Dūmų debesis išsiskaidė ir apšviestas spalvingų žibintų iš už uždangos pasirodė dailus kūnas. Moteriški klubai jau judėjo muzikos ritmu, rankos lėtai slydo liaunu liemeniu, o žvilgsnis šaudė po salę prikaustydamas kiekvieno dėmesį. Merginai vinguriuojant per sceną ir vis labiau artinantis prie žiūrovų sulaikiau kvėpavimą, nedrįsau net mirktelėti grožintis kerinčiais judesiais. Paslaptingoji juodaplaukė išmanė savo amatą, žinojo kaip pakerėti ir suvilioti, o kartu sudaryti dievybės įspūdį, nors ir šoko iškrypusiems seniams pigiame striptizo klube.
-Nežinočiau, kad esi normali - imčiau pavydėti, - Eriko iškvepiami žodžiai pakuteno man kaklą, net nepajutau kaip palinko artyn, akimirkai išvis užmiršau, kad sėdi šalia.
-Grožėkis pasirodimu, kol aš neprieštarauju, - net nepasukdama į jį akių atšoviau, bet nesusilaikiau nešyptelėjusi. - Ir aš nesu normali, - pridūriau tyliau, iš dalies vildamasi būti neišgirsta.
-Tave tai jaudina? - Prisislinko arčiau, vieną ranką uždėjo man ant šlaunies visai šalia trumpos suknelės apačios.
-Mintis apie ją ir mane? - Pasitikslinau vis dar neatitraukdama dėmesio nuo pasirodymo.
-Ir mane visą tai stebinti, - sukuždėjo lūpomis liesdamas mano skruostą, tuo tarpu man pagaliau pavyko sugauti šokėjos žvilgsnį ir dviprasmiškai jai nusišypsoti. Galėjau prisiekti, labai trumpai ji man atsakė tuo pačiu.
-Velniškai, - susikėliau koją ant kojos, kad Eriko ranka nepakiltu dar aukščiau nei jau spėjo. - Juk nenori miegoti ant sofos, - pirštų galais paliečiau jo smakrą, galiausiai teko atsisukti, nes kad ir kaip žavioji tamsiaplaukė ant scenos žadino mano vaizduotę, vakaro pabaigoje būtent vaikinas tenkins mano įnorius.
-Neišdrįstum, - metė iššūkį puikiai žinodamas, jog ir pati atslinkčiau iki sofos pasiryžus bet kam, kad būčiau priimta į karštą glėbį.
-Einu atsivėsinti, - nukreipdama temą pareiškiau, pasirodymas vis tiek pasibaigė ir šokėja spėjo pasitraukti į užkulisius.
-Padėti? - Gašliai išsišiepė, bet tik pakštelėjau vyrui į lūpas ir nustūmusi ranką šalin, pakilau iš savo vietos.
Negalėjau skųstis, Erikas turėjo daugiau nei žavingą charizmą, bet kartais jis man pabosdavo iki gyvo kaulo. Įskaitant ir vienintelį vakarą, kai norėjau ištrūkti iš kasdienio gyvenimo ir susitikti su seniai nematytu žmogumi. Visgi, jam pavyko iš manęs išpešti, kad noriu apsilankyti striptizo klube ir, žinoma, kilnusis riteris pasisiūlė palydėsiąs mane į alinantį žygį. Tai jo žodžiai, ne mano. Kitokiomis aplinkybėmis būčiau nėrusi į nuotykį stačia galva ir naktį sutiktume trise motelio kambaryje. Deja, šį kartą negalėjau leisti sau pilnai atsipalaiduoti, tuo labiau negalėjau išsiduoti ir atskleisti Erikui kodėl užsigeidžiau pamatyti pusnuoges merginas besistaipančias už kelis dolerius ant scenos.
Įėjusi į moterų tualetą lengviau atsikvėpiau. Kadangi klube vienintelės moteriškosios lyties atstovės buvo padavėjos ir šokėjos - neteko laukti ilgoje eilėje ir brautis pro kvailes prie praustuvės. Tamsi patalpa atsidavė vėsuma, pasižymėjo stebėtina švara, tik trenkė pigiu oro gaivikliu, bet tai geriau nei sausakimša salė gašlių senių, kurie melavo žmonoms apie viršvalandžius darbe, kol iš tikrųjų grožėjosi jaunomis deivėmis, kurių niekada negalės turėti. Ironiškai šlykštu.
-Jei kuri nors ištrūks - daugiau nesigręžios atgal, - vos tik prasivėrė tualeto durys - išgirdau priekaištavimą. - Toks buvo susitarimas, Rouze.
-Pyksti todėl, nes pati nebūtum to padarius? - Nusisukau nuo savo atspindžio veidrodyje ir pažvelgia į tamsiaplaukę atėjūnę, apsivilkusia trumpą, juodą chalatėlį per tą laiką, kol nulipo nuo scenos.
YOU ARE READING
Istorijų prologai/pirmos dalys
Short StoryČia rasite istorijų prologus/įžangas bei pirmas dalis, kurios galbūt bus pratęstos. Savo komentarais ir įžvalgomis padėsite mums apsispręsti! :)