Ako čašníkovi sa Vincentovi dosť darilo. Pôsobil na ľudí sympaticky, správal sa slušne a všetko okolo toho. Ale spomienky na mŕtve deti ho prenasledovali, aj keď bol v práci. Bál sa. V minulej hre ho totiž dušičky zabili. Takže je dosť možné, že to spravia aj teraz. Mal maličké výčitky. Bolo mu aj celkom ľúto, že tie deti zabil.
Fritz ho naozaj štval. Stále sa pozeral do kamier a stalkoval ho. Keď sa Purple guy rozhodol, že ide za ním, tak strážnik zavrel dvere. Ale ani jeden z nich sa nemal chuť hádať. Tak sa mlčky uzmierili.
Blížila sa noc. Vincent práve sedel pri jednom stole, keď odišiel posledný zákazník. Vytiahol mobil a začal niečo pozerať.
Vtedy začul treskot. Zdvihol hlavu a pozrel sa na pódium. Bonnie žmurkal a obzeral si ruky. Jeho gitara ležala na zemi, to tak buchlo.
Purple guy vyskočil, skryl sa za stôl a chytila ho panika. O chvíľu robot zostúpil z pódia a poobzeral sa. A zrazu sa pohla aj Chica. Bonnie sa pozrel na ňu a niečo povedal. Vincent bol taký zdesený, že to prepočul. No o chvíľu prišli bližšie, tak ich počul.
"...naozaj si ok?"
"Áno, Bonnie. Len to nechápem. Ako sme sa sem dostali."
"Ak je tu ten vrah ešte stále, pomstíme sa."
"Ahoj, Freddie."
Tretí robot otvoril oči. "My sme... my sme..."
"Áno, sme." Vážne prikývol Bonnie.
Chica mu pomohla z pódia. "Neboj Freddie, to bude dobré!"
"Ja nie som Freddie. Som Freddy Fazbear, chahaaa!" Animatronic vystrel ruku dopredu a skrčil jednu nohu ako pri bojovej póze. Vincent vedel, že to bola dušička dieťaťa, ale pri robotovi, ktorý sa vyslúžil najväčšiu úctu, to vyzeralo dosť komicky.
"Foxie?" Začala Chica. "Si v pohode?"
Purple guy zavrel oči. "Prosím, nie Foxy tiež...
Ale z Pirate cove sa ozvalo škrípanie železa.
"Haló?"
"Veď sa vytrep z toho závesu!"
Chvíľu sa ozývalo šúchanie, ale potom sa fialová opona odhrnula.
Som... fakt vo veľkej riti. Pomyslel si Vincent a začal sa plaziť preč. Ale roboti ho začuli.
"To čo bolo?" Rýchlo sa opýtala Chica.
"Niekde tu je. Ten, čo nás zabil."
Haha... Vincent sa skryl za roh a išiel čo najnižšie. Hlavne ma nemôžu zazrieť...
Ale keď tam sedel ešte ďalších päť minút, ozval sa hlas, ktorý sa niesol po celej pizzérii: "VINCENT, TY IDIOT! POHNI SEM, ČO TI TO NENAPADLO?!"
Purple guy sa obzrel. Zo strážnickej miestnosti vykúkal Fritz a bol biely ako stena. Roboti spozorneli a rozbehli sa za Vincentom, ktorý už letel k strážnikovi. Zavreli oboje dvere.
"Díky..." zamrmlal Purple guy.
"Aj keď ťa moc nemusím, nemohol som sa pozerať, ako nevinný človek zomrie."
Vincent sa rozkašľal. "Nevinný..."
Ale Fritz ho prepočul. "Teraz sme v tom dvaja. "Prečo vlastne po tebe idú?!"
"Sú to... ehm... roboti a zabíjajú ľudí,... možno? Neviem, ja som im neublížil."
"Neviem... takto by sa nemali správať. Keď som hľadal prácu, nikde nebolo povedané, že tí animatronici sa budú hýbať."
"Ja som to trošku vedel..." priznal sa Purple guy a spomenul si na Nightmarov. "Nariadili to."
"Kto to nariadil?" Zaujímal sa Fritz.
"Ale nikto."
"Ty si niekedy fakt dosť záhadný."
"Za tebou." Znudene sa ozval Vincent.
Strážnik sa obzrel. Za sklom bol Bonnie.
"Nedostanú sa sem."
Purple guy sa tváril neveriacky a ukázal na kamery. "Pozri sa vľavo dole. Máš tridsať percent baterky. Keď Bonnie odíde, radšej by som otvoril dvere."
"Ty sa nejak vyznáš." Precedil pomedzi zuby Fritz.
