Ik schrik wakker en kijk om me heen ik lig in een lege kamer met alleen een bed en een grote donkere kast.
Iemand klopt op de deur en komt binnen.
Hij schrikt en roept naar iemand dat ik wakker ben.
Hij loopt op me af en legt zijn hand op m'n buik.
Ik schrik van de tinteling als hij m'n buik aan raakt.
Ik merk nu pas dat ik alleen en kort broekje en een lang groot t-shirt aan heb.
M'n gala jurk was nergens te bekennen.
Ik probeerde omhoog te komen maar werd door de zelfde jongen snel weer op het bet geduwd.
Weer die rare tinteling als hij m'n schouders aan raakt.
"Je zult nog een paar dagen moeten blijven liggen" zegt hij met een zachte stem.
Ik ging gehoorzaam weer liggen en deed alsof ik al weer ging slapen.
Hij bleef nog een paar minuten in m'n kamer.
Toen ik hem hoorde opstaan, wouw ik m'n ogen open doen maar kon me er nog van weerhouden.
Ik hoorde hem zuchtend weg lopen en de deur weer achter zich sluiten.
Een paar minuten later ben ik al bijna in slaap gevallen maar hoor ik opeens twee mensen tegen elkaar schreeuwen.
De ene stem herken ik dat was de jongen die net bij me was gekomen.
Ik kan een paar woorden opvangen een paar woorden die m'n leven veranderen...............................
"Ze is van mij ik heb haar mee genomen........"
"Nee ze is van mij ik heb haar gekust............."Ik had nooit gedacht dat twee zinnen me zo konden laten verstijven.
Ik had het gevoel dat ik me nooit meer zou kunnen bewegen.Ik probeer nog meer op te vangen van het gesprek maar merk dat ze al waren gestopt met praten.
Ik hoor de deur open gaan en doe snel m'n ogen dicht.
Er komt iemand steeds dichter naar me toe en staat stil naast m'n bed.
Ik die m'n ogen op een kier en probeer m'n schrik te verbergen.
Het is de jongen van het school feest.
Hij kijkt me geschokt als hij heeft gezien dat ik wakker ben////////////\\\\\///////////\\\:\\\:
Hey mensjes
Hier nog een hoofdstukje omdat de vorige zo kort was en zo lang duurde.
Ik hoop dat jullie me nu niet meer vermoorden.
*doet de deur op slot om te zorgen dater niemand binnen komt*
norahbouwhuis
Adios❤️
JE LEEST
Love is an illusion
FantasyIk spring uit bed en probeer een manier te bedenken om hier weg te komen. Net op dat moment komt Kevin binnen. Ik schrik op en probeer langs hem heen te glippen. Het lukt tot hij m'n pols vast pakt en me terug trekt. Hij pakt beide polsen en drukt m...