Netrvalo dlho, na miesto činu došla polícia. Vincent nestihol ukryť mŕtvoly. Nestihol poriadne skryť ani seba.
Keď ľudia prehľadávali pizzériu, snažiac sa zistiť viac, Purple guy stál pricapený k stene v jednej kabínke na wckach. Cítil sa kvôli tomu hrozne trápne.
"Do akých sračiek ma cajti ešte nedotiahnu..." hrešil a prudko vydychoval.
Zrazu začul detský hlások.
"Pusť ma odtiaľto von, prosím...!"
Vincent sa obzrel po dverách na kabínke, ale všade už panovalo mŕtvolné ticho.
"Decká..." precedil pomedzi zuby. "nenávidím decká."
"Nechcem tu byť sám! Pusti ma von!"
To už začalo celkom znervózňovať.
"Tí roboti... sú nebezpeční!"
"Ticho!" Zavrčal Purple guy. "Nepomôžem ti."
"Ale ja sa bojím!"
"Je mi u riti, že sa bojíš! Neviem, kto si a nechcem to vedieť."
"Neviem, ako sa volám..." plakal detský hlas. "Viem len, že som terčom šikany."
"Chceš zažiť niečo horšie, ako šikanu?" Opýtal sa Vincent a do ruky zobral nôž.
Hlas stíchol. Ozvalo sa vŕzganie. Purple guy sa zase pricapil k stene a po čele mu stekal pot.
"Už sú tu." Zašepkal chlapček a ozvena sa potom ozývala ešte aspoň desať sekúnd. A odvtedy už nič nepovedal.Vincentovi sa nakoniec podarilo utiecť. Vedel, aké mal veľké šťastie. Ale hlas v jeho hlave mu nedal pokoj. Kto to bol... a prečo. A čo chcel.
Na druhý deň zariadil, aby ho nikto nepodozrieval z vraždy. Nebolo to ľahké, ale nakoniec bol vylúčený z podozrivých. A tak išiel opravovať Spring Trapov kostým. Dokončil polovicu a vtedy ho zaujal nový strážnik - bol to muž, ktorý vôbec nevyzeral, že sa chce rozprávať. Vyzeral nervózne.
Odišiel do strážnickej miestnosti zanechávajúc za sebou strach.
Do pizzérie nechodilo veľa ľudí po tom, čo sa stalo. Vincenta bavilo obšmŕtať sa okolo robotov, napravovať ich, zmetávať prach a fotiť sa s nimi ako narcis, aby všetci videli, že u Freddyho pracuje. Pre jedlo tam prišlo iba zopár návšetvníkov. Dvaja alebo traja za deň.
Ale on bol aj tak spokojný. Snažil sa k nim správať čo najlepšie, aj keď tam vôbec nemal byť.
Na Spring Trapa potom kašľal, už sa mu nechcelo si mazať ruky od oleja, ktorý aj tak nejde dole.
Rozmýšľal nad tým hlasom. Bol tam niekto s ním, alebo to bol duch.
Ja mám halucinácie. Pomyslel si Purple guy a dosť ho to znervóznilo. Dušičky sa mu prídu pomstiť, vedel to. A možno včera to bola jedna z nich.
Vincent sa rozhodol, že sa zoznámi s novým strážnikom. Prešiel dlhou chodbou až do strážnickej miestnosti. Chlap tam sedel na stoličke a pozeral sa do kamier.
"Čau." Ozval sa Purple guy.
Strážnik sa naňho vydesene pozrel, ale potom odpovedal: "hmm... dobrý?"
"Kľudne mi tykaj, ako ja budem tebe."
"Super, dosť si dovoľuješ, ale ja som s tým v pohode." Precedil pomedzi zuby nováčik.
"Ako sa voláš?" Opýtal sa Purple guy a vo vrecku zovrel zapaľovač.
"Povedz najprv ty."
"Vincent."
"Fritz."
"Neteší ma."
"Ani mňa."
"Tváriš sa hrozne smutne."
Fritz naňho zažmúril a povedal: "zomrel mi brat. Ty by si nebol smutný?!"
"Sorry, ja som nevedel."
"Najhoršie je, že stále nepoznáme vraha."
"Ooch!" Vyhŕkol Vincent. "To bol Mike, že?"
Fritz sa postavil zo stoličky. "Ty o tom niečo vieš?!!"
"Ukľudni sa, kámo, okej? Pozerávam správy."
"Ja som v správach nič o tejto vražde nevidel." Povedal Fritz chladne a stále sa približoval.
"Tak skús do ruky zobrať ovládačku a prepni kanál." Vysmieval sa mu Purple guy a nôž zastrčil do vrecka tak, aby ho nebolo vidieť. Ak tento týpek zistí že som to bol ja, som v riadnom keli. No šak čo - potom ho zabijem.
"Ehm. Musím ísť. Maj sa, Fritz a nabudúce sa takto nesprávaj k zamestnancom pizzérie, keď si len nováčik."
"A ty sa nabudúce netvár ako majiteľ celej Ameriky. Dosť ti to pokazí reputáciu."
Vincent prevrátil očami a išiel späť do jedálne. Ľudí tam bolo už celkom veľa... bol čas na obsluhovanie.Píp.
Píp.
Píp.
Stroj nechcel prestať vydávať tie otravné zvuky, ale nikto ho nepočúval.
Nightmare Bonnie spal pri obrazovke.
Píp.
Bolo na nej napísané: Vincent's life control panel.
Nightmare Bonnie mal ruku na modrom tlačítku.
Píp.
"Bonnie, chceš vidieť tie výsledky?"
No on spal na stole, z úst mu tiekol pramienok slín.
Píp.
"Nightmare Bonnie?"
Píp.
"BON, TY RETARD!"
"Eh?" Zobudil sa prispato.
"Nespi v práci! Ty si idiot!" Vyprskla Nightmare Chica.
Píp.
"Nudím sa. Radšej by som išiel strašiť a nie tu pracovať na tejto kravine."
"Striedame sa a ty to dobre vieš! Nenuď sa! Nemôžeš sa nudiť!"
"Si ako hysterická baba. Veď sa nič nestalo."
Píp.
Nightmare Chica mu schmatla zápästie a vytiahla do vzduchu. "Vieš, ty debil, že si stisol modré tlačítko?!"
Nightmare Bonnie zbledol a sklonil uši.
"Celé si to pokazil. Máš čo vysvetľovať Fredbearovi."
Píp.
Píp.
Píp.
Píp.
Pííííp....
YOU ARE READING
Odpustenie
Fanfiction"Ako sa voláš?" "Nepamätám si..." chlapcovi z oka vytiekla slza. "A môžem ťa nejak nazvať?" "Áno..." "Crying child?" Spring Trap sa mu pozrel do očí a chlapec začal opäť plakať. "K mojej povahe sa to hodí, nebudem klamať..." "Kto ťa tak vlastne stra...