Samanta
Jsme na dobré stopě. Podařilo se nám zjistit, kam tak přibližně Deana odvezli.
Bylo to když jsme se s Ewe procházeli a najednou uviděli menší náklaďák a v něm několik lidí s šátkem přez pusu. Byli to oni. Jsem si na 100% procent jistá. Chvíli jsme studovali jejich trasu a pak už jsme věděli směr. Jeli na sever. Nás přepadli v Andorra la Vella a jeli směrem ke Canillo. Musíme jen dodržovat směr. Ale neříkám, že najít Deana bude hračka.
Dean
Náš plán se začíná pomalu ale jistě bořit. Začalo to tím, že jsem si začal všímat podivné chování jednoho chlapa. Nevím, kolik mu mohlo být, ale vypadal tak na 80. Byl rozhodně starší než Earl. Byl vyhublý a na hlavě jen pár vlasů. Vždy při pauze šel k plotu, díval se na slunce a mluvil neznámou řečí. A v pokoji měl podivné malby. Samé kříže, brečící oči a pořád něco počítal. Měl jsem z něho husinu. Náš problém byl v tom, že bydlel hned vedle nás. Každý večer pak řval, že se soudný den blíží a takový volovinky. Tak toto se dalo pojmout jako první malér.
Druhý malér byl v tom, že jsme si jednou s Earlem sedli na lavičku venku a procházeli spolu provedení plánu. Pak jsme si všimli toho ''fanatického věřícího'' který měl v ruce nějakej hrnek z kterého šla pára. Procházel všechny vězně. Pak došel i k nám. Prošel kolem Earla. V poho. Ale u mě se zastavil. Ten kouř tak šíleně smrděl, že jsem tam málem hodil šavli. Ten chlap se na mě usmál. Ale ne zle a nebo hodně. Byl to takový šílený úsměv. Smál se na mě s těmi jeho černými zuby. Musím říct, že už nikdy nezapomenu na ten jeho výraz. Bál jsem se ho víc než zombieho. Natáhl ke mně ruku a říkal něco v cizým jazyce. Znělo to, jako by mě zaklínal nebo něco takového. V té chvíli ale Earlovi došli nervi a odstrčil ho. Ten chlap se najednou začal chovat jako mrtvák. Ale o hodně rychlejší. Vrhnul se na Earla a kousnul ho do ruky. Toho si ale všimli banditi a fanatika na místě odstřelili. Konečně!! Byl jsem docela rád že tohohle chlapa už nikdy nepotkám. Ale s Earlem to bylo divný. Víte, on snese všechnu bolest. Ale to kousnutí ho prý příšerně pálilo. Jako WTF? Co je to za voodoo? (snad se to tak píše) Nebyl jsem z té jeho rány příliš nadšený. K té smůle pak těžce onemocněl. Rána mu hnisala a v ruce ztrácel cit. Pak dostal i hrozné horečky. Banditi prý už i přemýšleli o jeho dekontaminaci. Takže jsme nenápadně banditům sebrali mlou taštičku s léky. Byly tam prášky na snížení horečky, dezinfekce, prášky proti bolesti apod. To se nám docela dost hodilo.
Třetí a nejspíš nejhorší problém byl v tom, že když jsme kopali, neslyšeli jsme, jak nám náš hlídač Oscar říká že si musí odskočit. Atak jsme si ani nevšimli, že nás přistihl jeden bandita. Do prdele! Co teď? Už ví, že chceme zdrhnout. Atak to Morgan vyřídil následovně. Dřív, než stihl bandita přivolat ostatní, praštil ho Morgan krumpáčem.
,,Woo-Hoo! A je o jednoho sráče míň! ´´ radoval se Earl.
Ale moc důvodů k radosti nebylo. Zabili jsme banditu. Za to bude krutej trest. Ostatní už k našemu pokoji dobíhali. Atak jsme tělo schovali pod mojí postel a krumpáče s lopatami též. Pak přišli banditi.
,,Kde je ten od nás?´´ řekl zmateně jeden.
,,Jak to máme jako podle vás vědět?! ´´ křikl Morgan.
,,A co tady vlastně děláte? Pokud vím, tak tohle je cela Deana a Earla! Ty Maxi, máš být v kuchyni a připravovt večeři! Oscar by měl být v dílně a Morgan s Lukasem by se měli jít připravit na okrádání mrtvol!´´ křikl jeden z nich a odvedl ostatní pryč. Našeho plánu a jejich mrtvého kolegy si naštěstí nevšimli. To byla asi ta jediná pozitivní zpráva.
Snad se líbí. :) Jinak vám moc děkujuu! 365 čtenářů, 23 lajků a 14 komentů! To je něco neuvěřitelného. Jsem moc ráda, že vás to baví číst. Jen díky vám píšu dál. -Kataleja :*
ČTEŠ
Příběh dvou andělů
AcciónJaké to asi je mít svět bez lidí? Když udeří mor Zombie a mrtváků je víc jak lidí, zavládne chaos. Ale dvě osoby to vidí jinak. Dva sourozenci co si k sobě vzali nevinou holku. .Kataleja:*