5 radostí, 5 mučení...

120 22 18
                                    

"Eh... Ahoj?" Nervózne sa ozval Freddie.
Chica začala pomaly cúvať za stôl.
"Nevieš, kde je Mike?" Ozval sa Bonnie.
Purple guy sa usmial. "Tam, v strážnickej miestnosti... Asi vás nevidel, lebo nekontroloval kamery."
"Ja mu neverím." Zašepkal Goldie. "Prečo máš v ruke nôž?" Spýtal sa nahlas.
"No predsa Mike ma poslal pokrájať vám pizzu! Vy tu prespávate?"
"Prečo to chceš vedieť? Prečo tu vlastne si?!"
"Deti, odváhu dokážete rozdávať, ale logika vám naozaj chýba." Vzdychol si Vincent. "Prečo nejdete svojho drahého strážnika pozrieť, ako sa mu darí?"
"Príde mi to podozrivé... Neublížil si mu?" S prižmúrenými očami vyhŕkla Chica a objala svojho plyšáka.
"Ja? Ja by som môjmu šéfovi neublížil. A ak vás to upokojí, odchádzam."
Purple guy sa otočil, odomkol si dvere a odišiel.
Teraz tie decká nájdu mŕtvolu... Musím ich zabiť, videli priveľa, pomyslel si Vincent. Ale zas... Nechcem. Nechcem spraviť tú istú chybu. A ešte k tomu... Kostým Spring Trapa nie je opravený. Zabil by ma.
Ale musím tam ísť...
Vincent prudko rozmýšľal. Ale...
Kašľať na to. Idem dnu!
Sotva si otvoril dvere, ozval sa výkrik.
"Panebože! On je MŔTVY!"
"Ticho buď, ak tu ten chlap je, začuje nás!"
Hlas hneď zmĺkol. Cez dvere vykukla Chica. Hneď, ako zazrela Purple guya, vydala dosť zvláštny zvuk a ušla.
"Zatvor dvere, zatvor dvere!!!"
Vincent prevrátil očami a pohol sa smerom k nim.
"Vy tam chcete zostať s tou mŕtvolou?" Zahučal cez sklo.
"Radšej ako s tebou!" Zakričal naňho Goldie drzo.
"Ako som hovoril... Odvážni ste dosť, ale logika a slušnosť vám chýba!" Zavrčal Purple guy, odlepil sa od skla a odišiel. Ale nie len tak. O chvíľu sa vrátil s Bonnieho gitarou v ruke a v druhej držal nôž.
Postavil sa k oknu v strážnickej miestnosti a hudobný nástroj o sklo švacol, až sa rozbilo. Všetky deti vnútri skríkli, ako na nich padali úlomky skla.
"Zostanete tu, kým vás nezabijem, nemôžete z tohto miesta ujsť! Nemáte kľúče a nie je tu ani poriadne miesto, kde by ste sa skryli!"
Vincent káblikom z gitary, ktorá bola rozbitá, zablokoval dvere, kvôli čomu nešli otvoriť.
Všetci vyleteli von druhým smerom.
"Utekajte si, utekajte, ale vaše nohy nie sú dostatočne dlhé na to, aby ste ma zastavili."
Purple guy sa rozbehol za nimi a schmatol Goldieho za golier, lebo bol najbližšie k nemu.
"Nie!" Zakričal Freddie a chcel sa vrátiť späť, ale Foxie ho chytil za zápästie a ťahal preč. "Uteč, nemáme na výber!"
Vincent pohol s nožom a dieťa bezcitne podrezal.
Jeho mŕtvola dopadla vrahovi k nohám.
Chica sa potkla o roh stola a z ruky pustila svoju hračku, ktorá doletela ku Goldiemu.
"Nie, nie!" Chica sa chcela vrátiť, ale Purple guy už plyšového psíka držal v ruke. Najprv mu odrezal jednu nohu, potom druhú, a nakoniec jeho hlavu hodil na druhý koniec miestnosti.
Chica začala plakať a nechala sa Bonniem ťahať preč.
"Za toto zaplatíš!" Revala na Vincenta, zo stola zobrala tanier a rozbehla sa k nemu.
"Nie, Chica!" Zakričal Freddie, vytrhol sa Foxiemu a bežal za ňou.
"Vráť sa!"
Ale Purple guy už mal na ústach úsmev. Tanier zobral do ruky, roztrieskal ho o zem a vrhol nožom po Chice, ktorá zo zeme zdvíhala telíčko jej hračky.
Keď videla, že na ňu letí nôž, skrčila sa k zemi, ale aj tak pred ňou skočil Freddie. Nôž zasiahol jeho, priamo do žalúdka.
Pred očami ostatných by aj vykrvácal, ale Vincent jeho trápenie ukončil a pohol sa k trom deťom, ktoré boli živé, ale skamenelé od strachu.
"Za to môžem ja!" Rozplakala sa Chica a zakryla si tvár. "Freddie, ja...."
"Prepáč, že ťa neutešujem, ale on ťa už asi nepočuje." Vyhŕkol Bonnie, zelený od strachu.
"Skryme sa niekam... Hocikam!"
Foxie otvoril dvere do Parts and Service.
"Musíme sa rozdeliť."
"Preplo ti?" Skríkol Bonnie. "Nenechám Chicu samú, panebože!"
"Tak choď s ňou! Ale ja idem sám. Jedine tak môžeme prežiť, nechápeš to? Zaútočí na vás, ja ho zatiaľ udriem zozadu!"
"Pozor!" Vykríkla Chica a uhla sa pred letiacim nožom.
Foxie sa rozbehol preč.
"Váš plán je šikovný, ale... Nebude fungovať." Usmieval sa Vincent škodoradostne, keď sa blížil k dvom deťom pri pódiu. "Lebo ja mám zbraň."
Vystrel ruku a z pištole vyletela guľka.
Bonniemu prestrelila hlavu.
To si ale nevšimol Foxieho, ktorý za ním utekal s kúskom skla v ruke, rozhodnutý vrahovi vyrezať chrbticu.
Vincent sa otočil a mávnutím ho zhodil na zem.
Potom mu z ruky vytrhol sklo.
"Toto si požiačiam, dobre? Ďakujem." Otočil sa späť k Chice, ktorá sa triasla, ale nie od strachu. Od hnevu. Už ani neplakala.
"Tak poď, ukáž, čo dokážeš!" Zakričala naňho.
Tak ju ľahostajne chytil za krk a vytiahol do vzduchu.
Ale ona sa vzdať nechcela. Nabrala v sebe všetkú zvyšnú silu, vystrela ruku a dala Purple guyovi takú facku, až sa zapotácal. Foxie zobral sklo a snažil sa mu ublížiť, ale namiesto toho ho len porezal na dlani.
Vincent neváhal - zobral zbraň a vystrelil po dievčatku. Ozval sa výbuch, Chica spadla na zem a z oka jej vytiekla slza.
"Nevzdaj sa, Foxie..." Zašepkala a zavrela oči.
Purple guy sa začal psychopaticky smiať a z Freddieho mŕtvoly išiel vybrať svoj nôž. Ten sa nechutne mykol, keď mu žalúdok stále krvácal, prepichnutý na dve časti.
Foxie si utrel krv, čo mu tiekla z nosa a z rozbitej pery, snažil sa postaviť, ale Vincent doňho kopol.
"Hej, Foxie..." Uškrnul sa a opäť, zas mu kopol do brucha. Foxie sa skrčil na zemi. " Že vraj máš najradšej toho piráta zo všetkých robotov... A že si chcel byť pirát... Neboj, ja ti pomôžem."
Purple guy chlapca otočil tvárou k sebe a nožom mu vypichol oko.
"Tak pásku nosiť môžeš..." Smial sa Vincent popri ťažkom dýchaní Foxieho. "Ale hák ešte nemáš..."
Schytil mu ruku a jedným ťahom odrezal dlaň.
Foxie začal kričať a Vincentovi to vadilo, tak do dieťaťa strelil.
Potom si utrel krv z hlavy do vreckovky, nôž si zatrčil do vrecka a vzdychol.
"Panebože.... To bolo ešte ťahšie ich zabiť ako minule..."

