Miluje tě/mě...?

181 11 2
                                    

,,Sulfusi, přestaň. Udělal si cos mohl," překroutila očima Kabale.

,,Ne, neudělal jsme vše. Ještě něco být musí," pokroutil hlavou a zvalil se na postel.

,,Samozřejmě. Ještě si nestihl zrealizovat labyrint s obrovskou běsnící příšerou," řekla sarkasticky Cabiria a všichni tři, kromě Sulfuse, se zasmáli.

,,Strašně vtipný. Padám na zem," odrfrkl si Sulfus. Dnes neměl na obvyklé vtipy náladu.

,,Ale no tak, kámo," ozval se ze své postele Gas. ,,Vždyť ve městě je plno hezkej holek. A ty? Najdeš si novou levou zadní."

Sulfus jen zafuněl, no neřekl nic. Provalil se na bok a zakryl se peřinou. Neměl na nic náladu. A na jejich hloupé poznámky už vůbec ne.

,,Co to s tebou sakra je?!" zakřičela naštvaně Kabale.

,,Nic," odsekl. To však jeho kámošky naštvalo ještě víc.

,,Tak přestaň dělat scény. Chováš se jako nějaká psychicky labilní holka. Vždyť ten anděl nemůže být tak důležitý," zakoulela očima Cabiria.

,,Jasně, že ne. Jen jsem se kvůli ní nechal téměř zabít v labyrintu, vyhodit ze školy, oblékl jsem se kvůli ní do kostýmu anděla a byl jsem několik dní vězněn pod školou. Máš pravdu, je mi úplně lhostejná," řekl s velkou dávkou sarkazmu v hlase.

,,Dobře, dobře chápu," zvedla ruce nad hlavu. ,,Jenom, že..."

,,Ta holka je anděl. Stelesněné dobro. I kdyby tě teď měla ráda, je možný, že později by chtěla někoho, kto je...no, dobrý. A potom co se stalo..." jak začala Kabale mluvit, nedokázala se stopnout.

,,Přesně tak. Do té nehody bylo všechno v pořádku a ona byla jen moje," přerušil jí Sulfus.

,,To bylo strašne majetnické," zasmál se Gas a zakousl se do sendviče.

,,Možná, ale je to pravda," ušklíbl se Sulfus. ,,A neříkejte, že ne. Byla moje, celá mi patřila a nikomu jinýmu. Byla pořád se mnou od prvního ročníku. Nechci jinou, chci ji. Nemůžu být s jinou, protože Raf je vyjímečná a já ji každým dnem víc strácím."

,,A ona chce tebe?" nadzvedla obočí Cabiria. 

,,Teď ne, po té nehodě," pokroutil hlavou.

,,A předtím? Chtěla tě předtím?" 

,,Co je to za hloupou otázku?" zeptal se jí.

,,Je úplně normální. Chce i ona tebe? Miluje tě? Protože ty o ní pořád básníš, myslíš na ni, chce to i ona? Myslí někdy na tebe?"

,,Neopustím ji, kvůli vám. A jestli si myslíte, že začnu pochybovat, tak..." Sulfus vypadal, že brzy vybouchne.

,,Ne. To vůbec nechci. Chci jen aby jses zamyslel nad jednoduchou otázkou a odpovědel si ano, nebo ne. Možná ti dvakrát vyznala lásku, no miluje tě teď? Cítí k tobě něco?"

Sulfus zakoulel očima, no opravdu se zamyslel. V prvním ročníku mu to sice řekla, no to bylo spíš z jeho donucení. Trochu. A pak? Bylo to tehdy když byla zavřená. Řekla mu to někdy jen tak, jak to říkal on? Ne...teda...ne. Nikdy mu to neřekla. Milovala ho, však? Jinak by s ním nebyla. Nebo jo? Měla ho po skončení druhého ročníku ještě ráda? Cítila k němu něco? 

,,Sulfusi, klid," promluvila na něj Kabale a setřela mu z tváře slzy, které mu začaly téct.

,,Tohle jsem nechtěla. Nepřála jsem si, abys o ní pochyboval. Tohle ne," kroutila hlavou Cabiria. 

,,Ne. Nikdy mi jen tak neřekla, že mně má ráda. Co když máš pravdu?" smutně na ní koukl. 

,,A co když ne?" zapojil se do rozhovoru Gas. ,,Co když tě ráda má, jen to neříká."

,,Cože?!" pochybovačně nadzvedl obočí. 

,,Ne, Gas má pravdu. Holky se spíš nějak konkrétně chovají. Nemusí to přímo říkat," přikývla Kabale, která měla i osobní skušenosti.

,,Zeptejme se andílků a uvidíme," přidala se Cabiria.

,,Dobře," přikývl Sulfus a všichni se uprostřed noci vybrali za anděli.


Po dvoch týždňoch som ju konečne dopísala XD nikdy by som neverila, že jednu kapitolu môžem písať tak dlho... samozrejme ma to veľmi mrzí, no nemala som čas...



Angel's friends ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat