8

2.3K 273 65
                                    

"Тэхёнаа энэ чинь одоо юу вээ"

"Битгий маяглаад бай, энийг чи заавал зүүх болно" Тэхён Жиминий баруун гуянд ороосон жижигхэн уяаг чангаллаа.

"Юу вэ? Гуяны уяа юу?" Жонгүг ингэж хэлчихээд дахиад нэг кит кат амандаа хийв.

"Яачихаад байгаа юм? Халуухан харагдаж байгаа биз дээ?"

"Мхн" Жонгүг Тэхёны ярианаас илүү кит катандаа анхаарал хандуулж байлаа.

'Намайг үл тооно гэнэ ээ? Жон Жонгүг, чиний нүдийг орой дээр чинь гаргаад өгье л дөө'

"Би угаалгын өрөө ороод хувцсаа сольчихоод ирье"

Жонгүг толгой дохиж, одоо болтол Тэхёнд нээх сүртэй анхаарал хандуулахгүй байлаа. Жимин Тэхёны өмсөх гэж байгаа хувцсыг нь хараад гайхсандаа болоод бараг шүлсэндээ хахах шахав.

"Чи чинь-" Жиминийг юм хэлэх гэж байтал Тэхён хуруугаа Жиминий уруул дээр тавиад түүнийг дуугүй болгов.

"Чи юу ч хараагүй шүү за" гэж Тэхён шивнэчихээд угаалгын өрөө лүүгээ орчихов.

Юнги, Хусог хоёр гэр гэртээ хариад хувцсаа сольчихоод энэ гуравтай замдаа уулзья гэж тохиролцжээ. Жимин, Жонгүг хоёр бас гэр гэртээ хариад хувцсаа сольчихоод буцаад Тэхёныд ирсэн байв.

Жимин тийм ч сүртэй хүмүүсийн анхаарлыг татахаар хувцаслаагүй байлаа. Тэр хар жинсэн өмд, дээгүүрээ жоохон бие барьсан цагаан цамц өмсжээ.

Жиминий бие ийм энгийн хувцас өмссөн ч донжтой, халуухан харагдаж байлаа. Бас Тэхёны зүүлгэсэн гуяны уяа түүний булчинлаг гуяыг улам бүр сайхан харагдуулж байв.

Угаалгын өрөөний хаалга онгойх сонсогдож, Тэхён гарч ирлээ. Тэр гараараа үсээ хойш нь болгосноо, "Би ямар харагдаж байна?" гэв.

Жонгүг Тэхёныг харахаар толгойгоо өндийлгөжээ. Гэтэл Жимин гэнэт ухасхийн босоод Жонгүгийн нурууг цохиж эхлэв. Яагаад гэвэл Жонгүг идэж байсан шоколадандаа хахаж байлаа.

Жонгүгийн ухаан санаа яг самуурах шахав. Түүний нүд Тэхёны биеийг нэгд нэгэнгүй ажиглаж байв, ялангуяа доод хэсгийг нь. Тэхёны өмссөн бариу өмд түүнийг том гэдгийг үнэхээр батлах шиг болов.

"Жонгүг? Чамд ямар санагдаж байна да?" гэж Тэхён асуулаа. Жонгүг шүлсээ залгиад, "Энэ чинь чиний хувцас юм чинь…ммм мэдээж сайхан харагдаж байна" гэж хэлтэл Тэхёны сэтгэл нь ханасан байдалтай Жонгүг рүү харж инээмсэглэнэ.

Чихэвч (Yoonmin)Where stories live. Discover now