Nightmare sa na všetko pozeral. Keď scéna došla do konca, prudko sa postavil.
"Ak si myslíš, že to, čo robíš je správne, Vincent..." Vyprskol. "Tak nie. Pretože práve kvôli tomuto si sa dostal až k nám. Odteraz budeš po nás pátrať. Ale keby si tie decká nezabil..."
Nightmarionne sa zamračila, ale Nightmare pokračoval. "Nikdy by si nevedel, prečo toto robíme."
"Znamená to, že sa o nás ten chlap dozvie?" Opýtal sa Nightmare Freddy, vymenil si pohľad s Foxym.
"Áno. A zistí oveľa viac..."

ľudia sorry ^•^ za tieto scénky... •~•

Taaaakže... Konečne som túto nechutnú scénku dopísala :D bolo tu 1037 slov. Ak je časť krátka, sorry, už neviem, čo sem sakra vopchať.
Btw... Konečne sa začínam dostávať naozaj do deja... ^^

A ešte jedna vec...

Mala som narodky aaaa... Od jednej mojej BFF som dostala...
Moja BFF je Celeana268 :3 a dostala som od neej...

Moja BFF je Celeana268 :3 a dostala som od neej

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

T

adaaaaaa :D túto naj mega knihu na
a svete, ktorú som chcela už od.............. Hrozne dlho, takže ti neuveeeriteľne ďakujem :3 ❤❤❤

Aaa ja dúfam, že sa vám časť páčila. Ak áno, dajte hviezdičku. Ak nie,......... Potom papá.

XD

Paika3🐺❤

OdpustenieOù les histoires vivent. Découvrez maintenant