Samanta
Jsme tu! Před námi stála věznice. Byli jsme s Ewe schovaní v křoví a očima hledali brášku. Ale byl tam docela zmatek. Od nějaké budovi vedl obrovský příkop až k plotu na druhé straně. Vypadalo to jak stržemý tunel.
,,Tady chtěl někdo zdrhnout. ´´ přemýšlela jsem na hlas.
V tom jsem si všimla tak 18-19ti letého kluka se zrzavými vlasy. Chodil kolem plotu a to se mi docela hodilo.
,,Hej! ´´ sykla jsem na něj. On se parkrát ohlídl a šel dál. Pak na něj musela řvát i Ewe protože on byl snad hluchej nebo co. Po chvíli nás ale spatřil.
,,Co tu chcete? ´´ řekl.
,,Hledáme mího bratra. Jmenuje se Dean. Znáš ho? ´´ řekla jsem.
,,Dean? Toho tu zná každej. I tu jeho partu. ´´ mávl rukou.
,,Jůůůůů! On si našel kamarády. ´´ rozplívala se Ewe.
,,Moment. Když vám řeknu kde je, co s toho budu mít?´´ řekl a podíval se na nás dvě. Bylo jasný, co chce...
,,To ne! Ale mohl bys jít s námi. Pokud víš, kde je.´´ řekla jsem.
,,Ale Dean už tu není. Přišli jste pozdě. Včera večer utekl ještě se čtyřma chlapama. ´´
No doprdele! To se může stát jen nám!
,,Achjo, a kterým směrem šli? ´´ zeptala se Ewe.
,,To nevím. Nikdo je utíkat neviděl. Ale běželi tunelem. ´´ řekl a ukázal rukou směr.
,,Fajn. Díky. Ewe, jdeme! ´´ zavelela jsem a pomalu odcházeli.
,,No počkat, počkat! A co moje odměna? ´´ řekl.
,,Odměna? ´´ divila se Ewe.
,,Jo! Řekli ste, že mě dostanete ven! ´´ vztekal se.
,,Řekla jsem, že tě sebou vezmu jen pokud víš, kde je Dean. Ale ty to nevíš! Takže smůla. ´´ řekla jsem a poslala mu vzdušnou pusu.
Když jsme odcházeli, slyšeli jsme, jak na nás ten blbeček nadává. Ale já už nikoho do ''rodiny'' nechci. Já, Ewe a Dean. To už prostě stačí! Atak ho zas musíme jít hledat.
Dean
Ráno jsem se probudil s obrovským hladem. Automaticky jsem šel k Maxovi pro jeho baťoh. Ale on ho přeci nevzal. Sakra! Ale neviděl jsem tu ani Maxe. Že by trucoval? Nebo že by šel shánět jídlo?
,,Lidi, kde je Max? ´´ zeptal jsem se.
,,No tak to fakt nevím. Nejspíš zdrhnul zpátky. Není tu po něm nic.´´ řekl Morgan.
,,Myslíš, že by se vracel k banditům? ´´
,,Snad tak debilní není! Ale naštval si ho. Je možný, že by se vrátil a řekl, kde jsme. ´´
Ale to by nebylo dobrý. Neměl jsem ho praštit. Ale kdo mohl tušit, že se takhle urazí?
,,Lidi … slyšíte to? ´´ řekl Earl.
,,A co bychom měli slyšet? ´´ Oscar.
,,Někdo nebo něco sem de. ´´ řekl tiše a vytáhl nůž z kapsy.
Pak jsme slyšeli i docela rychlejší dýchání. Že by to byl zadýchaný Max? Pak jsme to uviděli. Ze křoví vyskočil malý … hladoví … pes!
,,Fuj, já se lekl! ´´ zařval Earl.
,,Co s ním budem dělat? ´´ ptal jsem se.
,,No co asi? Necháme si ho! Koukněte se, jak se tulí. ´´ prosil Oscar.
,,Co si o tom myslíš, Morgane? ´´ zeptal se Earl.
,,No jo bože! Ale jak se bude jmenovat? ´´
,,Rex! ´´ řekl nadšeně Oscar.
,,Rex? Nic originálnějšího by tě nenapadlo? ´´ ptal se Earl.
,,A jak by si ho jako pojmenoval? ´´ ptal se Oscar a nahodil výraz jako: Tak-se-předveď.
,,Třeba Murfy, Marlin, Marley atd. ´´ prosadil pyšně Earl.
,,Fakt? Marlin? Co třeba Trhač? Nebo ZZ! ´´ řekl Morgan.
,,ZZ? ´´
,,Zabiják Zombie ne? ´´
,,Já si lidi myslím že bude nejlepší Lukas.´´ navrhl jsem. Po chvilce přemýšlení všichni souhlasili a šli jsme s Lukasem dál.
Dalšííí! Tak co si o tom myslíte? Bude Lukas v pohodě? A copak je asi s Maxem hm? :) Jinak za nápad s mazlíčkem děkuji! A děkuji všem za tak obrovský počet čtenářů! I♥Y!!! -Kataleja :'3
ČTEŠ
Příběh dvou andělů
AzioneJaké to asi je mít svět bez lidí? Když udeří mor Zombie a mrtváků je víc jak lidí, zavládne chaos. Ale dvě osoby to vidí jinak. Dva sourozenci co si k sobě vzali nevinou holku. .Kataleja:*