Únos

73 10 2
                                    

Ďakujem ľuďom, ktorí hlasovali. Vyhralo D ^^

Crying child prezradil Spring Trapovi, že asi tri dni nespal. A že bol veľmi unavený. Že Nightmarovia za ním chodia každú noc, strašia ho a on musí hrať podľa ich pravidiel.
"A... a nechceš ísť teraz spať? Nie si unavený?"
"Asi aj hej..." Crying child sa postavil. "Ale zase sa mi bude snívať..."
"Tak kašli na sny. Potrebuješ spánok. Ak ho nebudeš mať, raz ťa to aj zabije."
Spring Trap k nemu podišiel a uložil ho do postele. "A spi. Ja zatiaľ niečo vymyslím."
Crying child postupne zaspal. Spring Trap vyzrel von za dvere, ale nikto tam nebol. Prišiel k druhým, ale ani tam nikto nebol. Pozrel sa do poličky, kde našiel rôzne kopy oblečenia, hračiek a kníh. Z rohu miestnosti zobral stoličku a zablokoval ľavé dvere. Na kľučku pravých dverí priviazal špagát, druhý koniec zachytil o krabicu s hračkárskymi kockami. Trošku pootvoril dvere, špagát potiahol krabicu a tá sa nahla. Nechcel ju úplne vysypať, lebo by zobudil dieťa. Tak dvere opäť zavrel.
V šuflíku našiel obrázky, ktoré Crying child pravdepodobne kreslil. Veľmi mu to pripomenulo päť detí, ktoré zabil. A tiež mu stlačilo (už dávno mŕtve) srdce od ľútosti.
Pomaly sa s obrázkami v ruke otočil a poobzeral sa. Na stenách boli prázdne miesta, kde ich chcel prilepiť, ale nemal čím. Zobral na prsty trochu svojej lepkavej krvi a natrel ju na stenu. Obrázky na tom držali. Výborne.
Na strop ešte nejak rozvešal a pripevnil random svetielka, ktoré našiel. Potom len prišiel k poličke, vybral si knihu a prezeral obrázky.

Po pol hodine ho prebral hlas.
"Spring Trap?"
Spring Trap sa otočil. Crying child už nespal, ale obzeral si miestnosť.
"To si... spravil ty?"
"A kto iný?"
"A prečo?"
"Aby si sa tu cítil lepšie. Aspoň nebudeš v pochmúrnej miestnosti... a zablokoval som dvere. A na druhých je pasca. Keby som náhodou spal, rachot ma zobudí."
"To je super," usmial sa Crying child. Usmial sa.
"A ty máš vôbec čo jesť?" Opýtal sa Spring Trap. "Veď dolu v kuchyni... teda, ak tu je kuchyňa..."
"Mám jedlo v poličke. Kradol som ho od môjho staršieho brata, keď mi všetko bral preč. Ale keď spal, robil som si zásoby. A zišlo sa mi to. No míňajú sa..." Crying child prišiel ku komode a otvoril jeden šuflík. Bol tam poloprázdny balíček keksíkov, hnedé jablko a spučená fľaša vody.
"Môžem ísť niekedy niečo nakúpiť (Všetci si povinne predstavte: SpringTrap nakupuje xD) alebo sa pozrieť dole a niečo nájdem." Navrhol Spring Trap. Ani nevedel prečo, ale to dieťa si obľúbil.
"Ďakujem." Zašepkal Crying child a z oka mu opäť vytiekla slza. Rozbehol sa k robotovi a objal ho. "Pri tebe sa cítim v bezpečí... všetko sa obráti k dobrému. Viem to. Ďakujem ti, Springie."
Spring Trap zostal úplne zaskočený. Po pár sekundách chlapca objal, ale ešte nikdy necítil, aké je to úžasné. Ešte nikdy ho žiadne dieťa neobjalo. No o pár ďalších sekúnd neskôr sa mu vytrhlo.
"Teraz mám veľa energie... mám chuť niekde si zabehnúť..."
"Len to nie." Rýchlo ho zastavil Spring Trap.
"Tak čo teraz? Nechcem zvyšok života stráviť v izbe..."
"Neviem. Nie je tu niečo na zabavenie?"
"Asi nie..."
"Chvíľu tu počkaj."
Spring Trap odsunul od dverí stoličku a vyšiel von. Pomaly sa zakrádal po chodbe, išiel ku schodom a zišiel dole. Stále sa radšej držal ďalej od stien. Prešiel okolo gigantickej miestnosti, ktorá vyzerala ako obývačka a zašiel na dlhú chodbu vedľa. Na konci boli obrovské, čierne, lesklé dvere. Vyzerali ako keby tam boli úplne nové.
Spring Trap sa pozrel cez kľúčovú dierku. Vo vnútri bola tma, ale zdalo sa mu, že tam bliká červené svetielko.
Vtedy mu to došlo.
Toto je miestnosť, kde žijú Nightmarovia.

Nightmare Chica si zaobstarala novú zbraň, tentoraz ťažkú lopatu. Stála hneď pri stene vedľa vchodových dverí, ťažko dýchala a srdce jej bilo ako splašené.
"Spring Trap je za dverami!" Reval Nightmare. "Chica! Choď s ním skoncovať! Potom reštartujem hru."
Oprela sa hlavou o stenu a poťažkala lopatu.
"Buď odvážna," povedala si potichu lámavým hlasom.
Odtiahla sa od steny a siahla po kľučke. Po pár sekundách, keď sa prestala triasť ako o život, stisla ju a naširoko otvorila dvere.
Nikto tam nebol.
Nightmare Chica pomaly vyšla von.
"S... Spri-ing?" Opýtala sa. Hlas sa jej triasol.
Ale všade bola tma a ticho. Nad jej hlavou sa opäť ozýval dupot dieťaťa.
"Nie je tu..." skonštatovala pošepky a otočila sa, že sa vráti. No vtom ju niečo schmatlo, vytrhlo lopatu z ruky a skrútilo až na zem.
"Okej, drahá Nightmare Chica." Týčil sa nad ňou Spring Trap. "Okamžite ideš so mnou. A ani sa nesnaž ujsť."
Jeho oči zažiarili na fialovo a na ústach sa mu vyčaril úškrn. Nightmare Chice sa to možno zdalo, ale ten robot vrhal tieň človeka s nožom.

OdpustenieOù les histoires vivent. Découvrez maintenant