"Som tu už dlho." Mykol plecami Vincent. "Dlhšie, ako si myslíš. Toto sa opakuje stále dokola... ale iba ja a 'nadriadení' to môžu vidieť."
Purple guya bavilo takto prezrádzať strážnikovi, aby zostal zmätený. Ale nič viac mu nepovie a ani neodpovie na otázky.
"Radšej otvor dvere."
Fritz ho poslúchol, aj keď to nebol dobrý nápad. Foxy vletel do strážnickej miestnosti a pokúšal sa jedného z mužov zabiť.
Obaja vystrelili von druhou stranou. Do cesty sa im postavil Freddy, ale našťastie vedľa bola cesta. Vincent preskakoval stoly, utekal čo najďalej a začal si uvedomovať svoju chybu.
Ale Fritz taký rýchly nebol. O chvíľu ho roboti dobehli a zabili. Purple guyovi niečo pristálo na chrbte. Rýchlo to ohmatal. Bola to tekutina - bola to krv.
Strážnik za ním ohlušujúco kričal, ale o chvíľu prestal.
"Tak." Povedal Foxy. "Škoda, že máme iba jeden voľný kostým. Ale ten si predsa musíme šanovať..."
Vincent sa niekam rýchlo skryl. Začali ho páliť výčitky. Kvôli nemu zomrelo sedem ľudí. A možno ich bude aj viac.
Kde je Goldie? Pomyslel si. Ešte som ho tu zatiaľ nevidel.
Ešteže som stihol opraviť ten Spring Trapov kostým...
Počkať...
Je opravená len polovica?!
Roboti si začali spievať. Purple guy tú melódiu aj pieseň poznal. Text sa mu premietal v hlave...
There was a place many years ago...
Where the children would come for a meal and a show...
Vincent zatvoril oči a z hrdla sa mu vydral vzlyk.
"Bože..." zašepkal. "Je to všetko moja vina..."
'Many years ago... je mi to tak ľúto...'
"HAHAHAHA, môžete hádať trikrát, kto bude o chvíľu just gold?!" Ozval sa hlas Chicy.
"Vincent!" Zaškriekal Bonnie a všetci štyria sa psychopaticky rozosmiali.
"Time for the main attraction
The story must be told..."
Purple guy počúval, ako roboti spievajú a slová sa odrážali ako ozvena po celej pizzérii.
O chvíľu sa trochu posunul, topánky mu klopkali na lesklej zemi, čo ho mohlo prezradiť. Mal veľmi zrýchlený dych a bál sa. Hrozne sa bál.
"You did a good job
Watching those little screens
It warms my servos and circuits
To hear some fresh screams
But don't get me wrong
You were very brave
When faced with friendly singing animals
You never caved..."
"ZABIJEME ŤA!" Zreval Freddy a ostatní spievali a smiali sa zároveň.
"Aaaaach už sa teším keď skrutky budú jemne prechádzať cez jeho srdce."
Vincent sa skĺzol popri stene na zem a snažil sa byť kľudný. Nightmarovia zmenili hru... alebo sa dušičky rozhodli samé.
No vtom prešli do inej melódie.
"And when we find you, you... will... die!"
Spoza rohu sa objavila Freddyho hlava.
"Ahoj, Vinnie..." vyhlásil škodoradostne. "Rozumel si tým slovám?"
Purple guy sa postavil a odvážne sa pozrel do Freddyho očí.
"Áno."
"Tak si pripravený?" Ozvala sa Chica.
"Áno."
"Vzdávaš sa rýchlo..." vyhlásil Foxy a podišiel bližšie. "Ľahšie pre nás."Texty zo songov, ktoré som v tejto časti použila, sú z pesničiek "They'll find you", "Just gold" a z "We are aware"
Tu sú aj videá:
Z tohto bol text:There was a place many years ago...
Where the children would come for a meal and a show...
Z tohto "Time for the main attraction
The story must be told..."
A "You did a good job
Watching those little screens
It warms my servos and circuits
To hear some fresh screams
But don't get me wrong
You were very brave
When faced with friendly singing animals
You never caved..."
A z tohto iba: "And when we find you, you... will... die!"
Ďakujem vám za všetku podporu❤💚💙💜💛
Ok dúfam, že sa vám časť páčila a zatiaľ goodpie! :DPaika3❤🐺
YOU ARE READING
Odpustenie
Fanfiction"Ako sa voláš?" "Nepamätám si..." chlapcovi z oka vytiekla slza. "A môžem ťa nejak nazvať?" "Áno..." "Crying child?" Spring Trap sa mu pozrel do očí a chlapec začal opäť plakať. "K mojej povahe sa to hodí, nebudem klamať..." "Kto ťa tak vlastne stra...