Jdi do háje!

272 15 9
                                    

,,Mami, jdu do školy!" zakřičel Sulfus když přišel domů.

,,Jak jako do školy?" přišla za ním Elizabeth, jeho mladší sestra.

,,Normálně. Do školy se chodí tři roky. Zatím jsem byl jen dva, takže..."

,,Přestaň! Všem si přece řekl, že půjdeš Cestou Proměny a do školy se už nevrátíš. Tak proč tam jdeš?"

,,Ty jsi to nepochopila ségra? Ten anděl mu dal kopačky, tak teď jede do školy aby ulovil nějakou kočku," zavěsil se jí kolem ramen Zero.

,,Ty si pako," odfrkl Sulfus a obešel je.

Namířil si to do kuchyně, kde to už hezky vonělo. Sedl si za stůl a počkal až mu máma naloží večeři.

,,A proč vlastně jdeš do školy?" zeptala se ho máma a dala mu pod nos talíř s jídlem.

,,Protože je cáklej a na Cestu Proměny nemá koule," zakřičel Zero a rozvalil se na pohovku.

,,Co máš pořád za problém?!" mračil se Sulfus na svýho bratra.

,,Nic. Jen si myslím, že s tou tvou nemocí by jsi měl něco dělat," nadhodil.

,,Jakou nemocí, sakra?" vykřikl Sulfus a bouchl do stolu.

,,Láska k tomu andílkovi. Zero o tom často žvaní," vysvětlila Elizabeth a sedla si vedle Sulfuse.

,,Co máš s Raf?" uhnul od sestry pohledem a otočil se zpátky na Zera.

,,Nic, mě je ukradená. Jen říkám, že by jsi to měl léčit. Dřív než ti z toho hrábne," zasmál se.

,,O čem to pořád žvaníš? Já nejsem nijak cáklej, jasný! To není k sakru žádná nemoc! Já ji mám rád, ty blbče."

,,Dobře, já tě neodsuzuji. Jenom říkám, že se začínáš měnit v andílka, jako je ta tvoje cákla kámoška, které..."

To už po něm Sulfus skočil a oba dva spadli na podlahu. Elizabeth se je od sebe snažila odtrhnout, dostala však jenom kopanec. Máma se raději vzdálila a nechala je být. Když se ďábel rozohní, nepomůže ani přejetí motorkou.

,,Kluci, už dost!" zakřičela po chvíli a chytla Sulfuse za triko.

,,Už nikdy neřekneš o Raf, že je cáklá, je to jasný! Cáklej si jedině ty! Lituji Leonor, které se líbíš, ty pitomče namyšlenej. Starej se o svý a mě i Raf nech na pokoji!" vytrhl se mamce a odletěl do svýho pokoje.

Zero vstal a šel do kuchyně aby se napil. Elizabeth se na něj naštvaně podívala, no nic neřekla. Máma po chvíli odešla do své ložnice.

,,Ty seš pěkně vymaštěnej, víš to?" řekla Elizabeth ale na bratra ani nekoukla.

,,Přestaň dělat chytrou, ano. Tamto je úplná pitomost obrovských rozměrů. Copak je normální aby se stal člověkem kvůli tomu andělovi?" odsekl jí Zero.

,,Tak za prvé: já chytrou dělat nemusím, jsem chytřejší než ty. Za druhé: lásku si nevybíráš, ty hňupe. Ta si najde tebe. A za třetí: nech Sulfuse být. Když ho tak moc nesnášíš, proč nejsi šťastný, že konečně zmizí?" ušklíbla se, protože bylo jasný kdo tady tahá za kratší konec. 

,,Uklidni se ano. Ty bys narozdíl ode mně měla být ta, co mu to bude rozmlouvat. Když ti na tom paku záleží, proč mu dovolíš tu sebevraždu? Jestli o tom nevíš, šance, že přežijou je tak dvacet procent, jestli né méně. A je jedno jestli je to nemoc, nebo má tu holku skutečně rád. Jeden z nich umře a myslím, že dobrosrdeční a milující andílek to nebude," ušklíbl se naopak on a odkráčel do svýho pokoje.

Ahoj😇👿
Čo si myslíte o Sulfusovom bratovi a sestre? Budem rada keď mi napíšete svoj názor

Angel's friends ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat