" maafkan aku elena " rayu balqis
Aku pandang dia tajam dengan mata merah menyala . sungguh aku mahu bunuh manusia yang berada di depan aku sekarang . devil dan kings masih lagi terpaku melihat warna mata aku sedangkan aku sendiri terkejut dengan perubahan sikap aku . aku rasa mahu membunuh saja sekarang .
" kau perempuan murah , sini " panggil aku sinis
balqis masih berdiri di tempatnya tadi . takut mungkin melihat perubahan aku . aku dengan perlahan - lahan mendekatinya . aku pandang salah satu meja berdekatan . aku memandang gunting . sungguh aku mahu membunuh seseorang hari ini . dengan penuh khusyuk aku memegang gunting tersebut sambil memandang balqis . muka dia sedang menahan rasa takut .
aku betul - betul berada di depan dia sekarang .
" kau buat apa tadi dekat kawan aku ?" Soal aku dingin .
" a..aku tak sengaja " balas balqis gagap
aku dengan geram terus menghiris muka balqis sedikit dengan gunting . berdarah pipi nya akibat torehan aku.
( amani POV )aku terkejut melihat anak mata elena. aku perasaan Elena pandang gunting tu macam dia nak bunuh seseorang . aku risau kalau dia cuba membunuh balqis .
aku makin terkejut , bukan aku sorang tapi seluruh kelas terkejut melihat Elena menoreh muka balqis .
" HAHAHAHA " gelak elena puas
balqis menjerit kesakitan .
" kau perempuan sial " marah balqis
dan sekali lagi elena menoreh muka balqsis lagi . sungguh kesian aku melihat balqis tapi dia juga yang mulakan dahulu .
( amani POV end )
aku tak tahu kenapa aku suka sangat bila lihat balqis menjerit kesakitan . bagi aku melihat dia menderita sungguh seronok sehingga aku tak sedar yang ini bukan diri aku .
aku baru nak menoreh muka balqis lagi , tangan aku ditahan . aku dengan geram memandang manusia yang berani menganggu aku .
" stop Elena " pujuk danial
" kau jangan sibuk urusan aku " aku bengang
" apa yang kau buat sekarang salah " tegas danial
" apa yang kau buat dahulu betul lah " sindir aku
aku gelak terbahak - bahak . sungguh kelakar .
" aku tahu aku salah , maafkan aku " rayu danial memandang aku
" kau rasa kau layak dimaafkan ke jantan ? " pedas sungguh ayat aku tapi apa aku kesah
" beri aku peluang kedua untuk tebus balik kesalahan aku Elena " rayu danial semula
" kau fikir aku bodoh " marah aku . sungguh aku tak kenal siapa diri aku sekarang .
aku memandang balqis semula . aku pandang devil dan kings silih ganti . kemudian aku ketawa semula .
" nadia kau okay ? " soal adriana risau
" siapa nadia ? " soal aku hairanmereka terkejut . aku ketawa kembali . sungguh kelakar betul .
" aku okay jelah " kata aku yang masih ketawa
pang !!
pipi aku terasa pedih . aku memandang amani tajam .
" kau ingat kelakar ke nadia ? " marah amani . muka nya sungguh merah
aku pandang bawah bukan aku takut sebab aku malas nak layan amani .
YOU ARE READING
devil .
RandomPuteri Elena Nadia , seorang yang pemalu dan sangat lawa. ayahnya seorang raja dan ibunya permaisuri . masuk ke sekolah NAD high school , sekolah kepunyaannya sendiri yang diberikan oleh ayahanda nya . dia sering dibuli dan dihina oleh rakan sekolah...