Ik kijk in de ogen van een oude man met lang grijs slordig haar.
Is dit hem is dit nou mijn vader?
Hij lijkt minstens ergens in de zestig.Ik kijk vragend naar Kevin en hij kijkt me onzeker aan.
"Bent u Ken Wolfs" vraagt hij zo beleeft mogelijk.
Maar ik hoor aan zijn stem dat hij ook wat zenuwachtig is.Waarom zou hij zenuwachtig zijn??
"Sorry nee dat ben ik niet dat waren de vorige eigenaars maar volgens zijn ze naar de stad verhuist" vertelt de man ons.
Ergens voel ik opluchting dat hij m'n vader niet is, maar nu moeten we nog verder zoeken.
En hoe komen we aan hun adres?"Oké dankuwel voor uw hulp, en een fijne dag nog." Zegt Kevin en hij trekt me mee aan m'n pols weg van dit huis.
Als we weer in de tram zitten zit hij heel dicht bij me en kijkt de hele tijd naar me alsof er opeens een monster tevoorschijn komt om mij mee te nemen.
Best wel schattig eigenlijk.
"Wat" vraagt hij plotseling.
En ik merk nu pas dat ik al de hele tijd naar hem aan het staren was.
Als we weer in mijn hotel kamer zijn ga ik ongemakkelijk op het bed zitten.
Niet goed weten wat doen.Uiteindelijk zijn we in slaap gevallen maar het was gisteren zo'n heftige dag voor mij dat ik het al weer ben vergeten.
Ik draai me om en kijk naar Kevin.
Hij heeft zijn mond een klein stukje open wat heel schattig is." goodmorning sunshine"
Zegt hij
En ik schrik er van.Hij open zijn ogen en ik kijk in de diep blauwe kleur.
Ik heb ook wel blauwe ogen, maar niet zo blauw dat je echt het gevoel hebt dat je er in kunt verdrinken.
Ik wouw dat ik er in kon verdrinken dan kon ik voor altijd bij hem zijn...
"Zullen we vandaag anders wat leuks doen shoppen ofzo?"
Vraagt hij."Ja lijkt me een goed idee" zeg ik. "we moeten er toch gebruike van maken nu we eindelijk in NYC zijn."
Na het ontbijt stappen we weer in de tram richting het centrum.
(((((((((((232323232323))))))))
Hey al de derde update deze week.
*trek een trots gezicht*
Dus druk vooral even op dat sterretje.Eeeeeeen ik begin ook een nieuw boek het heet goodgirls love badboys dus ga het vooral ook lezen.
Hope you like iT😘Adios❤️
JE LEEST
Love is an illusion
FantasyIk spring uit bed en probeer een manier te bedenken om hier weg te komen. Net op dat moment komt Kevin binnen. Ik schrik op en probeer langs hem heen te glippen. Het lukt tot hij m'n pols vast pakt en me terug trekt. Hij pakt beide polsen en drukt m...