To nemyslíte vážne?!

314 15 19
                                    

Thalowser táto kapitolka je pre teba...dúfam, že sa ti bude páči

Sulfus projel na motorce celé město nejméně třikrát. Při obrovský roklině se zastavil a dal si dolů helmu. Zlostně kopl do kamene a mračil se směrem k cestě na Zem. Nechtěl se tam vrátit. Nechtěl vidět Raf ani nic, co se tam nacházelo. Chtěl zůstat ve Městě Síry navěky. Už jí však slíbil, že přijde.
No a co? Ďábel přece nemusí dodržet slovo... Ale dokázal by sklamat Raf?! 

Náhle si všiml Kabale jak přechází přes prašnou cestu a v uších má sluchátka. Co asi tak poslouchá?

V tom však uviděl motorkáře, který se řítil přímo na ní. Ona ho nebude slyšet a on jí srazí! Nasedl na motorku a vyrazil proti jedoucí motorce. Kabale vzít nemůže. Kdyby po ní chvátl, mohl by jí ublížit. Musí jít proto čelem k motorkáři. Samotnou motorku už stejně nezastaví, no může jí srazit. Pořádně šlápl na plyn a těsně před srážkou zavřel oči.

,,Sulfusi!" bylo poslední co slyšel. Opatrně otevřel oči a uviděl tvář Kabale a Cabirie.

,,Zbláznil ses? Na co jsi myslel, když si napálil do té motorky?!" Kabale rozhazovala rukama a v očích měla slzy. 

,,Já...Viděl jsem jak tě chtěl srazit a mě napadlo..."

,,Co? Že se necháš zabít? Promiň, ale to je pitomina. To tě už omrzel život nebo co? To, že by mě někdo srazil by byla moje chyba a rozhodně ne tvoje věc, ty pako," dala mu facku a následně ho obě objali.

,,Já vím, ale..."

,,Hele, měj si klidně andělskou povahu, mě je to fuk. Ale při takových věcech jí neprojevuj, blbče," zamračila se Cabiria.

,,Dobře, uklidněte se. Nic mi není. A co tady vlastně děláš ty?" postavil se a koukl na Cabiriu.

,,Jela sem na motorce a snažila se brzdit co nejrychleji. S Kabale jsme skoušeli, jak dlouho mi trvá ubrzdit tu mojí novou motorku!" dala mu pohlavek.

,,Ten motorkář...to jsi byla ty?" vyjekl překvapeně.

,,Snad si nemyslíš, že jsem tak hloupá a šla bych přes silnici se sluchátky v uších?! Ony byly vypnuté, já slyšela jak Cabiria jde," vysvětlila s mírnou zlostí Kabale.

,,Aha," hekl a dál byl radši zticha.

,,Zapomeňte na to. Sulfusi, musíš s náma zpátky do školy," otočila se na něj Cabiria.

,,Proč? Vždyť jsem říkal, že už se nevrátím," kroutil hlavou.

,,To nám je jedno. Jde o to, že se vrátila ta psychopatka," ozvala se Kabale.

,,Reina?!" Sulfus hlasitě polkl.

,,Ta taky. Ale my měli na mysli tu modrou...tu..."

,,Blue," doplnila jí Kabale.

,,Blue? Co ta chce?"

,,Přinejmenším tebe. Ale teď prý pracuje s Reinou. Nebo spíš pro ni," objasnila to Cabiria.

,,To není dobrý. Odkud to víte?" zeptal se.

,,Zastavila nás Temptel, když jsi byl mimo. Řekla, že ti máme o nich dát vědět," řekla Kabale a sedla si na cestu.

,,Tak co teď?" zeptala se do větru Cabirie.

,,Teď? Teď se jdu sbalit. Jedu zpátky do školy," pronesl najednou Sulfus a odjel domů na motorce.

Lidi, kdyby tam byla nějaká pravopisná nebo gramatické chyba, tak mi to prosím napište. Jsem Slovenka, takže tam možná budou nějaké chyby...předem děkuji😊😇😈

Angel's friends ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat