Päť mŕtvych detí...
The bite of '87...
Pružinová pasca...
Sekera zapichnutá v rozbitých robotoch...
Požiar v pizzérii...
Hracia skrinka, ktorá prestala hrať...
Polomŕtvy chlapec v nemocnici...
Balóny stúpajúce k nebu...
Zašepkanie "notice..."
Blikajúce svetlo v Parts and services...
Sorry! Out or order...
It's me...
Hnilobný pach, ktorý išiel od robotov...
Nenávisť, ktorá narastala spolu s vekom...
Zlatý macko, jediný priateľ, ktorý ma nešikanuje kvôli môjmu plaču...
1983...
Zvuk jumpscarov, kriky detí o pomoc...
Samá krv, jeden človek a päť mŕtvol...
Slovo "exit" Nikdy neexistovalo a nikdy existovať nebude.... Aspoň pre nás...
"Daddy, why won't you let me play with her...?"
"Don't hold it against us..."
"Um... I wasn't joking about that fire..."
"Break, break, break my heart..."
"I'm not supposed to cry, cause they told me I will die, oh no, the're getting near..."
"Stop."
Nightmare sa pozeral na všetky spomienky z hlavy svojho zajatca. Obrátil sa dozadu a tam bol - Purple guy. Na konci všetkých štyroch končatinách mal uviazaný špagát, ktorý ho držal nad zemou. Hlavu mal odkväcnutú na hrudi a z úst mu tiekol pramienok krvi, ktorý kvapkal na jeho vyleštené, čierne topánky. Za ovládacím panelom stála Nightmarionne a oči jej svietili.
"Hra sa opäť skončila." Nightmare stál tesne pri Vincentovi, ale ten bol v bezvedomí. "Uvidíme, či teraz dokážeš hru hrať tak, aby to dopadlo správne. Takže začíname od začiatku..."
Nightmarionne niečo stlačila a Purple guy spadol. Cez čiernu tmu, až kým sa nezobudil u seba doma. Vedľa seba našiel noviny.
Nepamätal si, čo sa stalo, ale vedel, že v tom Nightmarovia majú prsty. Zobral noviny do rúk a pozrel sa, čo hlásia:
"Freddy Fazbear's pizza hľadá nočného strážnika..."
Vincent sa na ten text pozeral asi dve minúty ako vymletý, ale potom pochopil, o čo ide:
Nightmarovia resetli hru. Do tej pizzérie pôjde päť detí, ktoré budú vo veľkom nebezpečenstve, ak tam pôjde aj on...Ahojte :D dúfam, že sa vám prvá časť tohto príbehu páčila :D a mám tu hlasovanie... Rozhodla som sa túto knihu spraviť tak, akoby ste vy boli Purple guy... Viem, že mi aspoň dvaja ľudia napíšu, lebo s niektorými som sa už o tom rozprávala. Takžee..
Pôjde Vincent do tej pizzérie ako strážnik, alebo nie?
Záleží na vás, či deti zomrú, alebo zomrie niekto iný, tiež veľmi dôležitý... ;)
Tak čau, my beautiful foxes!!
Paika3❤🐺384 slov.
YOU ARE READING
Odpustenie
Fanfiction"Ako sa voláš?" "Nepamätám si..." chlapcovi z oka vytiekla slza. "A môžem ťa nejak nazvať?" "Áno..." "Crying child?" Spring Trap sa mu pozrel do očí a chlapec začal opäť plakať. "K mojej povahe sa to hodí, nebudem klamať..." "Kto ťa tak vlastne stra...