După plecare gemenilor toți am renunțat la grupul de dans.
Nu pot înțelege de ce au plecat.Puteau să rămână cu mătușa lor.În fine.Mă schimb în ceva lejer de mers la scoală si merg spre casă pentru ami lua cărțile.
E frumos afară si decid să merg pe jos.
Merg pe strada plină de oameni grăbiți si deodată mă izbesc de nimeni alta decât de "sefa" liceului.Augusta.
--NU STI SĂ TE UIȚI PE UNDE MERGI,NESIMȚIT-O?!tipă aceasta iar "servitoarea" ei îi ridică poseta
--Unu la mână ,nu eu sunt cea care vorbea cu cateaua aia de lângă tine si nu se uita la drum,si doi la mână, ce?acum sunt nesimtita ?când te dădeai pe lângă Andrei eram cea mai bună si frumoasă persoană. Acum că el te-a facut de râs nu mai sunt?spun si nu îi dau voie să zică ceva că îmi bag castile în urechi si plec.Cât pot să o urăsc pe Darla.De cand sunt la liceul acesta incearca sa se bage in grupul copiilor populari ,dar noroc ca cei din grup nu sunt doar populari dar si destepti.Niciodata nu va ajunge acolo.Si mai important este curva liceului .Tot liceul o stie că s-a culcat cu jumătate din el.
Ajung la liceu si nu văd pe nimeni în scoală. Cât de amețită pot să fiu.E SÂMBĂTĂ. Ies din clădire si merg spre StarBucks-ul din colțul străzii. Ajung acolo si îmi iau un suc după care merg spre "casa de vacanță ".Casa de vacanță este casa grupului de dans. Au hotărât să mi-o lase mie.
Ajunsa colo il sun pe Kevin sa vina sa petrecem ziua impeuna.
Stau pe canapea asteptandul si gandul imi zboara la Nick.Imi pare rau ca l-am facut sa sufere dar nu il iubesc.Il iubesc doar in sensul de prieteni.As vrea sa ne mai vedem si sa uitam de faptul ca ma place.Si stiu cum o sa fac asta.
Imi scot telefonul si le dau mesaj Florei si lui Nick.
"La 6 la StarBucks-ul de langa liceu"
Eu nu ma voi duce.Stiu ca se vor distra singuri.Nick a avut o pasiune in secret pentru Flora de care doar eu stiam.Iar Flora mi-a zis odata ca i se pare dragut si de treaba.Au si ei ocazia sa se cunoasca mai bine si de ce nu sa formeze si un cuplu.Mi se par potriviti.Amandoi sunt calmi,amuzanti,si creativi.Stateam linistita pe canapea uitanduma la desene si aud un ciocanit in usa.Ma ridic si ma indreot spre usa dar cand vreau sa pun mana pe clanta usa se deschide iar pe ea intra nimeni altul decat fratele meu.
--Puteai sa astepti 5 secunde?spun iar acesta ma ajuta sa ma ridic
--Scuze,doar ca am sa iti dau o veste.Oribila....spune trist
--Ce s-a intamplat ?intreb ingrijorata
--Unchiul vine sa stea cu noi...spune si sare in sus vesel si plin de enrgie
Ii dau cu pumnul in umar iar el imi spune:
--Pentrtu ce a fost asta?
--Pentru ca m-ai speriat ,rau.spun si ii mai dau una
Ne asejam pe canapea si ne uitam amandoi la desene pana cand se mai aude un ciocanit in usa.
--Ma duc eu.spune Andrei iar eu ma pun turceste cu bolul de floricele in brate
acesta deschide usa iar pe ea intra mirificul meu iubit impreuna cu ......
CITEȘTI
Dramă Și Inexistentă
Ficção AdolescenteUneori trebuie sa trecem prin întuneric că sa ajungem la lumina