Aku melangkah masuk ke Nad high school . sekolah yang diberikan ayahandaku sempena hari jadi aku yang ke 13 . aku berjalan ke dewan sambil mendengar lagu ' rough ' dari kumpulan gfriend . aku peminat kumpulan gfriend .
( author exol okay , author tak minat kumpulan lain )
aku ada dua abang dan satu kakak . first , Putera Aryan dan Putera Irfan . mereka ni kembar . Puteri Nabila Rizal pula kakakanda aku yang tersayang .
sebenarnya ayahanda aku tak bagi aku masuk ke sekolah biasa tetapi aku ni devil dan akhirnya ayahanda aku suruh aku masuk ke sekolah ni . sekolah aku sendiri . nama aku Puteri Elena Nadia . ' NAD high school ' semepena nama aku ' NADIA ' .
ayahanda aku ialah seorang raja , begitu juga bonda aku . walaupun aku hidup dalam kekayaan aku tak pernah sesekali memandang rendah dengan orang yang tarafnya bawah aku .
setelah habis aku mengelamun , akhirnya sampai di depan dewan . aku masuk dan terus duduk di barisan kelasku iaitu 1 crystal . kelas paling cemerlang .
Hampir dua jam cikgu 'ceramah ' , kami dibenarkan masuk ke kelas . aku masuk lambat sedikit ke kelas sebab pergi ke tandas .
sebaik saja masuk , semua memandang aku . aku abaikan saja . aku terus menuju ke barisan paling belakang dan duduk di meja yang agak tersorok .
setelah 5 minit , cikgu pun masuk ke kelas .
" baiklah semua , saya guru kelas kamu iaitu cikgu fatimah " cikgu tersenyum manis
Comel aku tengok cikgu ni .
" hari ni kita akan lantik ketua kelas dan penolong ketua kelas , siapa ada cadangan ? " soal cikgu fatimah .
seorang budak lelaki bangun dan tunjuk kearah aku sambil tersenyum sinis .
pahal budak ni tunjuk kat aku . aku mengeluh .
" baiklah kamu berdiri ke hadapan " arah cikgu fatimah
dan aku pula dengan terpaksa bangun juga ke depan .
" dan kamu yang bangun tadi " kata cikgu fatimah .
aku gelak dalam hati , padan muka kau . baru aku perasan yang ' dia ' tu hensem .
" cikgu tak nak panjangkan hal ni so kamu danial akan jadi ketua kelas dan kamu Nadia penolong ketua kelas " terang cikgu fatimah .
" kamu boleh berkenalan dengan rakan kamu , saya ada hal " cikgu fatimah terus keluar dari kelas .
-----------------------------------------------------------
okay guys , sampai sini dulu bab 1 . sorry lah pendek je author buat . bab 2 author sambung nanti okay guys , bye .
Selamat membaca . ❤
YOU ARE READING
devil .
RandomPuteri Elena Nadia , seorang yang pemalu dan sangat lawa. ayahnya seorang raja dan ibunya permaisuri . masuk ke sekolah NAD high school , sekolah kepunyaannya sendiri yang diberikan oleh ayahanda nya . dia sering dibuli dan dihina oleh rakan sekolah...