❌bad girl❌

2.9K 186 4
                                    

Αλεξ P.o.V

Μετα απο αυτη την φανταστικοτελεια στιγμη με τον καθηγητουλι πηγα οπως παντα στις τουαλετες...διοτι τι να κανω  εξω?

Ολοι ειναι με τις παρέες τους και μιλανε , ενω εγω δεν εχω σε καποιον να παω...Ξερω-ξερω ακουγεται πολυ δραματικο,ομως αυτη την αποφαση την πηρα στα εννια μου οταν εφυγε η μανα μου...Ας μην μπω ομως σε αυτο το κομματι ακομα...

Τελος παντων , παω ο πως παντα στο μπανιο και μετα απο 10 λεπτα το διαλλειμα  τελειωνει ετσι παω και εγω γρηγορα στην ταξη μου.Θελω να δω την φατσα του...γιατι το καλυτερο ειναι πως τον εχουμε 2 ωρες σημερα!

Μπαινω  λοιπον στην ταξη και τον βλεπω γυρισμενο προς το παραθυρο..
Ηθελα να ' ξερα τι κοιταζει  τοση ωρα...

Δεν του λεω κατι ομως ας τον αφησω λιγο να ηρεμησει..μην μου μεινει και στα χερια...σκεφτομαι και μου βγαινει ενα πνιχτο γελακι...

Κ.Αρης:<<εγω στην θεση σου δεν θα γελουσα>>

Μου λέει και με κοιταει απολυτα ηρεμος μα καλα τι επαθε?Ο ταν τον αφησα ηταν ετοιμος να εκραγει...

Εγω:<<γιατι καλε? Η ζωη ειναι ωραια !>>

Του απανταω εξισου ηρεμη οχι που θα τρελανει ΑΥΤΟΣ ΕΜΕΝΑ...Οχιιι λαθος στα ειπαν αγορακι μου!

Οπα!Οπα!Οπα! Ερχεται κοντα μου ...και μενει ακινητος απενατι μου..
Ετσι και εγω σηκωνομαι... να μην  νομιζει πως τον φοβαμαι κιολας!

Κ.Αρης:<<Ενα θα σου πω!Δεν ξερεις ποιον εχεις απεναντι σου,για αυτο προσεχε!>>

Μου ψιθυριζει κοντα στο αυτι μου.

Εγω:<<Αν ημουν παλι εγω  στην θεση σου ....μμμμ....θα προσεχα μην παθω κανα εγκεφαλικο σε αυτη την  ηλικια >>

Του λεω και εγω ψιθυριστα στο αυτι του....Το μονο που κανει ομως ει ναι να γελασει και να κατσει στην εδρα του....

Μετα απο αυτο ξεκινα το μαθημα...

Και δεν με κοιταζει  καν... Λες και δεν υπαρχω...καλα δεν θα του δωσω και πολυ σημασια ...

20 λεπτα μετα...

Μου εχει ΣΠΑΣΕΙ Τα Νευρα! Ακομα και χερι σηκωσα και αυτος τιποτα! Εκει γραμμενη με εχει...

Κ.Αρης:<<λοιποοοον, για το σπιτι θα εχετε ....σελιδα 81 ασκηση 4 και 8 ...>>

Λέει και χτυπαει το κουδουνι...ο πως πανω να φυγω ομως νευριασμενη τον ακουω που μου λεει..

Κ.Αρης:<< 1-0 ? >>

Και μου κλεινει το ματι..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Αυταα! Τι κανετε? Ολα καλα?
Ανεβασαααα!
Σας αρεσε το κεφαλαιο?.
Πως πηγε η εβδομαδα σας?
Φιλακιαααα πολλααα
Τα λεμε στο επομενο
💋💋💋💋💋💋💋

Bad girl..Where stories live. Discover now