,,Tady je ale nepořádek," řekla nahlas Miki a porozhlédla se kolem.
,,O čem to mluvíš? Je to tady skvělý," Cabiria skočila na jednu z postelí.
,,Jo, hlavně ty černé záclony. Přesně jako na hřbitově," zasmála se Miki a uložila si kufr vedle postele.
,,Tobě se prostě nikdo nezavděčí," pohodila rameny Cabirie.
,,Tak promiň, že nemám vkus hrobníka ale tohle je už vážně moc," rozhodila rukama Miki.
,,A jaké to má být? Bílé?" zeptala se Cabiria.
,,Ne, stačí modré," usmála se Miki.
,,Co máte všichni andělé s tou modrou? Cpete jí úplně všude," mračila se Cabiria.
,,Říkej si co chceš, ale takhle to rozhodně nezůstane. Uděláme kompromis. Záclony zůstanou černé aby tu byla tma, ale prostěradla budou modrá, co říkáš?" nadzvedla obočí Miki.
,,Co říkám? Říkám, že si totálně padla na hlavu. Chceš abych spala v něčem, co je modré? Ty naprosto nejsi normální," odfrkla Cabiria a zvalila se na postel.
,,Tak budou modré záclony," postavila se nad ní.
,,Tak to rozhodně ne. Pak tu bude moc světla," opět se posadila.
,,Tak se rozhodni. Odmítám bydlet na hřbitově!"
,,A kdo tě nutí? Pro mě za mě, jdi spát i do kuchyně. A věř, že tu si můžeš předělat jak chceš," zasmála se.
,,Tu ani předělávat nemusím. Je tam světlo, protože je to kuchyň!" pěnila modrovláska.
,,No vidíš, takže nechápu co řešíš," ušklíbla se.
,,Odmítám spát v kuchyni. Budu v pokoji jako každý a prostěradla budou modrá. Jinak půjdeš do kuchyně ty," ukázala na ní prstem.
,,Co máš pořád s mým prostěradlem. Nemáme přeci manželskou postel. Tu svoji si klidně předělej," lehla si na svojí a zahrabala se do peřin.
,,Vlastně jo. To mi nedošlo. Promiň," omluvila se Miki a šla se vybalit.
,,Poslyš, zapomenu na tu tvou nesmyslnou scénu, když se mnou půjdeš nakupovat," ušklíbla se Cabiria.
,,To má být vtip? Miluju nakupování," rozzářila se Miki.
,,Ne, ty jsi to nepochopila. Já budu nakupovat a ty to budeš nosit. Rozdělíme si práci," zasmála se.
,,Skvělý," řekla sarkasticky. ,,Fajn, půjdu nakupovat."
,,Super. Tak pojď," sebrala si tašku a vzala Miki ven.
ČTEŠ
Angel's friends ✔
FanfictionRaf a Sulfus byli rozhodnutí, že projdou cestou proměny a stanou se lidmi. Tohle rozhodnutí jim však překazí Reina, Blue a mnoho dalších problémů, kterým musí čelit. Proto se vrací zpátky do školy a doufají, že jednou se jim podaří projít cestou pro...