Vincentovi ani nenapadlo od nich utiecť. Vedel, že si to zaslúži.
Polepším sa... povedal si v duchu. V budúcej hre už nikoho nezabijem...
Roboti ho vliekli preč do Parts & Services. Bol tam kostým, ktorý mal Purple guy opraviť. No on ho neopravil. Nikomu sa nechcelo čakať, švacli mu na hlavu masku zlatého zajaca a celého ho navliekli do pasce. Vincent sa prudko nadýchol, pohol sa a skrutky vyleteli.
Tú príšernú bolesť už raz zažil, keď mu prebodávalo telo zo všetkých strán. Hnusná, pomalá a bolestivá smrť ho zase dostala. Purple guy spadol na zem, cez SpringTrapove oči videl, ako roboti odchádzajú von. A potom sa pozeral na krv, ktorá postupne zapĺňala celú miestnosť...O pár hodín sa zobudil. Už nebol človek. Už bol robot, jeho srdce bilo, ale prepichnuté drobnými súčiastkami. Nemohol uveriť tomu, že sa to stalo znova. Ale nech sa stalo hocičo, jedna otázka mu stále nešla z hlavy:
Kde je Golden Freddy?
Obzrel sa okolo seba. Na zemi bola zaschnutá tmavočervená krv. Vincent sa pomaly vydriapal na stôl a prudko dýchal. Žiť ako animatronic nikdy nebolo ľahké. Za dverami počul hlasný, ale tlmený spev. Bol to Freddy. Pravdepodobne je deň...
"Haló...?" Ozval sa Purple guy chrapľavo. Nikto sa mu neozval.
Začal naberať silu a spamätávať sa. Ale chcel nájsť niečo, hocičo, čo by ho teraz mohlo zaujať. Aby nemyslel na svoju smrť.
Sklonil sa a pozrel sa pod stôl. Chvíľu mu nešlo zaostriť, ale keď sa to podarilo, našiel tam mŕtvolu Fritza.
Vincent vyskočil, cúval dozadu, potkol sa o prázdny kostým a zase padol. Vďaka tomu spravil obrovský rachot.
O pár sekúnd sa naštval sám na seba a pootvoril dvere na P&S.
Pri stole sedel jeden pár. Čakali pravdepodobne na čašníka.
Purple guy si vzdychol. Žena sa obzrela jeho smerom, všimla si ho a začala jačať. Schmatla svojho frajera za zápästie, vytiahla ho od stola a vybehla z pizzérie.
Freddy okamžite prestal spievať. "Kto..."
Chica aj Bonnie sa naňho pozreli.
"Prišli sme o posledných ľudí, ktorí boli ochotní sem chodiť."
Vincent potichu začal zatvárať dvere, aby ho nebolo vidno.
Ups... oni ma asi zabijú...
"Kto z vás ich odohnal?!"
"Čo si o nás myslíš?" Bránila sa Chica.
"Ja som to nebol!" Vyhŕkol Bonnie.
"Foxy?!" Zahučali všetci traja.
Z Pirate Cove sa ozvalo tresnutie.
"Au, ZOBUDILI STE MA, JA VÁS TAK ZABIJEM!"
"Uh, whatever..." zamrmlal Freddy. "Tak prečo potom odišli?"
Všetci štyria otočili hlavy k Parts and Services.
"Ty... ty?"
Purple guy sa posunul ešte nižšie k zemi. "Hehe..."
"Si mŕtvy!" Zaskučal Bonnie.
"Nie tak celkom." Odvetil mu Vincent s úškrnom.
"Tak ja ťa zabijem zase!" Povedala Chica a zoskočila z pódia.
"Fajn, všetci sa tu poďme zabíjať, už nám chýba len Golden! PARTY HARD!"
"Si hrozne vtipný, Bonnie..."
"Ja viem, ďakujem."
"Nehádajte sa..." precedil pomedzi zuby Foxy.
"V tom zmätku ste na mňa aj zabudli, hmm?" Ozval sa Vincent, ktorý už smeroval k pódiu. "Btw... Parts and Services si môžete upratať. Je tam celkom dosť... krvi..."
"Nemôžeme za to, že máš krámy!" Vyprskla Chica.
"Ja som chalan..."
"Ahaha, to som si nevšimla..."
"Môžete... byť... ticho?!"
"Nie, dovi."
"Ty ani poriadne neriešiš, že si mŕtvy, že Vincent?" Opýtal sa ho Foxy.
"Vieš, ja už som si zvykol, že stále umieram..."
"Nevolaj ho Vincent." Povedal Freddy. "Je to predsa SpringTrap. Ňo Springie, dúfam, že sa ti bude PÁČIŤ ŽIŤ AKO ROBOT!"
"Možno bude." Odpovedal SpringTrap a uškrnul sa. "Ako som povedal, ja už som si zvykol..."
"Hhh..." ozvala sa Chica. "Mne už sa nechce roprávať. Tak ma neotravujte."
"Fajn, jak chceš..."
"Tak jáá idem ku kamerám a vy buďte v poho." Povedal Spring a rozbehol sa preč.
Aspoň budem mať šancu ich pozorovať... už sa ku mne nikdy nedostanú, ani sa ma nedotknú...
Len keby to bola pravda...Sto kilometrov od toho miesta práve chlapec zasvietil baterku. Triasol sa, plakal, objímal si ramená a teraz pomaly kráčal k dverám napravo od neho. Zasvietil... nikto tam nebol.
Otočil sa späť do izby-
"Máme problém, Nightmare Bonnie pokašľal systém, prestaň sa hrať!" Zavrčala naňho Nightmare Mangle. "Pohni si! Nemáme celý deň na tvoje šuchtanie! A okamžite prestaň plakať, inak dostaneš trest, na ktorý budeš spomínať do konca tvojho života!"
Chlapec vypol svoju baterku, slzy sa premenili na vodopád, ale tváril sa, že je v pohode. Bol celkom prekvapený - myslel si, že bojuje o život a teraz dojde jeho nepriateľka a berie ho preč bez toho, aby mu ublížila.
"Ja viem, čo si myslíš, vymažeme ti pamäť, lebo ty nemôžeš vedieť, že takto kontrolujeme životy.
Proste... pozri. Bojíš sa svojich hračiek, premenili sa na nás, Nightmarov. A ty bojuješ, baterkou svietiš a tvoj brat ťa šikanuje. Ok?"
Chlapcovi zasvietili oči a zobudil sa pri svojej posteli.
"Musím... musím ísť kontrolovať, lebo ma zabijú..." plakal. "Pravé, ľavé dvere... šatník a posteľ..."
"Keby na nás nebol naviazaný, jeho život by sme nemali v rukách... to Vincent je naša pravá obeť." Mrmlala si Nightmare Mangle pre seba. "Najlepšie by bolo sa toho chalana zbaviť. Potom by sme mali voľný priestor..."
"Vie o nás?" Opýtal sa jej Nightmare.
"Nie. Všetko je tak, ako má byť."
YOU ARE READING
Odpustenie
Fanfiction"Ako sa voláš?" "Nepamätám si..." chlapcovi z oka vytiekla slza. "A môžem ťa nejak nazvať?" "Áno..." "Crying child?" Spring Trap sa mu pozrel do očí a chlapec začal opäť plakať. "K mojej povahe sa to hodí, nebudem klamať..." "Kto ťa tak vlastne stra...