❌bad girl❌

2.2K 130 0
                                    


Flashback ( Ναντιας P.o.V)

Να βρω κατι που να με κανει να εχω τον Αρη στο χερι μου.

Ξερω τι θα κανω.

Θα παω στο σπιτι του , μονο εκει θα μπορεσω να ανακαλυψω πραγματα για εκεινον.

Με το που μου ερχεται αυτη η ιδεα  ντυνομαι γρηγορα και πηγαινω προς το αμαξι μου.

Οταν μετα απο ωρα φτανω στο σπιτι του ,  ανοιγω την πορτα με τα αντικλειδια που εχω βγαλει και μπαινω μεσα.

Χωρις να χασω χρονο αρχιζω και ψαχνω παντου.

~2 ωρες μετα~

Εχει περασει αρκετη ωρα απο τοτε που αρχισα να ψαχνω ομως δεν εχω βρει τιποτα,  το μονο που εχω καταφερει ειναι να κανω χαλια το σπιτι του.

Ομως δεν τα παραταω , αν δεν βρω κατι που να τον κανω ο,τι θελω.

Ξανα ψαχνω το γραφειο του μηπως και βρω κατι παραπανω σε σχεση με πριν.

Το μονο που ανακαλυπτω ειναι εναν παλιο φακελο τον αρπαζω και τον ανοιγω.

Αυτα που λένε στην αρχη τα χαρτια που εχει μεσα   ειναι τελειως αχρηστα για  εμενα μεχρι , ετσι οπως ψανω ομως  ανακαλυπτω ενα αλλο χαρτι που λέει πως ο Αρης ειναι υιοθετημενος 

Αυτο μαλιστα , θα μου φανει αρκετα χρησιμο.

(Περισσοτερες πληροφοριες στο επομενο)

Αλεξ P.o.V

Εχω υπερολικο πονοκεφαλο μετα το μαθημα.

Νιωθω λες και το κεφαλι μου θα εκραγει.

Τι? Δηλαδη ετσι θα ειμαι απο εδω και περα που θα κανουμε μαθηματα?

~Την επομενη μερα~

Φυσικα και ξυπναω στον καναπε , αφου χθες το βραδυ δεν ειχα ενεργεια να κανω τιποτα.

Σηκωνομαι οσο πιο αργα μπορω για να ετοιμαστω.

Τελικα καταληγω να χασω την πρωτη ωρα οπως παντα, ετσι για να μην χασω και την δευτερη τρεχω προς την μηχανη μου για να παω στο σχολειο.

Αρης P.o.V

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Hey ... κανετε?

Σας αρεσε το κεφαλαιο?

Φιλακιαααα πολλαααααα💋💋💋

Τα λεμε στο επομενο.

Bad girl..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin