POV Kevin
Ik ren het bos in op volle snelheid en hoor steeds luider het geluid van een gevecht.In de verte zie ik steeds neer gedaantes opdoemen.
Maar geen een staat ze liggen allemaal bewegingloos op de grond.
Ik loop op de dichtstbijzijnde af en luister baar zijn adem.....niks hij is dood.
Ik snuif verder baar de geur van Maeve ze was hier.
En ik weer waar ze naar toe is.....Naar haar echte ouders.Ik ren meteen terug en pak een paar spullen en genoeg geld ik ga haar achterna.
Ik sta al een half uur in de rij en er staan nog een heleboel mensen voor me met allemaal koffers en tassen.
Recht voor me staat een buitenlandse familie al de hele tijd door elkaar te schreeuwen en ik versta er niks van.
"Can you Please be quiet"
Vraag ik in het Engels in de hoop dat ze me verstaan.
'Perdón,por la inconveniencia'
Zegt de vrouw.
"Can you Please speek English"
Maar de vrouw had zich al weer omgedraaid om weer naar haar man te schreeuwen.Eindelijk zit ik in het vliegtuig, voorzichtig kijk ik naar voren om te kijken of ik Maeve kan zien zitten.
Ze zit 7 plaatsen voor me en is net een cola aan het bestellen.
Ik ga weer achterover zitten en merk dat ik wat in slaap dommel.
Ik ben echt toe aan een zacht bed.
Plotseling staat die vrouw naast me en vraagt wat ik wil hebben.
"Een cola graag"
Geef ik als antwoord.
En ze geeft me een drankje.
Ik neem een grote slok maar merk niet dat er flik wat alcohol in zit, en drink het gelijk op.
Meteen voel ik me licht in m'n hooft en begint alles om me heen te draaien.
Ik vraag de vrouw of ik even naar de wc mag en ze wijst naar de ze wijst naar de personeels kamer maar buigt zich eerst naar voren en tikt op der wang.
Ik zie de hint en geef haar een kus op der wang.
Daarna loopt ze me met haar heupen overdreven zwiepend voor naar de personeelskamer.
Maar ik ben al flik aangeschoten en kan dus alleen maar naar der kont kijken......(((((((((((((1717177171717)))))))
Hey het duur best lang maar ik had een hele drukke vakantie en dus nauwelijks tijd om te schrijven.
Hope you like it😘
norahbouwhuisAdios😘
JE LEEST
Love is an illusion
FantasyIk spring uit bed en probeer een manier te bedenken om hier weg te komen. Net op dat moment komt Kevin binnen. Ik schrik op en probeer langs hem heen te glippen. Het lukt tot hij m'n pols vast pakt en me terug trekt. Hij pakt beide polsen en drukt m...