Nevím jak vy, ale podle mě tahle písnička skvěle vystihuje jejich situaci😇👿
,,Raf, vstávej nebo nestihneš první den vyučování," třásla blondýnkou Urie.
,,Vždyť už vstávám. Jsem vzhůru," blondýnka se usmála a protáhla.
,,Včera si přišla hodně pozdě. Proč? Stalo se něco?" zeptala se Urie.
Co jí má říct? Urie je její nejlepší kamarádka, nikdy by jí nezradila. I přesto bude zřejmě lepší, když si to nechá pro sebe. Jen tak, pro jistotu.
,,Musela jsem se jít vyvětrat. Byla jsem venku," zalhala a vyšla z místnosti snení.
,,Raf, počkej. V noci však nemůžeš chodit ven. Je to v pravidlech," připomněla jí Urie.
Pitomé pravidla. Nikomu nepomáhají, jenom ubližují. Hloupé veto, svatokrádež a všechny ostatní pitomosti, jak je Sulfus nazývá. Proč nemůžou být spolu jako ostatní páry. Chtěla by být jako Jennifer. Moct se svým Andrewem odejít a nikdy se nevrátit. Bez toho aby se obávala Vyšších sfér. Nechce být pod něčím dohledem. Proč by nemohla být s někým koho miluje? Proč by si měla vzít nějakého anděla, když má ráda Sulfuse?!
,,Raf! Raf, posloucháš mě?" zatřásla s ní Urie.
,,Eh, jo. Promiň, Urie," omlouvala se.
,,To je v pořádku," usmála se Urie a obě si sedly na svá místa.
,,Dobré ráno, studenti," pozdravil profesor Arkan, když vešel dovnitř. ,,Dneska vám zadám nové pozemšťany které, Raf!"¨
,,Dobrý den, pane profesore," usmála se.
,,Co tady děláš? Myslel jsem, že se už nevrátíš," zajímal se.
,,To ano, nakonec jsem však přišla. Ráda vás zase vidím," tiše se zasmála.
,,Já tebe taky, Jsem rád, že si přišla. Nicméně, dneska budeme probírat pravidlo 42."
A další pravidla. Nemůžou být prostě svobodní. Když se jim nepovede projít Cestou Proměny, zůstane navždy sama, nebo co? Nechce někoho jiného jako si každý myslí. Všichni věří, že jí ta nemoc přejde, nebo tak. Kdy ale už konečně pochopí, že ona to myslí vážně a nechce nikoho jinýho. Papírek! Sulfus jí dal přeložený papír a ona ho ještě neotevřela. Opatrně ho rozbalila pod lavicí. No málem jí vypadl z ruky. Dělá si srandu?!
To je totální blázen! Vždyť...to kreslil on? To je nádherný.
,,Co to máš?" zeptala se Urie, když skončila hodina.
,,Ale nic," usmála se Raf a opatrně složila papírek.
,,Co to je?" zeptala se Sladkůstka a sebrala jí papírek z ruky.
,,Ne!" vykřikla Raf, no to už si obrázek prohlíželi její tři kámošky.
,,To je dokonalý!" zasnila se Sladkůstka.
,,A tak hrozně milý a romantický," usmívala se Miki.
,,Takže ty si byla venku, jo?" škádlivě se jí zeptala Urie a Raf se zasmála.
,,Dobře, dostali ste mě. Byla jsem za Sulfusem," řekla a vytrhla jim papírek z rukou.
,,Vy ste tak roztomilý páreček," zasmála se Miki.
,,Miki, prestaň. Kdyby tě někdo slyšel, tak mě zabije. Víš moc dobře, že ne každý se k tomu staví tak vřele jako vy tři. Většině andělům a ďáblům to příde nelogické a hloupé," pokroutila hlavou a smutně koukala na onu otázku na papíře.
,,Raf, nebuď smutná. Vaše láska je krásná, zasloužíte si být spolu," povzbudila ji Urie.
,,Řekni to svatokrádeži a strážním andělům. Ti budou mít jistě taky tolik pochopení," mrmlala.
,,Nikdo ti nemůže říkat co je správné. O tom rozhoduješ ty," objala ji Urie.
,,Ale slib nám, že budeme tvoje družičky," zasmála se Miki.
,,Ano. A já navrhnu tvoje svatební šaty. Budeš nádherná," zasnila se Sladkůstka.
,,Holky, když to nezvládnem, nebudeme mít svadbu," zasmála se Raf. Holky jí zvedli náladu.
,,To je možná pravda, no nikdo nám nezabrání chystat jí už teď," zářivě se usmála Miki a všichni čtyři se zasmáli.
ČTEŠ
Angel's friends ✔
FanfictionRaf a Sulfus byli rozhodnutí, že projdou cestou proměny a stanou se lidmi. Tohle rozhodnutí jim však překazí Reina, Blue a mnoho dalších problémů, kterým musí čelit. Proto se vrací zpátky do školy a doufají, že jednou se jim podaří projít cestou pro...