7. Bölüm - Adı Tarık

14 8 5
                                    

Medyada Aslı var. Kısa bi bölüm oldu ama idare edin...

  Çantasını sırtlayıp yurttan çıktı. Tarık 'ın yanına gidiyordu. Yavaş adımlarla yürümeye başladı. Yurttan evci çıkmış gözüküyordu ama eve geç gidecekti. Annesinin yanına gidecekti, babası üvey annesi ile evlendiğinden beri ona sadece bi kere gitmişti ve bir daha asla gitmeyecekti.

  Barın önüne gelince durdu. Aklına Aslı takılmıştı. Bu kız gerçekten aptaldı. Mert inanmıyordu. Tarık, Aslı'yı sevemezdi, kimseyi sevmemişti Tarık, Aslı' yı sevecek değildi ya.

Bardan dışarı atılan Tarık 'ın yanına koştu. Yine ne yapmıştı kim bilir? Tarık'ın arkasından gelen adamlardan biri yumruğu geçirdi ona. Hiç birşey demeden Tarık'ı oradan uzaklaştırdı. Yine çok içmişti ve bayılacak derecedeydi. Tarık'ın arabasına bindi ve sürmeye başladı. Nereye götüreceğini bilmeden...

     *  *  *

Aslı ʼ dan

Mahallemize girdim, uçakta korktuğum şey olmamıştı. Kızın üstüne kusmamıştım. Hava kararmıştı zaten bu saatte taksi de olmazdı bu yüzden yürümüştüm.

Evin kapısının önüne gelince durdum, nefes aldım gözlerimi yumdum ve tekrar açtım. Zile basmadan sakince kapıya vurdum. Ben vurduktan 10 - 15 saniye sonra açıldı kapı "Aslı'm" diyen annem kapıyı açar açmaz boynuma sarıldı, bende sadece gülümseyerek ona sarıldım "beni mi bekledin?" dedim sarılmayı bırakıp bavulumu aldı "tabi seni bekledim üşümüşsün gir içeri" dedi. Önden girdi içeri bavulu ayakkabılığın yanına koydu. Yeminle evin kokusunu özlemişim. Koltuğa oturdum annemde yanıma oturdu "nasıl geçti yolculuğun" dedi. Gülümseme ifademi bozmadan "iyi geçti sadece biraz yoruldum" dedim "o zaman dinlen bir saate ezan okunur zaten hadi git odana" dedi oturduğum yerden kalktım. Odama doğru yürüdüm üstümü değiştirip kendimi yatağıma attım.

          *  *  *
Sabah kalktığımda saat üçtü ah pardon öğlen üç. Okulda yok. Annem de öğretmen olduğu için işte. 4 buçuğa ancak gelir. Yataktan kalktım telefonumu aldım yanıma ve mutfağa gittim. Ağzıma attığım bikaç salatalık dilimi ile tekrar odama döndüm. Bugün Esin'i görmeliyim, saat dörtte okuldan çıkıyor. Okula gitmeye karar verdim anneme esinleyim diye mesaj attım derste olduğu için rahatsız etmeyim dedim. Üstümü değiştirip evden ayrıldım. Yavaş adımlarla Esin'nin okulana gitmeye başladım yani benim de eski okuluma. Telefondan gelen bildirim sesi ile telefonu cebimden çıkardım

Gönderen : Annem
Çok geç kalma senle bişey konuşmam lazım

Tamam diye mesaj attım ona.

Okula yaklaşmıştım adımlarımı daha da yavaşlatıp yürümeye devam ettim. Arkamdan bir ses "Aslı'm" diyene kadar tövbe estağfurullah...

" Aslı buradasın gelmişsin" tabi ya tahmin etmeliydim kim bağıracak böyle hayvan gibi Barış' tan başka bana sırıtarak yaklaşmaya başladı "lan bana bak ibne şimdi bi indiririm seni yere Aslıııı diye kalır ağzın" aslında Barış iyi çocuk da beni seviyor tipide yok ki 1 hafta çıkmıştık ama o iyice tutuldu bana manyak mı ne "tamam ya ne kızıyon ki seni çok özledim Aslı" ya sabır gel ayaklarıma kapan "hadi sen okula git bak şimdi seni döveceğim sonra rezil olacan hadi" yine sırıtarak "ders boşta ondan burdayım niye geldin sen?" yeminle hayattan 10 dakika mı çaldı ya ve çalmaya devam ediyor "sanane" dedim ve okula doğru yürümeye devam ettim arkamdan bağırıyor hala Aslı diye bi de "bi daha bağır da koparayım o dilini okula rezil etmemi istemiyosan git" dedim. Kendisi tam bi piç aslında, benle çıkarken başkası ile de çıkıyormuş da. Bu yüzden ayrıldım şimdi peşimi bırakmıyor.

Zil çalmıştı, okul yavaşca dağılmaya başladı. Tabi bizim Esin en son çıkar hep. Bekle babam bekle misali...

Aha gördüm valla Esin'i hoca ile konuşuyordu "Esiiin" diye bağırdım bana baktı koşarak yanıma gelmeye başladı, hocada otoparka doğru gitti. Bana sarıldı tövbe kemiklerimi kıracak ya "yeter lan" biraz sarılmasını gevşetip "çok özlemişim be" gören 40 yıl görüşmedik sanacak ya, şimdi anlat buna olayları başla Aslı.

         *  *  *

Bi kafeye girdik. Yeminle gelene kadar mezuniyette ne giysem Aslı sence diye ötüp durdu. Okullar yeni açılmış adam mezuniyet derdinde ya "şuraya oturalım" dedim iki kişilik masaya bakarak "Aslı bana hangi renk yakışır sence"    "sana her renk yakışır Esin güzele herşey yakışır" gülümsedi iyice tabi ben güzelim bakışları atmaya başladı " acaba elbisenin altına nasıl bir ayakkabı giysem" ya sabır dersleri de bu kadar önceden düşünse kesin okul birincisi olur bu varya " Barış'ı gördüm" odak noktası ben olmuştum o soru sormadan ben konuşmaya başladım " seni okulda beklerken gördüm çok soru sorma ben artık onu sevmiyorum zaten biraz konuştuk her zamanki gibi maldı işte bu kadar. Sen şimdi Barış' ı boşver ben birinden hoşlanıyorum" gülümsedi sen varya bakışı atıp "kim kiiii" dedi i harfini uzatarak "adı Tarık"

Yeni hesap hnurkilic bölümler bu hesaptan gelecek

mücadeleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin