Samanta
Naše cesta se začíná zlepšovat. Ikdyž se ještě Ewe nijak nevyjádřila k Deanovu vyznání, stále se spolu bavili a vše vypadalo tak, jak má být. Přejížděli jsme Španělské hranice. A v tom to všechno začalo! U hranic vyšlo asi 7 lidí. Banditů! A začali po nás střílet. Všichni jsme sklonili hlavy aby nás netrfil jeden z nábojů. Ewe začala panikařit a vyběhla z auta. Nechápu proč. Málem ji zastřelili.
Ewe
U hranic nás čekali nějací lidé. Vytáhli zbraně, a začali po nás střílet. Nevím proč. Znát nás nemohli. Nejspíš chtěli naše zásoby. Začala jsem děsně křičet. Dean mi říkal, ať se nebojím, že nás ochrání ale já otevřela dveře a vyskočila z auta. Co teď? Jsem venku ale to mi moc nepomohlo. Navíc si mě banditi všimli a běželi ke mně. Vytáhla jsem zbraň a začala do nich střílet. Najednou jsem stratila pojem o celém životě. Vzpomněla jsem si na Sam a Deana. Ty teď v autě bojují o život. Nemůžu je tam nechat. Viděla jsem, jak se k autu blíží atak jsem začala střílet po všem, co se hnulo. Šla jsem směrem k autu když v tom mě jeden švihnul něčím po břiše. Skácela jsem se bolestí na zem. V tom vidím Deana, jak se žene k jednomu z nich a během pár vteřin mu zlomí vaz. Ovšem pak už jsem měla zozostřený zrak. Jen jsem viděla, jak někdo Deana sráží k zemi a Samantin výkřik.
,,Hej ... Ewe, vstávej.´´ Probudila mě Samanta něžně. Je to vůbec ona? K ní se to totiž moc nepodobá.
,,Co se stalo?´´ vstala jsem a promnula si oči.
,,Deana zajali. A já nevím kde je. Musíme ho najít. ´´ řekla se slzami v očích.
Panebože. Deana zajali banditi! A je to jen moje vina! Kdybych bývala zůstala v autě, nic by se možná nestalo. Tžeba by k nám jen došli, vzali si zásoby a vypadli, Teď jsme bez jídla, beze zbraní, bez léků, bez auta a bez jednoho člena rodiny. Najednou jsem nevěděla, co dělat dřív. Jestli se snažit uklidnit šílející Samantu, která už byla zralá na odstřel, nebo začít šílet s ní. Dean by si v téhle situaci dokázal pomoct.
,,Samanto pojď! Musíme jít! ´´ řekla jsem rychle.
,,Nikam nepůjdu. ´´ řekla a sedla si na silnici.
,,Jak jako že nikam nepůjdeš?´´
,,Oni se pro nás vrátí Ewe. A dovezou nás k Deanovi! Ten už má určitě vymyšlený plán, jak utéct. ´´
Ona se snad pomátla nebo co? Zůstat? Ano, vrátí se. Ale zabít nás a ne odvést. Kdyby nás chtěli zajmout, už by to udělali. Nechali nás tam jen proto, že já jsem vypadala jak mrtvá (taky to pěkně bolelo. Rána do břicha a pak do hlavy) a Samanta byla tak v šoku, že už jí mají dávno za sebevražedkyni. Proto si musíme najít úkryt a schovat se někde v lese. Vzala jsem Samantu a odvedla ji do blízkého lesíka, kde jsme se utábořili.
U ohně jsme plánovali, co dál. Kromě katany, dvou pistolí a nože jsme neměli nic.
,,Moc zbraní nemáme, ale přesto se k Deanovi můžeme dostat.´´ řekla Samanta.
,,No jo ale jak ho chceš najít? Nemáme ani páru kam ho odvedli.´´
,,No ... ti banditi museli odjet po silnici. Takže půjdeme po stejné, jako oni a třeba na to narazíme. ´´
,,Samanto, mohli jet i několik hodin. To než trefíme správnou cestu tak bude po něm.´´
Už nám zbívalo jenom zoufalství. Atak jsme to nechali na další den.
Snad se líbí. :D Kdyžtak like or koment potěší :33
ČTEŠ
Příběh dvou andělů
AcciónJaké to asi je mít svět bez lidí? Když udeří mor Zombie a mrtváků je víc jak lidí, zavládne chaos. Ale dvě osoby to vidí jinak. Dva sourozenci co si k sobě vzali nevinou holku. .Kataleja:*