"Laikas keistis" GuT*

32 3 1
                                    

ĮŽANGA

Lilija O'Koleni - daugiau nei garsių tėvų išlepinta dukrelė. Su pagyrimu baigusi mokyklą, aukšiausiais balais apsigynusi bakalaurą viešųjų ryšių bei tarptautinių reikalų studijuose, Harvardo universitete, jauna moteris siekia tik geriausio. Ji nesileidžia apakinama turtų, bet uoliai siekia gero vardo visuomenėje, pagarbos iš griežtų tėvų ir stabilumo audringame Čikagos gyvenime. Ir su tokiu užsispyrimu bei, merginai nežinant, tėvo pagalba, Lilija įsidarbina miesto mero Klaudijaus Makohanio ofice. 

Vyras vienas jauniausių merų miesto istorijoje, jis veržlus ir tikslingas, žino ko nori ir siekia to bet kokia kaina. Būtent tai sužavi Lilija ir greitai ji pajunta simpatiją savo bosui, neseniai susižadėjusiui gražuoliui. Tačiau ne tobula sužadėtinė atgrąso ją nuo Klaudijaus, o netrukus virš jo pakibęs korupcijos skandalo šešėlis. Anonimas praneša Lilijai, kad greitai įvyks sprogimas, tačiau nieko daugiau nepriduria. Pirmas logiškas dalykas racionaliai moteriai atrodo perspėti merą, tačiau jis jos nesiklauso, laiko viską tik eilinėmis paskalomis ir blefu. Tokiame darbe nepagrįsti grasinimai nuolatinis dalykas, dėl ko liepia merginai viską pamiršti ir dirbti toliau, nesileisti paveikiamai. Deja, Klaudijus net neįtaria, kokia ryžtinga tampa Lilija, kai kažkas ima kėsintis į jos gyvenimas.

Užsispyrusi moteris ima kapstytis siekdama surastis anonimą, drįsusi taip nieškingai ją išgąsdinti. Tačiau kuo giliau ji bando pažvelgti - tuo labiau paslapčių iš mero ofico ima atsiskleisti. Netrukus ima aiškėti, kokius purvinus darbelius po apgaulinga labradoros kompanija slepia šie žmonės su kuriais Lilija dirba kasdien ir netgi pajusto šiltus jausmus. Bet jei tik viskas būtų taip paprasta. Ilgai netrukus atsiranda ženklų, kad šis smalsus domėjimasis neliko nepastebėtas. Vis dažniau merginą seka juodas automobilis, prie namų sutinka žmonių, kurie tikrai negyvena netoliese. O vieną vėlesnį vakarą, kai pats Čikagos meras Klaudijus Makohanis paprašo Lilijos pasilikti ir su juo pasikalbėti, ji pagaliau suvokia, kaip plačiai apsiviję šie korupcijos vijokliai. Moteriai liepta pasitraukti, viską pamiršti ir apsimesti nematančiai, tik taip išsaugos savo ir šeimos gerovę. Tačiau viduje kirbantis teisybės poreikio jausmas neleidžia Lilijai pasitraukti, tai tik padidina ryžtą pasiekti tiesą. O netrukus paaiškėja, kad didžiulės paslaptys slypi net tik mero ofice, bet ir Lilijos namuose. 

Istorijų prologai/pirmos dalysWhere stories live. Discover now