Ik val snikkend op de grond.
Wat nu, hoe kan ik verder leven nu ik dit op m'n geweten heb?
Ik leg m'n hooft op de bosgrond met m'n handen over m'n gezicht.
Tranen stromen over m'n wangen tot ik het gevoel heb dat er geen tranen meer over zijn.
Ik sta langzaam op en loop richting mijn ouders huis.Ik sta voor de deur en bel aan.
Alles wat kan bewijzen dat wat net is gebeurt echt is is verdwenen.
Mijn vader en moeder staan in de deur opening.Een waterig glimlachje verschijnt op m'n moeders en ik zie tranen in haar ogen opkwamen.
Ze weten echt weer wie ik ben denk ik opgelucht.
M'n moeder loopt op me af en geeft me een knuffel.
Een fijn beschermend gevoel vult mijn hart en ik voel dat ook ik weer tranen in m'n ogen heb."We hebben je zo gemist"
Zegt m'n moeder zachtjes."Ik jullie ook.....mama"
Zeg ik aarzelend.Een glimlach verschijnt op haar gezicht.
M'n vader loopt op me af en geeft me een zachte kus op m'n wang.
En geeft me een warme glimlach."Hoi..papa"
Glimlach ik."Hey Maeve" zegt hij "hoe gaat ie?"
"Goed hoor"
Zeg ik maar van binnen voel ik dat dat niet de hele waarheid is.Het gaat niet goed totaal niet.
Ik heb iemand vermoord.
Ik voel tranen opkomen maar ik wil niet huilen niet weer.Ik loop achter m'n ouders aan naar binnen en zie m'n.......andere ouders........adoptie ouders.
Op de bank zitten."We hebben je ouders al alles vertelt"
Zeggen ze
"Ga nu maar naar boven naar je kamer je koffers met al je spullen staan er al dan kunnen wij nog wat dingen overleggen.Ik loop naar boven en doe de eerste beste duur open en kijk naar binnen.
Een twee persoons bed een kledingkast en wat kleine persoonlijke spullen.
Waarschijnlijk de kamer van m'n ouders.
Ik doe de deur weer dicht en loop de gang weer in.
Ik zie nog drie deuren en doe de deur helemaal aan het einde van de gang open.Dat is hem er staat een bed in een kledingkast een nachtkastje en al mijn koffers.
Ik stop eerst al mijn kleding in de kast en dan al het andere.
Vervolgens loop ik weer naar de gang opzoek naar de badkamer.
De badkamer is groot met een bad en een douche.
Ik kijk door het raam naar buiten en zie.......
(((((((((((((30303030303)))))))
Cliffhanger!!!!!!Hope you like it🦋🌻
Adios❤️
JE LEEST
Love is an illusion
FantasyIk spring uit bed en probeer een manier te bedenken om hier weg te komen. Net op dat moment komt Kevin binnen. Ik schrik op en probeer langs hem heen te glippen. Het lukt tot hij m'n pols vast pakt en me terug trekt. Hij pakt beide polsen en drukt m...