Nightmare Chica

78 10 10
                                    

"Huh? Kde to som?"
"Čo si to spravil?" Ozval sa vydesený hlas dieťaťa. Nightmare Chica sa obzrela ponad plece. V rohu miestnosti stál Crying child, prikrýval si ústa rukami.
"Spring Trap... prečo si to spravil?"
"A prečo nie?" Ozval sa druhý, mužský hlas, ktorý znel viac sebavedome. "Ona je jedna z nich."
"Ale ty si ju uniesol."
"Myslíš, že by išla dobrovoľne?!"
Chlapec vydesene pokrútil hlavou. "Ale..."
"Tu máš," hodil mu Spring Trap obrovský kus chleba. "Možno to je trochu tvrdé ale lepšie ako nič."
"Ďakujem!" Crying child ako keby zabudol na rukojemníka a schmatol chlieb.
"Žer. A ty," Spring Trap sa otočil na Nightmare Chicu. "Vyjasním si s tebou zopár vecí."
Ozval sa hrozný zvuk. Crying child chvíľu zamrzol, položil chlieb na zem a z úst si vytiahol zub.
"Aký starý je ten chleba?"
"Neviem." Odpovedal mu Spring a hneď sa opäť otočil na Chicu.
"Odpovedz mi. Prečo to všetko robíte? Prečo práve ja?"
"Čo spravili?" Ozval sa chlapec.
"To ti vysvetlím potom..."
"Ehm... ja neviem." Konečne sa ozvala Nightmare Chica. "Ja som len taký poskok. Plány mi nehovoria. To Nighmarionne, Nightmare a Nightmare Fredbear to všetko riadia."
"Čo riadia?"
"Crying child, buď na chvíľu ticho."
Nikto nič ďalej nepovedal.
"Ja naozaj neviem." Ozvala sa po pár sekundách Chica. "Prosím. Nechcem... hovorím ti pravdu. Vincent..."
"Vincent?" Crying child zase rozprával.
Spring Trap zatvoril oči a potom ich otvoril.
"Môžeš... sa snažiť nič nepovedať? Aspoň na chvíľu. Žer... prosím ťa."
"Potom mi všetko vysvetlíš." Dobiedzal.
"Dobre."
"Dobre, už som ticho."
"Takže," otočil sa Spring Trap k Nightmare Chice. "Má to aj koniec?"
"Má," odpovedala so slzami v očiach. "Musíš ale zničiť každého Nightmara a rozbiť stroje. Potom... potom bude koniec."
Nikto z nich troch to nečakal. Ani len ona sama. No začala potichu plakať.
"Ukonči to, Vinnie. Prosím. Nechcem hrať odznova. Nechcem restart... chcem game over."
Spring Trap na ňu len hľadel.
"Prosím. Zabi ma... a keby si mohol... tak aj dnes."
"Nepredstieraš to, však?" Opýtal sa jej ticho.
"Zabila som Bonnieho!" Rozvzlykala sa. "Už sa nevráti! A keby aj, tak v ďalšej hre! Ale ja nechcem ďalšiu hru! A vlastne ani neviem či by ho ďalšia hra oživila..."
"Ty máš ale poriadne výčitky svedomia." Zamumlal Crying child cez jedlo. Spring naňho zagánil. Potom podišiel k Chice a rozviazal jej ruky.
"Ty nie si ako oni." Povedal. "Pridaj sa k nám. Ja ťa ochránim."
(Ale prosím vás nezačnite shipovať Nightmare Chica x ST, lebo ma sekne.)
"Ja neviem... Nightmarovia ma zabijú keď to zistia."
"A to ti prekáža?"
"Vlastne nie... aha."
"Ak mi pomôžeš, spoločne môžeme zastaviť všetkých Nightmarov a už nikdy sa nereštartuje hra!"
"Dobre. Pomôžem ti. Len mi sľúb, že sa pokúsiš čo najlepšie a nevzdáš sa."
"Sľubujem."
"Dobre. Čo chceš vedieť?"
"Potrebujem mať presný plán toho miesta. Mohla by si mi napísať a nakresliť všetko, čo vieš?"

Nad papiermi strávili hodiny. Nightmare Chica povedala naozaj všetko, čo mohla. Od všetkých skratiek, tajných dverí, kódov, miestností a plánov až po každého Nightmara, ich povahy, túžby a silu. Nezabudla spomenúť aj to, ktorí sú mŕtvi.
"Našťastie ťa tu nemôžu sledovať." Usmiala sa. "Táto izba je sledovaná len na živé osoby. Nightmarovia vedia, kde je chlapec, ale nás vidieť nemôžu. Preto ani nevedia, že sa tu o tom teraz rozprávame."
"Mňa počujú?" Ozval sa Crying child.
"Nie, len vidia."
"Ale asi im došlo, že si tu. Však?" Opýtal sa Spring Trap.
"Alebo že som mŕtva. Jedno z toho budú brať ako samozrejmé... je to 50/50."
"A vieš ešte niečo?"
"Bohužiaľ... som len poskok."

"Máme na výber. Buď to pôjde niekto skontrolovať alebo to necháme tak."
"No stratili sme Chicu. To až taká strata nie je!" Zasmiala sa Nightmare Mangle a všetci okolo nej sa zachechtali.
"Aj tak by sme to mali ísť pozrieť. Pretože..."
"Nikto už von nejde. Nechceme prísť o ďalšieho Nightmara len preto, lebo sme stratili poskoka. Je nás len deväť..."
"Dobre... necháme to tak. Chudák Vincent, zabil posledného robota ktorý by mu pomohol. Teraz už nemá šancu na výhru!" Vyhlásil Nightmare a všetci sa zase začali smiať.
"Idem sa pozrieť na kamery, možno Vincent odišiel z tej izby." Povedala Nightmarionne a odišla preč.
Hneď ako sa za ňou zavreli dvere, všetci si vymenili pohľady.
"Teraz?" Opýtal sa Nightmare Freddy.
"Teraz alebo nikdy."

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Feb 07, 2019 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

OdpustenieOù les histoires vivent. Découvrez maintenant