PROLOG

26 4 4
                                    

• Bu harabeden bozma sevdayı yetim koymamanız dileğiyle.
                                

                                 YASAK ELMA                     PROLOG: HARABEDEN BOZMA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                 YASAK ELMA
                     PROLOG: HARABEDEN BOZMA

                                             💦

Gecenin gündüzü tekmelediği, mavinin üzerine serpilen lacivertin hiç bu denli koyu olmadığı bir vuslat vakti dolandı intihar ipi kaderlerinin boynuna. Acıya prangalı iki ruh, vuslata üç kalada soluklanıyordu.

İntihar; ölümün doğum sancısı.
Omuzlarında kör hüzünleri, iliklerinde yıllanmış kötürüm acılarıyla kafa tuttu basit bir intihar eylemine. Ruhunu yakalayıp bedenine yeniden hapseden, bedenini avuçlayıp ciğeri kanamış dünyaya prangalayan adamla savaşmadı. Savaşamadı.

Acıları kesişti, dudakları titredi.
Cayır cayır yanmak için tutuştular.

Gecenin kor ayazı, bedenlerini zihinlerinin ücra köşelerinde hırpalamak için yetersiz kaldı. Bir kasırga daha yenilgiyi yerin dibine hapsetmeleri için misafir oldu zihinlerine.
Buna güldüler.

Kadın, boynuna sarılı urganı daha sıkı tuttu. Ona bahşedilen dipsiz esaret, adamın göğsünde çağlıyordu inleyerek. Adam, az sonra sağ şakağını süsleyecek tek kurşunun yuvasını, tabancayı avuçlarında kan birikene dek sıktı. Bakışlarındaki kız çocuğunu çörekledi kadın, adamın şakağına.

Gecenin göbeğini yuva bellediklerinde, adamın göğsüne ilişti. Kaynayan bir cehennem kuyusu vardı adamın göğsünde. Ve bir yangını çeyrek geçe, vuslata üç kala, fersah fersah çağlayan dipsiz esareti söktü aldı kaburgalarından. Kaburgalarındaki morluklar, zihnindekilerden kuvvetli değildi.
Adam, kadının acılarını avuçlayan ölümün diri ellerini kesti. Deli, kör hüzünlerini ve kötürüm acılarını idam etti.

Ertesi gece;

Göğe boynundan asılı bir kadınla, şakakları kurşun süslü bir adam görüldü uzakta.
Sonra..
Kadın acıdan ağladı, adam acıyı ağlattı.
İşte bu, onların harabeden bozma sevdası.

🍷

Selamlar olsun.

İlk tecrübem, ilk cesaretim.
Beğeneceğinizi umdum ve bir delilik yapmak istedim. Şayet, beğenirseniz sonuna kadar beraberiz bu yolda. Beğenmeniz için çabaladım. Fikirlerinizi beyan ederseniz yanlışlarımı düzeltebilirim.
Yorumlarınızı bekliyorum.

Gözlerinizden öperim, huzurla kalın.

©Tüm haklarının sahibesiyim.

Kopyalama veya alıntı durumunda hukukî işlem başlatmaktan çekinmem.
                                
                                          
                               YASAK ELMA
                              Rumeysa Şanlı
                                  04.06.2018

YASAK ELMA.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin