Elf

53 2 2
                                    

Sorry dat ik bij het vorige hoofdstuk een cliffhanger had nu komt de rest.
Veel leesplezier.
Adios❤️
/////////////11111111111///////
POV Kevin
"Toen je als baby rare trekjes kreeg zoals je ogen die van kleur veranderde als je boos bang verdrietig of vrolijk was.
En je groeide veel sneller dan normaal.
Ze zijn toen naar de dokter gegaan maar die kon niks speciaals vinden.
Je was toen nog maar 2 jaar.
Onze roedel spion heeft jou toen een tijdje in de gate gehouden.
Toen hij het zeker wist is hij naar de alpha gegaan.
Die heeft hem terug gestuurd om jou op te halen.
De roedel magiër heeft er voor gezorgd dat ze denken dat ze nooit een kind hebben gehad.
De ouders die je nu hebt zijn onze roedel opvoeders.
Zij voeden weerwolven uit mensen gezinnen op tot ze klaar zijn voor hun transformatie.
Jou broers zijn al getransformeerd op hun 16e.
Maar hebben er voor gekozen om voor jou en Ilfy daar te blijven wonen.
Als je getransformeerd bent krijg je ook een mate dat is je zielsverwant hij/zij zal altijd van je houden en jij van hem/haar.
Je bent nu nog 15 maar we verwachten dat je een vervroegde transformatie krijgt vandaar dat ik en Levi je hebben ontvoert naar hier."

//////////////111111111111/////
Omg ze wort een weerwolf.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
norahbouwhuis

Adios❤️

Love is an illusionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu