"İlk Tanışma"

79 12 6
                                    

2. Bölüm

Multi; Aren

Tek bildiğim
Dünden beri herşey değişti.

Dolabımı açıp siyah kot şort, üstüne bordo askılı yarım bir t-shirt aldım.  Siyah converselerimi giyip dudak koruyucumu sürdüm. Aynaya baktığımde kendimi süzdüm kestane rengi saçlarım omuzlarımda, kahverengi gözlerim ,küçücük burnum ve ince büyük dudaklarım bir bütün oluşturuyordu. Fiziğimde ideal bir fizik olduğu için güzel gözüküyordum hiç bir zaman abartılı şeylerı sevmezdim yerine göre şık yerine göre spor.
Miraya baktığım da oda beyaz bir şort üstüne siyah yarım askılı ve siyah converse giymişti. Birbirimizi bakıp kahkaha attık her zaman uyumlu olmuşuzdur.

Alışveriş merkezine geldiğimiz de buluşacağımız cafeye gittik. Masa da Yiğit  Güney ve bizim yaşımızdaki üç çocukla gülerek muhabbet ediyordu. Çocuklar bize arkası dönük olduğu için göremiyordum fakat arkadan üçü de çok cool gözüküyordu. Onları süzerken Yiğitle göz göze geldik gülümseyerek el işareti yaptı. Masaya geldiğimiz de Güney "Yine ikiz kardeş gibi olmuşsunuz kızlarım." Güneye kıkırdayıp Yiğitin yanına oturdum.
Yiğiti dürtüp bana bakmasını sağladım kaşımla karşımızda oturan çocukları gösterdim. Önden bakılımca gerçekten çok yakışıklılardı. Yiğit içten bir şekilde gülüpseyip konuşmaya başladı, "Bunlar bizim liseden beri arkadaşlarımız kızlar hatta Aren'in babasıyla babam yeni bir proje için bir araya gelecekler."
Çocuklara sorarcasına baktığım da en başından beri bana bakan çocuk elini uzatıp "Aren." dedi. Arene baktığım da kahverengı gözleri,uzun kahverengi saçları vardı. Dudakları ince ve küçüktü,yeni  çıkmış sakalları dokunma isteği uyandırıyodu. Ona baktığımi fark edince muzipçe gülumsedi gülümseyince inci gibi bembeyaz dişleri çıkmışdı ortalığa. Aren'in sesiyle süzmeyı bırakıp gözlerine baktım "Iyi kestin valla beni istersen fotorafımı çek geceleri yatmadan bakarsın" egolu öküz gerizekalı "Ne seniii kescem bee dalmışım öylee" dedim yalan. Diğer çocuk elini uzatıp "Kamer."dedi elini sıktım ve Güneş  dedim diğer çocuda elini uzatıp "Arda." dedi gülumseyerek Güneş diyip elini sıktım. Miray da aynı şeyleri yaparak tanışdiktan sonra herkes sustu.

Sessizliği benim sesim bozmuştu, "Muhabbetinize doyum olmuyor yemin ederim."  Bu dediğime Arda gülümseyip" Kimse konu açmıyor ki" deyince hak verdim ve konuşmaya  başladım "Tamam Yiğitlerin arkadaşınız hangi lise de okuyorsunuz ve buraya neden geldiniz yani yanlış anlamayın birden görünce şaşırdım." dedim. Aren'in sesiyle ona döndüm." Normalde sizin yanına gelmicektik Yiğitleri görünce masalarına çağırdılar bizde sizin olduğunu bilmeden oturduk ve üçümüz de Ulusoy kolejinde okuyoruz." Ulusoy koleji daha önce adını duymuştum çok ünlü bir iş adamının oğlu için yaptırdığıkolejdi. Arene bakıp dudak büzerek "Hmm" dedim gözleri bir anlığına dudaklarıma gitti ve hemen geri çekti. Derdi neydi bu çocuğun bana niye öyle bakıyordu ya da ben neden hep bana baktığını hissediyordum.

Cafede birşeyler içtikden sonra evdeki film olayı ile sinemaya gidicektik ve Arenler de geliyordu. Biz Güneyle patlamış mısır alırken Yiğit ve Aren film seçiyordu. Allahımm inşallah korku olmaz hayır çocuğun yanındada inkar da  edemem ki. Üç büyük boy mısır ve herkese  coco cola aldıkdan sonra Yiğitler geldi. Yiğite dönüp"Romantik komedi falan aldınız demi " dedim. Yiğit başını olumsuz anlamda sallıyınca " Sakın bana korku aldım deme" dedim. Aren arkadan sırıtıp "Korku aldık ama sanırım sen izleyemezsin." Ona 'sen çok biliyon bakışı atıp'salona yürümeye başladım. Sinema salonuna geldiğimizde filme 2 dakika geç kalmıştık. Koltuklara ilerlerken ayağım koltuğun bacağına  takıldı ve tam yerle öpüşecekken bir el belimden tutduğu gibi kendine çekti. Çeken kişiye baktığım da Arendi gözlerine yakından bakılınca daha güzel durduğunu fark ettim. Arkadan gülüşme sesleri gelince Aren'den ayrıldım ve konuşmaya başladım."Be - ben teşekkür ederim yerle birleşiyordum az daha." dedim. Gülümseyip göz kırptı. Koltuklara oturduğumuz da sıralama Arda, Yiğit,Aren,Ben,Miray,Güney ve Kamer. Miray kulağıma eğilip "Yapıştın çocuga" dedi. bacağına yavaşca vurup "Ne yapayım düşüyordum oda beni tutdu! Ben mi tut dedim." dedim.

Merhabaa bölümleri yavaş yavaş uzatmaya başlıcam.
Vote ve yorum.♡

Kum TanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin