..........

188 21 4
                                    


Song: So bad

Artist: Eninem

********


Би 1/23-аас 2/9 болтол ямар ч өгүүллэг оруулахгүй болж байгаа.

Би хөдөө яваагүй, интернэтгүй газар очоогүй, нөүтбүүк, утсаа эвдлээгүй. Хүүхэд шуухадтай болоогүй, эмнэлэгт хэвтээгүй, өвдөж бариагүй. Чадвараа ч сайжруулахгүй, гадаад, дотоод ч явахгүй. Бусад шиг энэ хугацаанд шинэ өгүүллэг бэлдэж тавихгүй. Хичээл ч орох болоогүй. Ер нь ямар нэгэн гайхалтай зүйл огтхон ч хийхгүй. Хүндэтгэх шалтгаан ч байхгүй.

Энэ хугацаанд миний хичээлийн амралт эхэлж байгаа. Зүгээр л нэг тийм амармаар санагдаад бас за за нэг тиймэрхүү ... ямартай амарч байгаа. Яахав сэтгэл гэгэлзээд байвал ганц хоёр хэсэг оруулах л байх хихи.

Амралтаараа гэр лүүгээ харих байх. Тэгээд нэг тиймэрхүү утгагүй, үр бүтээлгүй зүйлс хийж байгаад ирэх байх.

Жишээлбэл: Өдөржин зурагт үзэх, унтах, идэх г.м

Хааяа даа аав ээжийн шахалтаар зарим нэг хичээл ч юм уу, гэрийн ажил зэрэг зүйлс хийх байх. Намайг эргэж ирэхэд та нар надаас гайхалтай зүйлс хүлээгээд хэрэггүй л байх.

Гэхдээ байна шдээ. Би ингэж хэлчихээд ерөөсөө тэгж чаддаггүй байхгүй юу хихи. Солиотой хүн шиг 6 цагт босчихоод аягүү бол өгүүллэг бичээд сууж байж ч магадгүй хихи. Тиймээс намайг марталгүй хүлээж байгаарай. Зай ч байна лай ч байна юу ч болж магадгүй хихи.

PIECE OF SHITМесто, где живут истории. Откройте их для себя