Zestien

43 2 2
                                    

"Doe uw gordel vast we maken ons klaar voor de landing, ik herhaal doe uw gordel vast we maken ons klaar voor de landing."
Eindelijk ik heb anderhalf uur voor me uit gestaard om niet te proberen na te denken over wat er deze weken allemaal is gebeurt.
Maar dat was net zo moeilijk als wanneer iemand tegen je zegt dat hè niet aan een roze olifant mag denken.
Oftewel onmogelijk.
"We zijn geland in NYC u kunt uw gordel los doen en uitstappen we hopen dat u een prettige reis hebt gehand."
Ik stap uit en loop meteen door naar de lopende bant met de koffers in de hoop Kevin te ontlopen.
Als ik m'n koffer zie gris ik hem van de loopband af en spurt naar de uitgang.
Natuurlijk moet net Kevin buiten staan te wachten.

POV Kevin:
*Een dag geleden.*
Maeve is nog steeds niet terug begin ik ongerust te worden.
Ik ga naar buiten verander in m'n wolf en volg haar geur.
Wat niet moeilijk is want het ruikt heerlijk naar cacao met rozen.
Ik ren op volle snelheid en zie het bos op me afkomen.
Ik rem wat af en snuif in de lucht ik ruik meerdere huren door elkaar waaronder BLOED.......
(((((((((17171717171717))))))))))
Duurde even maar hier weer een nieuwe.
Hope you like iT🍂
norahbouwhuis

Adios❤️

Love is an illusionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu