Kapitola 7

282 27 0
                                    

Uplynulo pár dní ležela jsem na gauči v obýváku, kam mě položil Scott než šel do školy. Záda sem měla sešitá a rána se mi od Berserka hojila špatně. Přesto o mě bylo dobře postaráno. 

Jen jsem se pousmála.  Cítila jsem radost z toho, jak za tu dobu dospěly, ale zároveň mě mrzelo, že to opravdu vypadalo, že mě nepotřebují. Opatrně jsem slezla z gauče a pomalu se belhala do kuchyně k miskám, ve kterých jsem měla vodu a granule. 

To byste nevěřili, jak jsou ty granule dobré. Nikdo nikde nebyl. Melissa byla v nemocnici, Scott byl ve škole a Scottův otec v práci. Posadila jsem se a chvilku se soustředila. Po celém těle se mi rozlilo brnění a já jsem stála ve svých botkách.

Protáhla jsem se a cítila jemné zatahání na zádech. Přešla jsem do koupelny a odhrnula si tílko, které jsem měla na sobě. rána byla rudá, ale hojila se dobře. Vrátila jsem se do obýváku a přeměnila se zase na psa. 

Pohodlně jsem se uvelebila. Myslela jsem na Stilese a Scotta dnes měli mít lacrosový tréning. Soustředila jsem se a najednou jsem seděla na pódiu. Na proti jsem viděla kluky. Bránily branku s brankářem. 

Proti nim vyběhl jeden chlapec. Ostatní kluci na něj pokřikovali: „Joo, Liame. To zvládneš." 

Rozeběhl se a proklouzl okolo Stilese a Scotta. Pohyboval se rychle a přesně. Gól. Jen jsem vyvalila oči. Byl to člověk, ale dokázal oklamat dva vlkodlaky?! Skvělé. Byl by z něj dobrý vlkodlak.

 „ Jen štěstí! Znovu!" zakřičela Malia.

„ To je tréning né zápas," vrátil ji kouč.

„ O 10 dolarů," doplnila Malia. 

„ Tak pojď znova!" zakřičel kouč na Liama.

Stiles se Scottem se rozeběhli a já z nich cítila to odhodlání. Vyrazili proti Liamovi, který udělal salto a s bolestivým zaúpěním padl k zemi. Ouu. To bude bolet. Povzdechla jsem si a vrátila se zpět do svého těla.  


Pomalu se začalo stmívat a já se znovu zkusila napojit na Scotta. Dívala jsem se, jak je na střeše. Přeměněný v alfu a drží Liama, který visí z římsy a přetahuje se o něj s ještě jedním chlapcem, který byl celý od krve. Scott skloní hlavu a chlapce kousne do ruky a já jen zalapám po dechu, když se objeví muž bez úst a zasekne do chlapce sekeru a pak odejde. 

Vrátím se do svého těla a zlostně  zaštěkám, co si myslel. Beru zpět, co jsem řekla jsou to štěňata. Povzdechla jsem si a zavřela oči. Musela jsem přemýšlet. Neuběhla ani hodin a slyšela jsem bouchnutí dveří. Dovnitř vlezl Scott a na zádech nesl Liama, který byl obvázaný izolepou. Pomalu jsem se zvedla a následovala Scotta po schodech do jeho koupelny.

„ Hlídej!" zavrčí a popadne telefon. Volá asi Stilesovi. Odhrnu hlavu clonu a dívám se do vystrašených očí toho chlapce. Smutně zakňučím a lehnu si k vaně, ve které ten nebohý chlapec ležel.  Chtělo by to pokárání, ale to snad zařídí Stiles. Když dole bouchnou dveře a přijde Stiles se Scottem do koupelny. Nechám se od Stilese podrbat a vlezu Scottovi do postele, kde se uložím k spánku. Dnes toho na mě bylo moc. Pomalu se mi začala zavírat očka. 

Vlčí návratKde žijí příběhy. Začni objevovat