-3-

6.5K 428 23
                                    

   Playlist ; Yiruma "River Flows In You"

Multimedi ; Mirza

  3.Bölüm 

       19.01.2004

Tren buz tutmuş raylarda yolcuları ile hızla ilerlerken, genç kadın burnunu kucağında boylu boyunca uzanan çocuğunun saçlarına gömerek derin bir nefes aldı. Çocuk annesinin bu hareketi ile yerinde rahatsızca kıbırdanıp "anne" diye söylenirken genç kadının gözleri doldu. Bir daha oğlunun sesinden bu kelimeyi duyamayacağını biliyordu.

Çocuk kötü bir şey olduğunu sezmiş gibi annesinin kucağından kalkarak yüzüne küçük bir öpücük kondurdu.Genç kadın oğlunun bu hareketi ile gözünden kaçan bir damla yaşa engel olamayıp oğluna sıkıca sarılırken, derin derin nefesler alıp kokusunu içine çekiyordu.

Cebinde ki eski telefonun titremesi ile oğlunu yanında ki koltuğa bırakıp, telefonunu çıkararak korkuyla mesajı açtı.

"Tren birazdan duracak, hazırlan"  mesajı okuması ile elleri titrerken, oğlundan ayrılma zamanının geldiğini biliyordu

Küçük çocuk annesinin ellerinin titrediğini fark edince "anne!" diye bağırdı çaresizce.

Korkuyordu annesinin bu ani davranış değişikliklerine alışkın değildi.

"Oğlum" dedi genç kadın oğlunun bağırmasını önemsemeden "Bu telefonu sakın kaybetme" diyerek küçük çocuğun avucunu açarak eski telefonu bıraktı. Çocuk şaşkınlık içerisinde annesine bakarken "Ben birazdan ineceğim, sen son durağa kadar gideceksin tamam mı?" genç kadın, küçük çocuğun yanaklarını okşayarak konuşuyordu.

"Sen nereye gideceksin anne" diye sordu çocuk korkuyla. Annesinin yanından ayrılmak istemiyordu.

"Benim birkaç işim var sen son durağa varmadan ben orada olacağım" diyerek oğlunun yanağına sulu bir öpücük bırakması ile tren kulakları sağır edebilecek derecede ki sesi ile duraksamış, kadının paniklemesine yol açmıştı.

Genç kadın son bir kez oğluna sarılırken "Sakın inme" diye fısıldadı kulağına. Çocuk annesinin bu sözlerinden hiçbir şey anlamamışçasına annesinin yüzünü incelerken birden annesinin sırtı ile karşılaşmıştı. Annesi arkasına dönmüş hızla çıkışa doğru koşuyordu.

Küçük çocuk şaşkınlık ve korku için de "Anne!" diye bağırırken genç kadın oğlunun bu ses tonu üzerine ağlamaya başlamış fakat durmamıştı. Küçük çocuk annesinin durmaması ile arkasından koşarken, annesinin kalabalık içerisinde kayboluşunu kısacık boyu ile çaresizce izilyordu.

   Günümüz;

 İlk günden herkesin dikkatini çekmek.

Gökay denen çocuğun beni aniden duran kavganın içerisinden çıkarıp müdür odasının olduğu kata getirmesi tüm şaşkın bakışları üzerime toplamıştı.

Tek isteğim Çağrı'nın dikkatini çekip, büyücü kadının da dediği gibi onun bana aşık olduğunu fark ettirmekti. Fakat yaptığım bir aptallık yüzünden tüm okulun dikkatini çekmiştim.

Yeni kızın g*tünün bokuyla bir kavgaya engel olması.

Kulağa ne kadar da saçma geliyor. Çelimsiz vücudum ile kavganın ortasına atlamış "Durun!" diye bağırmıştım. Başarısız bir filmin klişe sahnesi gibiydi...

BüyüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin