Pohled Ádi
Poté co Alex odešel, jsem si zase lehla. Asi jsem usla a probudila mě až Em. "Áďo ty jsi nebyla na večeři. Jej ups já tě probudila. V osm má být diskotéka a Alex mi řekl, že tě mám přemluvit aby jsi šla. Chce tě tam. Myslím, že tě má vážně rád. Jde to na něm vidět. To jak se na tebe kouká." " Vážně tam musím? Vždyť ani nemůžu tančit." zaskučela jsem. "Jo musíš. Pojď bude sranda. Pomůžu ti nachystat se," nemělo cenu ji odporovat. Proto jsem vytáhla z kufru své retro šaty (viz média), oblékla jsem se a Em mě namalovala. "Alexovi se budeš určitě líbit." řekla Em, když jsem se přihlížela v zrdcátku. Sama už na sobě měla nádherné šaty. Jsem ráda, že je konečně se Sebem.Když mě Seba donesl na diskotéku, byla už v plném proudu. Všichni tancovali. Vyhledávala jsem očima Alexe, když v tu chvíli mi někdo zakryl oči rukama. Byly velké. Okej takže klučičí. Hlavně v klidu. Dýchej! Nejspíš jsem se začala klepat, protože ten člověk mě zezadu objal a zašeptal do ucha, "Princezno, v klidu to jsem já. Alex. Zařídil jsem nám ploužak." "Vždyť nemůžu tančit a ani to neumím." řekla jsem už zklidněná. "Stoupneš si mi na nohy a já tě povedu, ano?" jen jsem přikývla a už mi pomáhal na nohy. Až teď jsem si ho pořádně prohlédla, měl na sobě bílou košili. Moc mu to slušelo. Když zazněly první tóny písničky, okamžitě jsem ji poznala. Perfect od Eda! Pane Bože! Jak já ji miluju! Jakmile můj výraz zpozoroval Alex, začal se culit od ucha k uchu. "To jsi zařídil ty? Tuto písničku?" koukala jsem na něj překvapeně. "Ano," podívala jsem se na něj a bylo vidět, že trošku zrudnul. Nad tím jsem se musela pousmát. "Co je?" zeptal se s úšklebkem na tváři. "Nic" odpověděla jsem, ale opak byl pravdou. Vše co jsem si kdy přála se najednou dělo. Přitulila jsem se k němu a on si mě k sobě ještě víc přitáhl. Byli jsme u sebe tak blízko, že jsem cítila každý jeho nádech, každý úder jeho srdce. Chtěla jsem, aby tento okamžik trval věcně.
Pohled Alexe
Tohle byla moje chvíle. Emily Áďu přesvědčit umí, takže se nemusím bát, že by nedorazila. Vím jak moc miluje písničku Perfect od Eda Sheerena. Zkusím ji domluvit s Vikim. To je náš DJ.
Vše zařízeno. Teď se ještě převleknout. Vytáhl jsem bílou košili. Slyšel jsem ji jak se baví s Emily, že se ji líbí, když je kluci nosí. Zapnul jsem poslední knoflíček a vyrazil jsem. Hned jsem ji spatřil, byla nádherná. Přiblížil jsem se k ní zezadu tak aby mě neviděla a dal ruce přes oči. Asi jsem ji dost vyděsil, protože se začala trošku klepat. Dal jsem ruce z jejích očích, které byly mimochodem okouzlující. Vždy se mi z nic podlamovali kolena. "Princezno, v klidu to jsem já. Alex. Zařídil jsem nám ploužak," zašeptal jsem ji do ucha. "Vždyť nemůžu tančit a ani to neumím," řekla. "Stoupneš si mi na nohy a já tě povedu, ano?" jen přikývla. Když začala hrát písnička, hned poznala co hraje. Když jsem viděl její úsměv, začal jsem se culit od ucha k uchu. "To jsi zařídil ty? Tuto písničku?" koukala na mě překvapeně. "Ano," trošku jsem zrudnul. Asi si toho všimla, protože se zaculila. "Co je?" zeptal se s úšklebkem na tváři. "Nic" odpověděla. Když se ke mně přitulila, tak jsem si ji k sobě přivinul ještě víc. Srdce mi bušilo, tak moc, až jsem se bál, že mi vyskočí z hrudi. Musel jsem si přičichnout k jejím vlásům. Voněly jako papaja, nejspíš díky jejímu šampónu. Políbil jsem ji do vlasů a chtěl aby tento okamžik nikdy neskončil.
ČTEŠ
Tábor mých snů
RandomÁďa je snílek, ale to co se jí stane na táboře, o tom nikdy nesnila. Přece jenom se stane pár věcí o kterých dlouho snila. Ale má i svá tajemství. Najde kluka svých snů? Pravé kamarády? Nebo jen falešné lidi jako u ní na škole?