Jestem Angel Gold Potter, rok młodsza siostra Harrego Pottera. Niech nie zmyli was moje imię, bo nie jestem jak aniołek. Bardziej pasowało by mi imię jak Lucy, taki skrót od Lucifer. Jednak rodzice inaczej zdecydowali. Wszyscy myślą, że tylko Harry przeżył spotkanie z Voldemortrem. To nie prawda! Ja też żyję, a widziałam Voldremorta. Mama i tata zmarli miesiąc po moim urodzeniu. Wraz z bratem wychowaliśmy sie u Dursley'ów. Państwo Dursley'owie przygarnęli nas kilka lat temu. Jednak zamiast normalnie zapewnić nam byt, po prostu dali nam jakiś stary pokój. Miał on max. 1,5x2m i mieszkaliśmy w nim razem z bratem. On od roku jest w Hogwarcie, a ja dzięki niemu od roku mam normalny dom, dom Weaslay'ów. Wszyscy są tam dla mnie tacy mili, a w szczególności biźniacy, Fred i George. Kocham wszystkich jak rodzinę. W tym roku jadę do Hogwartu. Ciekawe do jakiego domu przydzieli mnie Tiara. Harry mówi, że Tiara będzie miała problem, bo jestem odważna, mądra, ambitna, miła, pomocna i często arogancka. Coś z każdego domu. Zostało mi tylko 3 miesiące zanim pojadę do Hogwartu. Wypadało by się zacząć pakować. Wiem, że 3 miesiące to dużo, ale ja zawsze musze być przygotowana wcześniej. Duuuuuużo wcześniej!
Harry dużo opowiadał mi o Hogwarcie i osobach z niego. Znam już Rona i Hermionę, bo w końcu to dom Rona, a Hermiona często tu bywała. Har opowiadał mi też o Draco i z jego opowiadań nienawidzę tego zadufanrego w sobie narcyza. Mówił mi, żebym trzymała się od niego z daleka i napewno tak zrobię. Mam też nadzieję, że znajdę sobie jakiś przyjaciół. No w ostateczności będę przyjaźnić się z Golden Trio i Ginny.
Właśnie zapomniałam wspomnieć, że moją przyjaciółką jest nie kto inny jak Ginny Weasley. Zaraziła mnie ona też pasją do Quidditcha. Kiedy będę I Hogwarcie mam nadzieje, że dostanę się do drużyny Quidditcha. Jest to moje największe marzenie!!!
*************************************************
No to powracam z inną ksiażką!
Z góry przepraszam za tak krótki rozdziałTak informując wprowadziłam moje małe zmiany co do książki:
-do Hogwatu dostawało się w wieku 17-18 lat,
-a wojna z Voldemortem będzie trochę wcześniej.
To tak dla informacji, żeby nie było nieporozumień.
CZYTASZ
W Uwięzach Miłości [Draco Malfoy] ZAKOŃCZONE!
Teen FictionSiostra Harrego zakochana w Malfoyu? Czy to w ogóle możliwe? W obliczu wojny i śmierci nie ma rzeczy niemożliwych! Miłość nigdy nie wybiera. Zapraszam! Kiedyś zajmę się poprawą błędów, których jest tam w cholerę (przepraszam za nie bardzooo)... Kie...