~POV. Kevin~
Stu in pat de câteva ore si ma gândesc.Noelle e bolnavă.As da orice sa fiu in locul ei.Orice.
De câteva zile nu am mai iesit din cameră. Ea e la spital.Nu am forta necesara sa o vad in patul ila nenorocit.
Nici cu Ali nu am mai vorbit mult.Ma tot suma dar nu vreau sa o întristez si pe ea.
Nu mai pot ține relația asta.Chiar nu mai pot.Si oricum nu îmi sta in fire sa am relații.
Dar eu nu ii pot spune.Nu pot.
Ii voi spune Mariei sa ii spună.
C.T. K-M:
--Alo. spune Maria vesela si binedispusa
--Maria...spun cu vocea stinsă
--Ce e?S-a intamplat ceva?intreaba ea îngrijorată
--As vrea sa ii spui lui Ali...ca..ca nu mai pot.
--La ce te referi?
--Relația asta.Nu pot sa continui.
--Ce?De ce?
--Noelle e bolnavă.
-- îi voi spune...spune Maria si închid~POV. Ali~
Ma trezesc vesela .Soarele era pe cer luminând toată încăperea. Ma aflu la Maria.Am dormit la ea azi noapte.
Ma uit in stânga si in dreapta dar nu o vad.
--Maria!strig din pat iar ea intră rapid pe usă
--Ce s-a întâmplat? spune palidă si speriată
--Nimic,calmează-te.
--Ok.îmbrăcate, mergem la o plimbare.
--Bine.spun iar Maria iese din camera probabil spre living
Ma uit in rucsacul mic pe care il am si îmi aleg o bluză visinie si o pereche de blugi albi.Eram in parc .De cand am ajuns Maria se comporta ciudat.Parca vrea sa îmi spună ceva.
--Vrei să îmi spui ceva?o întreb încă veselă
--Da....spune si ii simt regretul in voce
--Zi odată. Ma ti in suspans
--Kevin,mi-a zis ca nu mai merge relația voastră. Ali...vrea sa va despărțiți. spune iar mie simt cum îmi cade cerul in cap
--Nu..Nu se poate.spun cu lacrimi in ochi si inima fărâme
--Îmi pare rău. ..atât spune Maria iar eu dau sa plec dar ma prinde de braț.
--Unde pleci?
--Acasa.spun si îmi smulg brațul din stramsoarea eiNu pot sa cred.Totul mergea bine.Plâng de cand am ajuns acasă. Precis de vreo doua nenorocite de ore.Mi s-a rupt inima.Simt ca mor.Plâng de atât timp încât îmi vine rău.Nu pot.De ce?Este vina mea.Este numai vina mea.Stau in pat si ma uit intr-un punct fix.
--Mama...daca erai langa mine acum.Îmi e dor sa îmi zici noapte bună. Sa gătim împreună. Sa îmi spui ca totul e bine cand se intampla ceva.Stiu ca nu am fost mereu cum voiai.Dar îmi e asa de dor de tine...As da orice sa te am aproape.Si pe Kevin. ...
CITEȘTI
Dramă Și Inexistentă
Teen FictionUneori trebuie sa trecem prin întuneric că sa ajungem la lumina