Pochopíte jen když znáte seriál Angel's friends a viděli ste obě série...sorry😊
Nicméně, tuhle knížku věnuji mojí internetové BFF😍😘😜,,Raf!" blonďatý andílek se trhnutím probudil ze sna a promnul si oči.
,,Ano, mami?" zakřičela zpátky.
,,Máš tady návštěvu. Prý je to důležité."
,Jojo. Už vstávám," odhrnula peřinu a vyletěla z postílky.
Ve vzduchu se pořádně protáhla a zívla. Kox, její beruška, obletěla celý pokoj a zastavila těsně před svou majitelkou. Raf se usmála a koukla ven oknem. Přerušovaně se nadechla a pomalu přešla do vedlejší místnosti.
,,Urie!" vykřikla když spatřila její nejlepší kámošku.
,,Ahoj," Urie jí objala a pak si společně sedly na pohovku. To už její kudrnatá kámoška zvážněla.
,,Musíme si promluvit," řekla a Raf přikývla. Obě sa pak přesunuli do jejího pokoje.
,,Víš jak si před pár měsíci říkala, že chceš jít cestou proměny a stát se člověkem?"
,,Ano," přitakala Raf.
,,Pořád si myslím, že je to špatný nápad, ale o to teď nejde. Za chvíli by měli přijít i..." sedumnácti letou brunetku přerušilo klepání na okno.
,,Jako vážně," zasmála se Raf a pustila dovnitř dva andílky. Modrovláska si sedla na židli vedle postele a růžovovlasé děvče na kraj postele.
,,Ahoj, holky," objala je Raf.
,,Ahoj. Už si jí to řekla?" Sladkůstka se otočila na Urie a růžové vlasy si prohodila na stranu.
,,Ještě ne. Akorát jsme začali řešit cestu proměny," obě dvě se koukli na jejich blond kamarádku.
,,Cesta proměny?" uvažovala nahlas Miki. ,,A ano. To je ten sobecký nápad, který měla naše Raf."
Holky se tiše zasmáli, no Raf zvraštila obočí. Nechápala, jak to Miki myslela, ale ani trochu se jí to nelíbilo.
,,Cože?" podívala se na ně.
,,Nic. Jenom to, že je to z našeho pohledu strašně sobecký. Ale netrap se tím," Miki rychle zavřela oči, které následně otevřela a podívala se ven oknem.
,,Jak jako sobecký? Vždyť..." Raf nechápala, jak to její kámošky myslí.
,,Raf, neměj nám to za zlé, jenže my tě máme rádi a bojíme se o tebe..." nadhodila Urie a promnula si oči.
,,Nechápu...co s tím má Cesta Proměny?" pokroutila hlavou.
,,Já ti to vysvětlím," ujala se slova Sladkůstka. ,,A nebo se o to pokusím. Podívej, my chápeme, že máš Sulfuse romanticky ráda a chcete být spolu, jenže ta cesta je sebevražda. Pro tebe i pro něj."
,,Hele, já vím jak to myslíte, jenže pokud neprojdeme tou cestou teď, tak už se nikdy neuvidíme a já..." Raf stekla po tváři slza a Sladkůstka ji pevně objala.
,,Raf..." Miki si sedla vedle ní z druhé strany. ,,Já vím o co jde. Chápu to. No myslím, že je lepší žít s pocitem, že je ten druhý šťastný tam kde je. Lepší jako kdybys věděla, že zůstal někde zaseklý a týraný nějakým vírem. A kdybys tam zůstala ty? Sulfus, tvoje máma a Angeli by to psychicky nezvládli. A my zrovna tak. To je na tom sobecký. Myslíš na svoje štěstí se Sulfusem a zapomínáš na nás..."
,,Ale vždyť já vás..."
,,Jde o to, že se nebojíme toho, že budeš člověk. Bojíme se toho, že tě v tom pitomím víru navěky stratíme," skočila jí do řeči Urie a smutně se na ní koukla.
,,Ach, holky. Nikdy mě nestratíte. To vám slibuju," objala je a všechny čtyři se smutně usmály. Raf si začala uvědomovat, co všechno chce podstoupit. A začala se toho skutečně děsit...
ČTEŠ
Angel's friends ✔
FanfictionRaf a Sulfus byli rozhodnutí, že projdou cestou proměny a stanou se lidmi. Tohle rozhodnutí jim však překazí Reina, Blue a mnoho dalších problémů, kterým musí čelit. Proto se vrací zpátky do školy a doufají, že jednou se jim podaří projít cestou pro...