Následovala jsem je, ale v lese jsem ztratila jejich stopu. Nezbylo mi nic jiného než zkusit běžet podle intuice.
Doběhla jsem ke škole a zastavilo se mi srdce. Viděla jsem Dereka, jak líbá Kate. Zakňučela jsem a odvrátila hlavu. Chtěla po něm triskelion, aby zvládla svou přeměnu pro ho takhle změnila. Aby ji důvěřoval. Společně vstoupili do trezoru.
Zaslechla jsem kroky blížil se Peter se Scottem a dívkou. O něčem se bavili, když se okolo rozeznělo vrčení. Popoběhla jsem kousek blíž ke schodům, abych viděla na ty tři a viděla jen vystrašeného Petera a slyšela jeho zašeptání : „Berserkové."
Otočila jsem hlavu a také je zahlédla. Byly to ti co pomáhali Kate mě zbavit schopností. Dívka začala vrčet a chtěla na něj zaútočit, ale Peter ji zachytil a vynadal ji.
„Je jenom jeden," namítla ta dívka
„ Fajn, takže máme alespoň nějakou šanci přežít," řekl Peter a zbaběle začal utíkat. Dívka se Scottem a také začali utíkat s Berserkem v patách.
Peter se ztratil neznámo kam. Ale Scott s tou dívkou měli problémy. Protože tam nebyl jen jeden Berserk, ale byly dva. Začali bojovat, ale nezvládali to. Rozeběhla jsem se jim na pomoc a skočila po jednom z nich. Berserk zaútočil na tu dívku a drápy jí roztrhl stehno.
Vyrazila jsem se vpřed. Zakousla jsem se Berserkovi, který útočil na dívku, do boku a trhavými pohyby škubala jeho bok. Snažila jsem se, co nejvíc to šlo, ale po chvilce do mě zaryl drápy. a po mých zádech se šířila bodavá bolest. Odhodil mě na zem ke Scottovi, který si mě přitáhl do náruče.
Objevila se ta druhá dívka a máchala okolo sebe katanou. Obdivně jsem se dívala na její ladné pohyby. Otočila se a podívala se na Scotta, ale toho využili Berserkové a zaútočili.
„Kirooooo!" zakřičel Scott, ale to už dívka ležela vedle nás. Scott mě pustil a Berserkové se přibližovali. Cítila jsem, jak mi po zádech teče krev, ale postavila jsem se a zlobně na Berserky zavrčela.
Najednou se objevil Derek a útočil na Berserky jednou ranou za druhou. Jeho mladý obličej se střídal s jeho dospělým já. Otočil se k nám zády a drápy zaútočil na Berserka, který uskočil. Ozvalo se zavytí a Berserkové se rozeběhli za vytím. Zbaběle utekly a naproti nám stál Derek, kterého jsem moc dobře znala. Derek kterého jsem milovala.
„ Dereku?" zeptal se Scott. Derek se na něj podíval a jeho oči zasvítili žlutě. Já jen vysíleně padla k zemi a zavřela oči. Poslední co si pamatuji jsou jemné prsty v mém kožichu, které mě opatrně hladí.
Probudila mě příjemná vůně. Protáhla jsem se, ale cítila jsem mírné zatahání v oblasti zad. Otočila jsem hlavu a viděla jsem bílý obvaz.
„ Klid holka, klid, "zašeptal Scott a podrbal mě za ušima. Jen jsem štěkla a zavrtěla ocasem.
„ Aaa, koukám, že se princezna probudila," řekla s úsměvem Melissa a podala mi kousek šunky. S vděkem jsem ji hned slupla a oblízla ji ruku.
„Mami, je po operaci má mít přísný režim a dietu!" zakřičel na Melissu Scott.
„ Zachránila tě, zaslouží si odměnu. Je to úžasný pes. Alespoň tu bude veselo. Navíc ty se mnou už moc času netrávíš a budu se mít komu vyzpovídat. Necháme si ji," řekla Melissa a já se usmála. Přesně to jsem potřebovala. Muhahaa.
ČTEŠ
Vlčí návrat
FanfictionMezi námi žijí nadpřirozené bytosti, na které spoustu lidí nevěří. Dokáží předvídat smrt, zachraňovat lidské životy, anebo je úplně ničit. I já jsem něco takového. Každý z nás může zažívat různá setkání. Ale já už nevím, co jsem. Už nevím, kam patří...