2.Kapitola - Odhalení

149 6 2
                                    

Samanta

Byl večer když jsme šli s bratrem  na pátrání po jídle. Naše zásoby se dost tenčily a my nechtěli riskovat. V tom jsme uslyšeli několik výstřelů.

,,Co to bylo?´´ zeptal se Dean.

,,To nevím. Dem se tam kouknout!´´ řekla jsem a běžela za zvukem střel.

Dean mě samozřejmě následoval. Doběhli jsme na místo a viděli neco okolo třiceti mrtváků. Žádný člověk tam ale nebyl. Když bylo po všem, skoumali jsme obličeje zombie tváří. Každá ta mrtvola měla svůj životní příběh. Přišlo mi líto, že jejich příběh už skončil a zadívala se do oblohy. V tom jsem si všilmla postavy která se schovává za krabicema. Poznala jsem, že je to holka. Vytáhla jsem pistoli a namířila na ni.

,,Kdo jsi? Okamžitě vylez nebo tě střelím do hlavy! '' začala jsem vyhrožovat.

,,Samanto! ´´ okřikl mě Dean. ,,Myslíš si, že takhle vyleze? ´´ Byla jsem na Deana naštvaná. Nemůže mě takhle strapnit! Ale i tak jsem ho nechala mluvit.

,,Neboj se nás. Nemáš čeho. ´´ povídal krásně jemným hlasem.

A ono to zabralo! Ta holka se před námi zjevila. Měla dlouhé blond'até vlasy a modré oči. Na sobě měla rudé krat'asy, rozepnutou bundu a bílé tričko s potiskem kapely The Beatles. Byla docela pěkná. A u Deana se zdálo že se mu líbí.

Ewe

,,Neboj se nás. Nemáš čeho. ´´ řekl ten kluk.

Najednou jsem se trochu přestala bát. Možná nejsou tak špatný. Já se lidem vyhýbám. I před epidemií jsem se jich bála. Vyhýbala jsem se jim, jako by to byli zombíci. A ted', když z nich jsou zombíci, tak se mi po lidech zase začalo stýskat.

  Vyšla jsem z úkrytu a začala si je prohlížet. On měl světle hnědé vlasy s patkou a tmavé oči. Na sobě měl vytahané ryfle, těžké boty, a černé triko bez potisku.

  Ona měla tmavě hnědé, středně dlouhé vlasy a též hnědé oči. Na sobě měla černé kozačky, úzké jeany, maskáčovou bundu a bílé triko bez potisku.

,,Jak se jmenuješ? ´´ zeptala se.

,,No ... já jsem ... víš ... Ewe. ´´ vykoktala jsem. Ještě stále ve mně převládal strach.

,,Já jsem Samanta a tohle je můj bratr Dean.´´

Omlouvám se že v tom zatím není žádná akce. Asi ještě jedna kapitola a bude to dobrý. Jen chci abyste o nich věděli všechno. :)

Příběh dvou andělůKde žijí příběhy. Začni objevovat