Eram pe un câmp plin de flori ,împreună cu mama şi tata.
Ei se opresc brusc iar eu mă întorc spre ei nedumerită.
--Nu mai putem să stăm cu tine şi nici cu Andrei,spune mama cu lacrimi în ochii.
--De ce?întreb,iar acestia se îndepărtează din ce în ce mai mult.
--Mama,Tata!spun,iar ei dispar din câmpul meu vizual iar lacrimile dau năvală pe obrajii mei.
--Ali!!!strigă cineva iar eu mă trezesc cu lacrimi în ochi şi transpirată
--Ce ai visat?mă întreabă Ruth speriată
--Pe mama şi pe tata,spun fixând tavanul cu privirea.
--Linisteste-te.îmi spune Ruth şi mă ia în brațe.
--Ce facem azi?o întreb după câteva clipe de liniste mormantala.
--Eu o să ies cu o prietenă.
--Cum?Si pe mine mă lasi singură? întreb cu o față de copil bosumflat.
--Nu,eu plec.Să vă distrați!spune zâmbind şi iese din cameră iar eu rămân cu o spranceană ridicată.
Să ne distrăm? La ce se referă? Eu și cu cine?
Îmi las gândurile la o parte și mă ridic din pat . Merg la baie pentru a-mi face rutina după care îmi aleg hainele pentru această zi.Ies din cameră şi mă duc în sufragerie unde am parte de o surpriză.
Kevin stătea pe canapea uitandu-se la televizor .
--Neața! spune ridicanduse şi venind spre mine.
--Ce cauți aici?întreb când ajunge în fața mea
--Ti-am spus că o să îți fac o vacanță frumoasă .spune şi îmi mângâie obrazul
--Hai să mergem.spune iar el iar eu doar îl urmez în liniste.
Coborâm jos şi urcăm în maşina lui.Pornește maşina şi ne oprim în fața unui parc de distracții.
--O SĂ MERGEM ACOLO???întreb super bucuroasă
--Da.spune râzând de reacția mea
Iesim din mașină iar acesta mă ia de mână şi intrăm în parcul de distracții.După ceva timp merg nerăbdătoare spre cel mai mare roller coaster.După ce ne urcăm Kevin se întoarce cu fața spre mine şi mă sărută brusc.Rămân şocată dar după îi răspund la sărut. Stăm asa până rămânem fără aer.Când ne despărțim Kevin îsi lipeste fruntea de a mea zâmbind neîncetat la fel ca şi mine.Roller coaster-ul se opreste iar noi coborâm mergând de mână spre maşină.
Intrăm înăuntru iar acesta porneste motorul.
--Vrei să te duc acasă? mă întreabă pornind de pe loc
--Da.
--Ok,diseară la 7 să fii gata.Mergem şi luam cina în oraş. spune zâmbind
--Ok.spun eu lăsându-mi capul pe geam.
As vrea ca diseară să vorbim despre acel sărut.
Pe tot parcursul drumului nici unul nu a scos nici un sunet.De o oră stau în fața dulapului căutând ceva cu care să mă îmbrac. Să îmi i-au rochie? Doar luam cina în oraș. Normal că rochie. Dar cu ce mă încalț.
Sunt întreruptă din gândurile mele de către un ciocănit în ușă. Spun un "intră" iar pe ușă intră Ruth.
--De ce stai pe jos? mă întreabă râzând.
--Diseară ies cu Kevin la cină și nu știu cu ce să mă îmbrac. spun cu botic.
--Hai să vedem. spune și se uită prin dulap.
Caută ceva timp după care scoate o rochie roz din dantelă.--Arăți superb! îmi spune Ruth zâmbind
--Mulțumesc,dar..... parcă nu erai de acord cu Kevin. spun puțin confuze
--Am vorbit cu el azi de dimineață. Nu este cum credeam eu. Nu este acel bad boy rău și plin de sine. Nu cu tine.
--Ce a zis?
--Că nu știe de ce se comportă așa cu tine, dar asa vrea inima lui. M-a făcut să îmi schimb părerea despre el. Și am vorbit cu Andrei. Te salută și a zis că îi este dor de tine. spune iar eu simt cum mi s-a umflat inima de bucurie
--Și mie îmi este dor de el. spun iar Ruth mă îmbrățișează
CITEȘTI
Dramă Și Inexistentă
Teen FictionUneori trebuie sa trecem prin întuneric că sa ajungem la lumina