,,Ahoj, andí...teda Raf," usmál se Sulfus a podešel k andělskému stolu v jídelně.
,,Co je?" otočila se na něj.
Raf se mračila, no její kamarádky se usmívali od ucha k uchu. Oni osobně Sulfuse nějak v lásce nemají, no vědí, že Raf by pro něj i zabíjela. Teda, před tou nehodou.
,,Jen mě tak napadlo, že by sme mohli jít na nákupy do centra," holky se zacichotali a Raf obočí vystřelilo až k nebi.
,,Jak prosím?"
,,Vždyť i tak nemáš co dělat. A pokud by měl Andrew problém, šly bychom za ním. Tak co ty na to?" skoušel to dál.
,,Eh...tak dobře. Ale jen na hodinu," varovala ho.
,,Ani o minutu déle," položil si ruku na srdce.
,,Fajn. Tak jo holky, musím jít," postavila se na odchod.
,,Jasně," přikývla Urie.
,,Užijte si to," usmála se Miki.
,,A vraťte se brzy," mrkla na ní Sladkůstka.
Když se vypařili s jídelny, Arkan se otočil na andílky. Nadzvedl obočí a ony se začali smát.
,,Snaží se o to, o co si myslím, že se snaží," zeptal se.
,,No jasně, dědo. V jakém ste světě? Copak ho neznáte?" zasmála se Tempel a ďábly s ní.
,,Hlavně, že vy o Raf víte první poslední," zamračil se na ni.
,,Jasně. Vždyť je mu dost podobná," pohodila rameny.
,,Cože? To není pravda," pokroutil hlavou Arkan a půlka jídelny nadzvedla obočí. Všichni je znaly moc dobře.
,,Ale no tak, kolego," mávla rukou. ,,Oba mají zálibu v porušování pravidel, mají úžasné přesvědčovací schopnosti, pořád jsou v průšvihu. Taky jsou oba strašně žárlivý a výbušný. Byly by schopni zdrhnout ze školy a ustupují si v boji o pozemšťana. Nejednou měl Sulfus dilema, jestli se na to kvůli Raf nemá, s prominutím, vysrat."
Všichni se začaly smát a Arkanovi došlo, že jsou si vážně dost podobní. A ikdyž to nechtěl přiznat, Raf měla občas ďábelskou povahu. Zřejmě proto, že se narodila jako člověk.
👼👿👼👿👼👿
,,Tak, kam bys chtěla jít?" usmál se na ní Sulfus.
,,Do místnosti snění," odvrkla.
,,Tak dobře. Podíváme se, co mají v obchodech a pak půjdem domů, ju?" navrhl jí.
,,Tak jo," přikývla a vybraly se do nákupního centra.
,,Líbí se ti?" zeptal se Sulfus, když si Raf dlouho prohlížela malý náhrdelník.
,,Jo. Mám pocit, že ho znám," usmála se. Sulfus si až teď všiml, že náhrdelník má přívěsek v tvaru hvězdy.
,,Tenhle beru," sebral ho a dal prodavačce.
,,Ale já neřekla, že ho chci," zasmála se, když už vycházely ven z obchodu.
,,Ale líbí se ti," mrkl na ní a ona se usmála.
,,Nejdem na zmrzku? Točenou?" zeptal se. Zatím to vypadá snadněji, než čekal.
,,Dobře, ale platíš," zasmála se a utíkala k stánku.
,Ještěže Andrew dostal včera kapesné,' pomyslel si Sulfus a kráčel za ní.
,,Raf, nejdem jí sníst do parku," opatrně se zeptal.
,,Fajn," přikývla a utíkala obsadit lavičku.
,,Hele," začal, když si přisedl. ,,To co jsem ti tehdy řekl...to je pravda."
,,To je hezký. No to, co jsem odpověděla je taky pravda," řekla klidně.
Sulfusovi se zatemnilo před očima. Nikdy ho už nebude mít ráda. Ani omylem. Je z ní úplně jinej anděl a za pár měsíců z ní bude strážný anděl. Najde si přítele, budou mít děti a on bude pořád jen protivník.
,,Sulfusi," ozvala se Raf, když dlouho nepromluvil. ,,Odkdy vlastně?"
,Tss," smutně si povzdychl. ,,Od prvního ročníku. A ty to víš. Jenom si to nepamatuješ."
,,Nechápu," pokroutila hlavou.
Sulfus jí vysvětlil co se první ročník stalo. Pak začal říkat i o druhém a Raf ho zaujatě poslouchala. Nakonec vysvětlil jak to bylo s Reinou a co se stalo, když se probudila.
,,Eh, no," celé jí to dost zaskočilo. ,,Já...tedy...podívej. Zřejmě to je pravda, protože jinak by ses už ušklíbal. No já si to opravdu nepamatuji. Je mi to líto, ale nevím. Možná jsem tě opravdu milovala a chtěla s tebou žít jako pozemšťan, no teď si to neumím představit. A i kdyby, nedokážu žít s někým koho nemiluji. I kdybych tě někdy i milovala. Promiň."
Sulfus jen tupě koukal na její rty a nedokázal uvěřit co právě slyšel. Tohle je ještě horší jako kdyby řekla, že to nemůže být pravda a ona ho nemá ráda. Ne. Tohle nemohla říct. Prostě nemohla. Proč?!
,,Hele," dotkla se jeho ramene. ,,Nikdo ti nebrání si mě získat. Pokud jsem tě měla ráda, tak by to nemělo být těžký."
,,No, asi ne," skřivil ústa do grimasy.
,,Zatím ahoj," usmála se a odešla do Zlaté školy.
Co říkáte? Podle mě bude zajímavý když budou začínat úplně od nuly😁😅
ČTEŠ
Angel's friends ✔
FanficRaf a Sulfus byli rozhodnutí, že projdou cestou proměny a stanou se lidmi. Tohle rozhodnutí jim však překazí Reina, Blue a mnoho dalších problémů, kterým musí čelit. Proto se vrací zpátky do školy a doufají, že jednou se jim podaří projít cestou pro...