We zitten in de tram weer.
Ik zie Kevin de hele tijd om zich heen kijken.
Ik zit dicht tegen hem aan en hij heeft z'n arm beschermend om me heen geslagen.
Als er een jonge van een paar jaar ouder naast me komt zitten trek Kevin me dicht tegen zich aan.
"Rustig, je plet me zo wat"
Fluister ik."Sorry ik vertrouw hem niet oké"
Zegt hij zachtjes.
Maar omdat hij een hele lage (en zwoele) stem heeft zie ik de jonge naast mij raar baar ons kijken."Sssssst, iedereen kan mee luisteren als je zo hard praat."
Fluister ik snel.Hij opent z'n mond om iets te zeggen maar sluit hem daarna weer snel.
We stappen de tram uit en lopen ongeveer tien minuten naar een nieuw aderes dat we van de Alpha hadden gekregen.
Ik klop aan en doe snel een stap naar achter.
Het duurt even maar na een tijdje hoor ik dat iemand een slot in de deur stopt en hem omdraait.
Met een zwaai gaat de deur open en ik zie een vrouw rond de 36 staan ze heeft een redelijk bolle buik dus ik concludeer dat ze zwanger is.
"Dag Mevrouw"
Zeg ik beleeft."Hallo meisje kan ik wat voor jullie die?"
Vraagt ze met een lieve stem."Uuh ja bent u misschien Fleur Wolfs"
Vraag ik zo rustig mogelijk maar ik weet bijna zeker dat m'n stem trilt.
"Ja klopt dan ben ik hoe weet je dat"
Vraagt ze en ze kijkt me raar aan.Ik kijk in de ogen van Kevin en probeer woordloos te zeggen ,ze weet echt niet meer wie ik ben,
En ik voel een traan in m'n oog hoek.
Dan opeens springt Kevin op haar.
Hij gaat boven op haar zitten en trekt haar kaak open.Ze gilt en kijkt me angstig aan niet weten wat er gebeurt en vast genageld aan de grond.
"Fleur is alles oké"
Hoor ik een man van uit de woon kamer roepen.
Ik kijk naar de deur die daar naartoe lijd en net als ik weer naar Fleur kijk zie ik Kevin een groen goedje in haar mond gieten.Haar ogen sluiten maar ik zie haar borst regelmatig op en neer gaan.
Dan gaat de deur open en staat Ken Wolfs in de opening.
Hij kijkt ons geschrokken aan en dan weer naar z'n vrouw."Wat hebben jullie gedaan."
Schreeuwt hij hysterisch.Kevin springt op en grijpt de man bij z'n keel en als hij naar adem hapt giet hij bij hem ook iets groens in zijn mond.
Als Kevin hem los laat zakt hij als een zandzak op de grond.Opeens kan ik me weer bewegen en ik ren op Kevin af.
Iets in mij zegt dat ik hem bij z'n keel moet grijpen en pas loslaten als hij niet meer ademt.
En dat doe ik.
Ik ben normaal nooit gewelddadig maar nu.....Ik pak hem bij z'n keel en duw hem hard tegen de muur.
"Meave stop"
Zegt Kevin en hij hapt naar adem."NEE NIKS MEAVE, MOET JE IS GOED NAAR MIJ LUISTEREN!!!"
Schreeuw ik terwijl ik nog meer druk op zijn keel zet.
Zijn hooft is al helemaal rood aangelopen.
"WAT HEB JE GEDAAN MET MN OUDERS NET NU IK ZE TERUG HEB LIGGEN ZE HALF DOOD OP DE GROND DOOR JOU EN DAAR GA JE VOOR BOETEN."
Schreeuw ik."Wacht laat me even uitpraten."
Hoor ik piepend uit zijn mond komen.Ik laat hem los en hij valt op de grond.
"WAT WIL JE ZEGGEN WANT ALS HET NIET GOED GENOEG IS BEN JE ER GEWEEST!"
Schreeuw ik om hem te laten praten.Ik heb het gevoel alsof iemand de controle over mij heeft.
En die controle wil ik terug.
ik wil Kevin helemaal niet vermoorden.
En bovendien sins Waar neer ben ik zo sterk?
JE LEEST
Love is an illusion
FantasyIk spring uit bed en probeer een manier te bedenken om hier weg te komen. Net op dat moment komt Kevin binnen. Ik schrik op en probeer langs hem heen te glippen. Het lukt tot hij m'n pols vast pakt en me terug trekt. Hij pakt beide polsen en drukt m...