👈👈👈 Ben 👉👉👉

46 8 96
                                    

👉 Kardeşlerimi dövmek beni rahatlatır. Jajshs.

👉 Bir gece evimize hırsız girmişti. Hemde benim odamın penceresinden ama ben o gece annemlerin odasında uyumuştum. İşte gece hırsız hırsızlık yaparken annem onu görüp 'hııırrzzııığğğzzz' diye kocaman çığlık atmış ve ben uyanmadım nasıl uyuduysam artık jsnsbsb.

👉 Bir aralar annem yüzünden evlilik programları izliyordum . Jsjsjnsns.


👉 BTS konser ve fan buluşmasına gidecem inş. 😄😄😄😃


👉 Kırgın ve ya üzgünken ilgi beklerim ama ilgi gösterilince ters davranırım. Böylede akulluyum. Jsjsnsb.

👉 BTS - I need you artık favorim şarkım. Gerçi BTS ' nin tüm şarkıları favorim. 😆😆😆😇


👉  Daha tam A. R. M. Y olmadım. Olacaz yakında inş.

👉 Yan sınıftan bir kız vardı O da A.R.M.Y ' miş. Sordum dedimki biasın kim dediki bias ne demek. Jsjsjsjjs nasıl A. R.M.Y' sin sen acaba? Kskdjdnd.

👉 Jungook'u öpmek istiorum.  No fesating. Çzdnbğsjdbd.

👉 Oppa gamgam stayl eeee seksi leydee jsjjsjs.

👉 Portakalı soydum başucuma koydum..... jsnsbsb.

👉 Çişimiz tuvalette kafamjz tuvalette artık kimse yapmicak altındaki bezee....  sklsksdndnn.

👉 Saçmalamayı severim. Jsjsbs bellu.

👉 Küfüreden kişileri her zaman sempağtik bulmuşumdurr.

👉 En komiğime giden kelime 'yitiiir yaa' jsnnsns.

👉 Pen alımlı kipat olayak Anzen' na Eria '  dayım. Muck. Adım Victoria .
- Ee napak yaniğ.
- İnş ölmez diye dua et lan skjsns. 😣😣😶

👉 Saaaaaaaaaaaaağ salim 'i çok severimm. 💜💜💜💜

👉 Ed Sharen galp ben.

👉 Kardeşlerimden en çok Ecrin'i seviyom çünkü hep beni dinliyor. Jsjsjsh. Anamı babamı dinlemez hep ben. Ama Esra salktır. Sürekli beni babama şikayet eder . Piss Bi de Bekir var 7 aylık  oda anca uyur kalkır yiyır sıçir. Jsjnsn.

👉 Odam en son M.Ö. 345 yılında  topluydu. Çünkü o zamanlar şu an odamın olduğu yer düz topraktı.
sjbabsb.

👉' Trump' bu adamın ismini yazıldığı gibi okumak hoşuma gidiyor. Eheheh.


👉 Napitamma ne ma çıma çanvor ta gaççoga kaaa vanna mani mani yeah mani mani.  Snksnans.

👉 Hint dizileri öğkkkk ama filmleri mütüş. Tavsiye ettuklarım;
Dangal.
Üç aptal.
Her çocuk özeldir.
Ek villian.( Ah bu film efsaneğ ya aşq içerir. Ağlamıştım en son sjjsbsb vee Guru aşkım yafrimm çok tatlı and yakişikliiiğğsunn.)

👉 Kore dizisi hiç izlemedim amağ filmleri aşkktur. "First love" tavsiye etmek ben. (^_^) Ah ah P-Shon ne yahuşuklusun aq ah ahhh.

👉 Justin Bieber 'ın şarkılarına ba-yı-lı-yo-rum. Let me love you harika şarkı yaaa. Şu an onu dinliyim.

👉 Sanalda çoooğğ kibarım ama geeçekte qabayım .😅

👉 Şans arada gelir sonra puffff. Kajsnnsb.


👉 Nokta takıntım var. Farkettiyseniz her cümlemin sonunda randomun sonunda bileney nokta var. Napam nsjsns

E hadi görüşürük biybiiiyyy.

GünlükümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin