Prologas
Jis visuomet buvo kitoks, nei visi.
Ir tai mane traukė lyg pats stipriausias magnetas.
Tos lūpos, kvepiančios saldžiu medumi bei akys, kuriose buvo galima pasiklysti it pačioje nuostabiausioje pievoje.
Tą mėgau labiausiai. Netgi galėjau teigti, jog jis buvo tobulas. Nesvarbu, jog turėjo supuvusią širdį, kurioje man vietos rasti taip ir nepavyko. Tačiau aš gindavau šį vyrą. Teisindavau, jog kiekvienas žmogus turėjo savų minusių. Kad pati nebuvau tobula. Tik taip sukurdama apgaulingą iliuziją aš nemačiau tikrosios tiesos. Jis manimi tik naudojosi, kol aš klusniai vykdžiau visus nurodymus. Kaip tikras šuo. Nors galbūt buvau jam menkesnė net už skruzdę.
Česteriui bet kokia gyvybės forma prilygo nuliui.
Vien dėl šios priežasties aš buvau čia.
Drebančiomis rankomis pravėriau policijos nuovados duris. Tarstelėjusi vos keletą žodžių savo draugui pareigūnui Vorsvudui įėjau į nedidelį kambarėlį tamsiai rudomis sienomis. Netarusi nė žodžio sudribau ant medinės kėdės, jausdama į save įsmeigtą dviejų akių žvilgsnį. Jis laukė kol prasižiosiu, bet negalėjau ištarti nė žodžio. Jie strigo gerklėje, neleisdami išreikšti nė menkiausio garselio.
- Alesandra, kas nutiko? Tu visa išbalusi... – suraukė vešlius antakius Vrenas. Žinojau, jog jaudinosi dėl manęs, mat mudu siejo nemaža praeitis.
- Aš čia dėl Česterio, - nurijau gerklėje įstrigusį gumulą. – Noriu prisipažinti, kad prisidėjau prie jo žmogžudysčių.
- Negali būti, - Vrenas sumirksėjo ilgomis blakstienomis. – Jis viską vykdė vienui vienas. Niekas nė neįtarė apie jo nusikaltimus, mat reputacija buvo nepreikaištinga. Mylimas miestelio veterinaras, tikras vaikų draugas...
O, kad žinotum kaip jis susidorojo su savo aukomis...
- Veterinarijos gydykla, užsiėmimai buvo tik priedanga, jog galėtų išpildyti savo šlykščias fantazijas. Žinoma, pasinaudojo manimi, norėdamas užtikrinti, kad viskas eisis pagal planą. – nejučiomis sugniaužiau kumščius. – Privalai manęs išklausyti. – jaučiau kaip manyje kunkuliavo adrenalinas. - Mano istorija sudėtinga, bet aš nebegaliu. Privalau pasielgti kaip teisinga, nors žinau, kad Česas susidoros su manim. Net kalėjime, nes jis bendraminčių turi visur. Bet žmonės turi žinoti teisybę. Gali įrašinėti jei nori. Man nesvarbu. – vyras akimirksniu išsitraukė diktofoną, o aš nustebau dėl netikėtai atsiradusios drąsos. Tikriausiai neapykanta žudikui jos suteikė. – Puiku. Aš, Alesandra Chandos būdama sveiko proto prisipažįstu esanti kalta ir Česterio Berginhamo nusikaltimų bendrininkė.
Vrenas atsirėmė į kėdę. Jo žvilgsnis lakstė po visą patalpą, vengdamas akių kontakto. Puikiai žinojau, kas dėjosi jo galvoje, bet man nerūpėjo. Buvau čia ne tam, kad galvočiau apie jausmus, nors širdis siaubingai baladojosi. Visa ta istorija su serijiniu žudiku sumaišė visas kortas, pakeisdama mano gyvenimą. Tiksliau sugriaudama, mat mačiau pačių artimiausių žmonių kirtis tiesiai priešais akis.
- Kodėl tai padarei? – Paklausė prikimusiu balsu, priversdamas įsitempti.
- Nes jį mylėjau. – Atsakiau nė nemirktelėjusi. – Česas tuo tarpu visu tuo pasinaudojo bei pradėjo manipuliuoti mano šeima, draugais, tavimi, Vrenai, tad neturėjau kitos išeities. Ko tik nepadarysi dėl meilės, tiesa? – kiek griežtu balsu paklausiau, palinkdama prie draugo, kuris nejučia atsitraukė.
Baimė atsispindėjo tose mėlynose akyse, bet žinojau, jog tai tebuvo pradžia.
Jis nežinojo nė pusės, ką teko iškęsti man.
- Kaip viskas prasidėjo? – pasiteiravo, stengdamasis būti profesionaliu, nors aiškiai mačiau kaip drebėjo puikiai ištreniruotas kūnas.
Aš tik giliai atsidusau ir užmerkiau akis, pasinerdama į šviesius prisiminimus.
Pradžioje viskas buvo iš ties gražu. Nė nebūtum pamanęs kaip viskas pasisuks.
- Viskas prasidėjo, kai atvykau į šį miestelį bei įsidarbinau veterinarijos klinikoje. Jai vadovavo žavus jaunas vyras Česteris Berginhamas. Tik tuomet nė nenutuokiau, jog po akinančia šypsena slėpėsi žudikas, turintis šlykščių seksualinių fantazijų. Bet nepaisant to jis buvo mano mielas serijinis žudikas.
DU LIEST GERADE
Istorijų prologai/pirmos dalys
KurzgeschichtenČia rasite istorijų prologus/įžangas bei pirmas dalis, kurios galbūt bus pratęstos. Savo komentarais ir įžvalgomis padėsite mums apsispręsti! :)