Bratia

74 9 14
                                    

Spring Trapovi hrablo, keď stále dookola počúval spev robotov, ktorí sa tvárili ako ľudia v hlbokej depresii. Bonnie si na gitare hral Bonnie's mixtape dvadsaťštyri hodín denne. (Ten song práve počúvam :3 XD)
Každú noc do pizzérie chodieval nový nočný strážnik. Nikto nevedel, ako sa volá, tak ho nazvali "Mike 2". Ten bol dosť kľudný a nikdy sa nevydesil. A to bolo práve najhoršie na nervy.
Keď sa Chica naštvala, že ho nedokáže vystrašiť, skoro sa zabila na chodbe kvôli spadnutej kamere. A strážnik dostal nezastaviteľný záchvat smiechu.
A cez deň sem už nikto nechodil, takže to bolo hľadanie piatej dušičky. No nebola nikde.
"Nemá niekto lekárničku?" Nešťastne sa spýtala Chica. Bonnie jej hodil svoju gitaru.
"Ale ja chcem lekárničku!"
"Však to je! Mrdni sa s tým po hlave a nič ťa nebude bolieť."
"Tu určite lieky nie sú." Povedal Freddy.
"Ja mám zlomenú nohu!"
Spring Trap vyprskol do smiechu. "Ale ako si môžeš zlomiť nohu? Si robot!"
"Tá idiotská kamera mi roztrhla nohu na dve polovice. Veľmi vtipné, zajko."
"Tak sa poskladaj."
"Haha."
"No tak budeš bez nohy! To nie je až také zlé!"
"Určite nie... skackať o chodbe ako kripel a čakať, že strážnik sa ušúľa od smiechu a umrie?"
"Ozaj, kde je vlastne Mike Prd 2?"
"Doma? Asi?"
"A čo keby ste proste držali huby?" Ozval sa Foxy z Pirate cove.
"Nie."
Spring Trap obrátil zrak na chodbu, lebo zaregistroval pohyb.
"Ty?!"
Od strážnickej miestnosti pomalým krokom kráčal Golden Freddy.
"Kde si bol? Celý ten čas!" Zakričala Chica.
"Nie je to jedno?" Odsekol.
"No nie je! Lebo my sme sa o teba báli!"
"Strach je iba pre slabochov." Golden Freddy sa pozrel Spring Trapovi do očí a spoznal pod maskou Vincenta.
"A čo tu robíš TY?!" Zreval.
"Kľudni hormón Golden, teraz je jeden z nás a my sme mu odpustili." Upokojujúco začal Bonnie.
"No tak to ste zabili. On si zaslúži pomalú a krutú smrť, nie VAŠE ODPUSTENIE!"
"Goldie, prosím," vyhŕkla Chica a vyzerala, že má slzy na krajíčku. "Maj rozum, prosím, prosím..."
Golden Freddy sa zvrtol a vbehol do kuchyne. O chvíľu odtiaľ vyšiel s nožom v ruke.
Spring Trap sa tak hlučne rozosmial, až začal plakať.
"T-ty si myslíš, že ma po-porazíš? Hahaha... veď... haha... si malý ch-chlapec, ktorý ani toto telo normálne odvládať nevie! A s nožom v ruke! Hahaha...."
No jeho súper sa nechcel vzdať. Zovrel zbraň v ruke a odvážne zdvihol hlavu.
"Ale pre mojich jediných priateľov budem bojovať." Zašepkal.
"Nooo..." ozval sa Freddy. "Nemusíš pre nás bojovať, my sme s ním v pohode."
"Nie. Zabijem ho a budete v bezpečí."
Golden Freddy spravil krok dopredu a vtedy sa otvorili dvere na pizzérii.
"Prestaňte! Tvárte sa normálne!" Skríkol Bonnie a vyskočil na pódium.
Obaja bojujúci roboti spadli na zem päť metrov od seba a nenávistne na druhého zazerali.
Rozhovor dvoch mužov, ktorí vošli do budovy bolo teraz počuť jasne:
"... no a to bol koniec. Neviem, či prežil aj ten jeho kamoš, ale ona prežila."
"No ale to nedáva zmysel, veď ju skoro ten vlk zabil... a potom skočila."
"Ale my to nezmeníme, proste tak to je a nehádaj sa, Jack."
"Fajn. Mimochodom, prečo sme tu?"
"No za posledných niekoľko dní sem nikto nešiel a ja chcem vedieť prečo. Táto pizzéria je úplne opustená."
"E.... hej, pozri na..." Jack zazrel dvoch zlatých robotov. "Em... tí tu mali byť?"
"Och, to sú tí dvaja!" Zasmial sa druhý chlap. "To sú tí bratia, obetovali by svoj život pre druhého, veď boli aj vyrobení spolu."
Golden Freddy vypleštil oči, ale Spring Trapa to nezaskočilo. Nebola to preňho novinka, počul to hrozne veľakrát.
"Ešte som o nich nepočul." Priznal sa Jack.
"Ako? Veď keď som bol decko tak som to pozerával... bol to seriál... a bol úžasný. Nemôžem vlastne uveriť, že tých robotov vidím naživo..."
"Späť k práci. Čo sa to tu také mohlo stať?"
"Poďme sa pozrieť do strážnickej miestnosti, tu nič interesting nie je."
"Dôkaz máš pred sebou." Zašepkal Spring Trap, ale dvaja chlapi aj tak odišli preč.
"Hej... hej, ty..."
Spring Trap sa obzrel.
"Ty budeš mojím bratom, až keď peklo zmrzne." Zavrčal Golden Freddy a v ruke zovrel nôž.
"Neskoro."
Traja roboti na pódiu im mlčky nadávali a ukazovali, aby boli ticho. Spring Trap ich začal napodobňovať.
"Kreténi, budú vás vidieť cez kamery!" Zasyčala Chica. "Prestaňte!"
"To čo bolo..." ozvalo sa od strážnickej miestnosti.
"No super, sme mŕtvi!" Vyhŕkol Spring Trap.
"Nie sme."
Golden Freddy stál a hodil o zem zápalku. Spring Trap videl, ako sa naňho rúti obrovská vlna ohňa a všetko stíchlo.




You won't die...

OdpustenieWhere stories live. Discover now