuntru şi mergem la masa rezervată de mine.
--Cum şi țe pare aici?o întreb zâmbind văzând că nu zice nimic
--Este frumos,chiar superb.spune zâmbit
Se uită în jur după care ochi îi rămân ațintiți pe ai mei.Mă pierd în ochii ei albastri.Stăm asa câteva momente după care suntem întreruperi de către un glas necunoscut mie.

~POV. Ali~
Mă uit în ochii lui iar linistea este spartă de un glas cunoscut.
--Ali,tu esti?mă întreabă prietenul meu vechi,Adam.
--Da,ce cauți aici?spun uimită luându-l în brațe
--Aici m-am mutat acum 3 ani,tu ce faci aici?
--Am venit cu Ruth,iubita lui Andrei.Iar acum am iesit în oras cu....hmmm...un prieten.Nu îmi vine să cred că te văd .spun eu zâmbind

Adam a fost cel mai bun prieten al meu până acum 3 ani când s-a mutat si nu am mai  stiut nimic de el.

--Cum te cheamă? spune Adam către Kevin
--Kevin .Pe tine?spune el cu un zâmbet fals si încordat
--Adam.Vă supărați dacă rămân? spune asezanduse pe un scaun
--Da,ne supărăm. spune Kevin deja nervos cu un zâmbet draceste pe față
Mă așez pe scaunul de lângă el luându-l de mână pe sub masă. Se mai calmează puțin dar tot nervos este.
--În caz că  nu vezi avem o întâlnire. spune dur iar Adam se ridică si vine spre mine
--Stai linistită, nu scapi asa usor de mine.spune si pleacă
--Ce a fost asta?întreb nedumerită
--Asa se întâmplă când un agarici se bagă în treburile mele.spune nervos
--Eu zic să te calmeze şi după să vorbim.spune iar acesta îmi i-a mâinile în ale lui.
--Scuze!spune şi se uită în ochii mei după care îsi pune mâinile pe obrajii mei.
Se uită câteva momente la mine după care mă sărută brusc.
Un sărut tandru şi lung.
Rămân uimită la început dar după îi răspund la sărut. Stăm asa până rămânem fara aer.
--Te iubesc!îmi sporeste după un timp în care ne uităm unul la altul.
--Si eu!

Dramă Și Inexistentă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum