"Prarastų angelų miestas" GuT*

42 2 0
                                    

ĮŽANGA

Vargu ar tai miestas. Tai labiau tarsi sala, kuria supa ne vanduo, o kapai. Į miestą yra keturi įvažiavimai, keturi keliai iš skirtingų pasaulio pusių, kurie veda pro šimtus tūkstančių kapų ir kriptų. Važiuojant atrodo, kad jie niekad nesibaigs. Kad galutinai pasiklydai ir tuoj tapsi vienu iš mirusiųjų, bet galiausiai išvysti aukso vartus, o už jų įvairiomis spalvomis mirguliuojančią šviesą. Tačiau patekti į vidų nėra lengva. Prie vartų būsi pasitiktas rūstaus žilabarzdžio vyro, visad prisistatančiu kitu vardu ir pasveikinanti atvykus į Prarastų angelų miestą. Jis neatsakys į tavo klausimus, nieko nepaaiškins, tik žiūrės tau į akis ir patikrins sąrašą. Jei pamatysi jį kažką skrebenant didžiulėje aukso knygoje - tau pasisekė, tau leista įeiti. Jei ne - išgirsi jo tikrąjį vardą ir tavęs pasitikti ateis mirtis. Tačiau tai dar ne paskutinis išbandymas, tik pirmas iš galybės.

Už vartų pateksi tarsi į parodomąją karo zoną. Jauni ir seni, moterys ir vyrai, įvairių rasių, tikėjimų ir įsitikinimų, tačiau visi iki vieno žmonės. Beveik. Kiekvienas iš jų turi kai ką ypatingo - tai yra angelų kraujas, kuris įpareigoja. Bet tai sužinai tik atvykus. Prieš tai gauni tik sniego baltumo voką, o jame traukinio bilietą be galutinės stotelės ir trumpą žinutę, kad tau reiškiama angeliška užuojauta bei prašoma pasiimti vos kelis brangiausius daiktus. Tik atvykus paaiškinama, kad vienas iš tavo tėvų buvo angelas, visai neseniai miręs Pragaro ir Dangaus kare, tyliai vykstančiam už žmonių suvokimo ribų. Tu galėjai matyti ženklų, kraupias pasekmes, tik to nesuvokei. Tačiau tavo tėvas ar motina mirė ir kaip angelų kraujo nešiotojas turi vienintelę pareigą - užimti jo ar jos vietą. Prarastų angelų mieste būsi mokomas angelų magijos, kovos bei ištvermės. Tapsi kariu, kuris gins dangų ir žmoniją iki mirties.

Istorijų prologai/pirmos dalysDonde viven las historias. Descúbrelo ahora